עבודה בהולנד לדוברי עברית – מה צריך לעשות בשביל למצוא מהר עבודה?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בהולנד לדוברי עבריתהולנד ידועה כאחד מיעדי התיירות האהובים בעולם. תיירים ישראלים מכל הגילאים יוצאים בכל שנה אל הולנד וחוזרים ממנה עם טעם של עוד וחלום על מעבר מגורים. האווירה הפסטורלית, איכות החיים הגבוהה, חיי התרבות, האוכלוסייה האדיבה ושפע של אפשרויות תעסוקה (שכר גבוה), הופכים את הולנד ליעד מבוקש להגירה. כיום, עבודה בהולנד לדוברי עברית מתאפשרת בקלות לבעלי אזרחות אירופאית. בהעדר אזרחות יהיה עליכם להציג מקצוע מבוקש, להגיש בקשה עם טיעונים משכנעים מאוד ולקוות לקבלת תשובה חיובית. 

איפה אפשר לעבוד בהולנד בעברית?

תחילה נציין שאפשר בהחלט להסתדר בהולנד גם מבלי לדעת את השפה המקומית. רוב תושבי הערים הגדולות דוברי אנגלית כך שתמיד תצליחו למצוא בסביבה דובר אנגלית. עבודה בחול ובהולנד לדוברי עברית (כאלו שלא דוברים אנגלית או לא מעוניינים בעבודה בה מדברים אנגלית) תצליחו למצוא בקהילה היהודית. בכמה אזורים בהולנד תפגשו משפחות יהודיות ששמחות להעסיק עובדי משק בית דוברי עברית, מטפלים לילדים בשפה העברית וגם מורים לעברית בעבור הילדים. עבודות של טיפול בילדים אצל משפחות ישראליות כוללות במקרים רבים גם מגורים בבית המשפחה וכלכלה מלאה.

עבודה בהולנד לדוברי עברית בשגרירות

היחסים הדיפלומטיים הטובים בין ישראל להולנד מחייבים פעילות של שגרירים ועובדים נוספים. משרדי השגרירות בהולנד מעסיקים כמה עשרות ישראלים כאשר העבודה מתבצעת בשפה העברית. לצערנו קיימות מעט משרות בשגרירות בעוד ישנם ישראלים דורשי עבודה רבים. אפשר וכדאי להגיש מועמדות אך במקביל גם לפעול באפיקים נוספים. 

לעבוד אצל מעסיק ישראלי בחו"ל

עבודה בהולנד לדוברי עברית זמינה היום גם אצל מעסיקים ישראלים שמנהלים עסק מקומי. כך למשל, כאשר בעל בית הקפה הוא ישראלי ואתם מועסקים במשרה שאינה דורשת קשר ישיר עם הלקוחות – תוכלו להעביר יום עבודה שלם מבלי לדבר הולנדית או אנגלית. האפשרות למצוא עבודה בעברית בהולנד הופכת את ההסתגלות למדינה החדשה לקלה יותר מבחינה רגשית. יחד עם זאת, כדאי להשקיע מאמצים בלימוד של השפה המקומית וגינוני התרבות. ניתן למצוא עבודה בהולנד לדוברי עברית גם בתחומי ההייטק והתיירות. 

באלו עבודות לא צריך לדבר עם לקוחות?

אפשרות תעסוקה נוספת שאינה דורשת את ידיעת השפה המקומית היא התמקדות בעבודות שלא דורשות תקשורת רבה עם לקוחות, ספקים או עובדים נוספים. אלו הן לרוב עבודות כפיים בתחומי הניקיון, הבנייה, החקלאות. ניתן להגיש מועמדות לעבודות כפיים גם ללא ניסיון בתחום. נסו להגיע אל יום העבודה הראשון חדורי מוטיבציה ונטולי דעות קדומות. אתם צפויים לגלות שעבודות כפיים הרבה פחות קשות ממה שחשבתם. 

איך מוצאים עבודה בקלות בהולנד?

תהליך מציאת עבודה בהולנד מתבצע בדומה לישראל. מודעות דרושים מתפרסמות אונליין ברשת כאשר ישנם 2-3 אתרים מובילים בהם מתפרסמות בכל יום עשרות משרות חדשות. אם אתם בעלי אזרחות מקומית תוכלו לנצל את הזכות שלכם לקבל סיוע מלשכת התעסוקה המקומית. עבודות בהולנד לדוברי עברית כדאי לחפש בקבוצות של ישראלים ברשתות החברתיות. הישראלים בהולנד מסייעים זה לזה בקליטה מהירה, מציאת דירה, השתלבות בשוק העבודה ויצירת קשרים חברתיים. 

הקמת עסק עצמאי בהולנד

הדרך הטובה ביותר בה תצליחו להבטיח לעצמכם עבודה בהולנד לדוברי עברית שמתאימה לכם היא הקמת עסק עצמאי. אם אתם תהיו הבוסים של עצמכם ומקבלי ההחלטות בעסק – איש לא ידרוש מכם לדבר הולנדית. יחד עם זאת, חשוב לציין שתידרש מכם התעסקות עם הרשויות לטובת הקמת העסק. יזמים ישראלים מקימים בהולנד עסקים בתחום התיירות, נדל"ן, טיפול בילדים, פנסיונים לכלבים, הייטק, קוסמטיקה וחקלאות. 

אף תפחדו להיות יצירתיים

צעד אמיץ אחד כבר בצעתם – תהיו גרים בעצמכם! (הרבה ישראלים חולמים על מעבר מגורים לחו"ל, מעטים אכן מעזים לעשות זאת). שוק העבודה בהולנד מגוון מאוד כך שאתם יכולים להיות בטוחים שקיימות עבודות שמתאימות לכם. תהיו יצירתיים, תשקיעו בעריכת מסמך קורות חיים בהתאם לפורמט המקומי ואל תחששו להציג את הכישורים שלכם ואת מי שאתם. יש לכם הזדמנות להרוויח שכר גבוה ולזכות בחוויה לכל החיים. השבועות הראשונים במדינה חדשה עשויים להיות מעט קשים אך מהר מאוד תלמדו להכיר את הסביבה החדשה, את התרבות ואת כל היתרונות של הולנד.

עבודה לא חוקית בהולנד 

אם אין ברשותכם אזרחות או אשרת עבודה – כדאי שלא להגיע אל הולנד או אל כל מדינה אירופאית אחרת במטרה להתגורר בה ולעבוד. במידה ותתפסו משטרת ההגירה צפויה לגרש אתכם משטח המדינה ולהפעיל סנקציות נוספות. אל תכניסו את עצמכם לצרה הזו. תמיד חשוב לוודא שאתם מועסקים באופן חוקי ושוהים במדינה בצורה חוקית. אי ידיעה אינה פוטרת אתכם מעונש. 

לסיכום, קיימות אפשרויות תעסוקה רבות בהולנד ובמדינות אירופה. עם קצת סבלנות, עזרה מישראלים מקומיים וגמישות תצליחו למצוא עבודה בהולנד לדוברי עברית. כדאי לצאת להולנד רק לאחר שבצעתם עבודת מחקר יסודית על שוק העבודה ובחנתם מספר אופציות תעסוקה. אל תשכחו לבחון את השכר ולתכנן בהתאם את הוצאות המחייה. כדאי להיעזר בטיפים של ישראלים שכבר גרים בהולנד ועברו בעצמם את אותו התהליך. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!