עבודה בתאילנד לישראלים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בתאילנד לישראליםאם גם אתם מצאתם את עצמכם מבלים במזרח ותוהים למה אתם לא בעצם נשארים לנצח הצדק אתכם. מזרח אסיה, מרחב המאפשר לכם ליהנות ממגורים ואוכל ברמה גבוהה במחירים זולים בהרבה מאלו הנהוגים בישראל, לצד קצב חיים אחר, יהפכו את איכות החיים שלכם להרבה, הרבה יותר טובה ורגועה.

תאילנד אולי לא נראית כמו היעד המושלם לעשות בו כסף. היא לא לונדון, ניו יורק, לאס וגס או פריז. אבל היא כן מקום בו אתם יכולים למצוא, בעזרת תושייה והיכרות בסיסית, מקומות עבודה מהם תוכלו להכניס לא מעט כסף בשעות עבודה נוחות במיוחד.

לא באנו לעולם הזה רק כדי לעבוד. היום, אנחנו יודעים שאנחנו רוצים לקבל מהעולם הזה הרבה יותר. אז למה שלא גם אתם תיהנו מחיים נוחים, מפנקים, במחירים זולים במיוחד בעוד אתם מקדישים לעבודה את הזמן המינימלי הדרוש לכך?

אם אתם ואנחנו נמצאים 'באותו ראש' כנראה שזה הרגע שלכם להמשיך לגלול למטה ולגלות על האופנים השונים דרכם אתם יכולים להתפרנס בתאילנד בקלות.

 

מקום מגורים: תאילנד, מקום עבודה: כל העולם

רבים העובדים בתחום הדיגיטל שוכחים כי הם למעשה יכולים להיות 'דיירי העולם' בקלות. זה לא משנה אם אתם מעצבים גרפים, עוסקים בכתיבה שיווקית או אלופים בקידום אתרים באינטרנט. ברגע שיש בידיכם אחד מהכישורים הללו, החשובים כל כך בעולם החדש, אתם יכולים להיות רגועים ולמעשה לעבוד איפה שתרצו.

כל זה היה נכון עוד לפני שנת 2020 שפרצה לחיינו בסערה והוכיחה לנו ביתר שאת כי למעשה אנו כבר לא חייבים לעבוד במשרד. עם בוס שמסתכל לנו מאחורי הגב כל היום. אנחנו יכולים לעבוד כמה שעות ביום בעסק מכניס וליהנות בשאר הזמן מכל מה שיש לעולם הזה להציע.

תופתעו לגלות כי ישראלים רבים מוצאים את דרכם למזרח אסיה בדיוק בשביל זה. על מנת לעבוד מספר מינימלי של שעות ביום ובשאר הזמן- פשוט ליהנות מהחיים.

 


עבודה בתאילנד לישראלים בתחום התיירות

אם יש משהו שישראלים יודעים לעשות יותר טוב מכולם זה – שמח. יעדים פופולאריים רבים בתאילנד, בעיקר באזור האיים מחפשים אנשי מקצוע בתחום התיירות שינהלו בתי מלון, חברות העוסקות בהקמה של מסיבות חוף גדולות ועוד. עבודה בתחום התיירות היא עבודה מאתגרת. מדובר עבודה המתרחשת מסביב לשעון אבל כזו בה ניתן לנצל את שעות העבודה להנאה אמיתית.

העבודה מתאימה במיוחד לאנשים היודעים לנהל, להביא אנשים רבים ממדינות שונות לעבוד זה עם זה תוך תיאום ושיתוף פעולה. העבודה כמובן מתאימה לאנשים חמים, כאלו שתמיד כיף איתם, אבל גם כאלו שנשארים עם רגליים על הקרקע ויודעים לתת מענה לכל בעיה או בלת"ם.

אם תלכו לאיים של דרום תאילנד לא תתקשו למצוא ישראלים צעירים המפעילים שלל עסקים מכניסים בתחום התיירות ומגלים לתיירים רבים מכל העולם כמה כיף זה לגור בתאילנד.


עבודה בתאילנד לישראלים בלימוד אנגלית

הצעות עבודה בתאילנד לישראליםתאילנד היא אבן שואבת לאנשי תיירים ולכאלו שרוצים ממש כמוכם , ליהנות מהקסם של חיים נוחים במקום זול תוך עבודה לא קשה במיוחד. אלא שמרבית האנשים הללו, שהם לרוב כבר אנשי משפחה רוצים לספק לילדים שלהם חינוך מצוין, לא פחות טוב מזה אותו הם היו יכולים לספק עבורם בארץ מוצאם. אם אתם שואלים את עצמכם מתי אתם נכנסים לתמונה- זה הזמן.

במוסדות חינוך רבים בתאילנד, כאלו המיועדים לבני המעמד הגבוה אבל לא רק, תוכלו למצוא מוסדות חינוך בהם מחפשים מורים לאנגלית. כך שבמידה ואתם מעוניינים לעבוד בעבודה לא רק נוחה במיוחד, אלא גם כזו בה תוכלו למצוא סיפוק ומשמעות, אנחנו יודעים בוודאות כי עבודה בתור מורים לאנגלית יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם.

עבודה בתור מורים לאנגלית לא דורשת מכם בדרך כלל הכשרה מיוחדת. אלא רק שליטה יחסית גבוהה בשפה האנגלית, מה שיש באופן כמעט טבעי לישראלים רבים ולעבור את מבחן הבקיאות באנגלית TEFL.


עבודה בתאילנד לישראלים באתרי צלילה

במידה ועברתם בארץ קורס צלילה שהכשיר אתכם בין היתר גם ללמד, תמצאו בקלות עבודה מכניסה במיוחד בהדרכת צלילה בחופים המרהיבים של תאילנד. עבודה באתרי צלילה היא בדרך עבודה רווחית במיוחד שכן עיקר העבודה היא עם אוכלוסייה של תיירים עמידים המוכנים לשלם לא מעט עבור שיעורי צלילה איכותיים ובטוחים.

במידה ולא עברתם את ההכשרה הנדרשת ובכל זאת, הייתם רוצים להפוך למדריכי צלילה, אל תדאגו. במרבית אתרי הצלילה, בייחוד אלו המנוהלים על ידי אזרחים ממקומות שונים בעולם שאינם בני המקום לכתחילה, תוכלו להוציא בקלות תעודה ורישיון בין לאומי לצלילה והדרכת צלילה בכל מקום שתרצו.

עבודה באתרי הצלילה היא מטבע הדברים תלויה בעונה. כאשר אנו מדברים בעיקר על פברואר – מרץ – אפריל, בהם  הים רגוע יותר והעונה לא גשומה. מה שמביא הרבה תיירים לחופים הבלתי נשכחים של תאילנד.

עבודה באתרי הצלילה היא כאמור עבודה מאוד רווחית ובמידה ויש לכם את היכולת יכול מאוד להיות ששווה לכם לחשוב על עבודה בתחום רגע לפני היציאה לטיול הגדול.

זה לא הכול

עבודה בתאילנדאמנם הבאנו מעט מידע על קצה המזלג על אפשרויות התעסוקה שלכם בתאילנד אבל חשוב שתדעו כי זה ממש לא הכול. ישראלים צעירים רבים נהנים מעבודה גם במכירות, בתור מטפלות בבתים של משפחות ישראליות לשעבר, בחברות הייטק בתור מתכנתים, בתחום המסעדנות ועוד. כך שההמלצה שלנו היא לא לשלול אף תחום אלא לתת פתח ולהגדיל ראש על מנת למצוא אפשרויות נוספות שבוודאי אחת מהם תתאים לחלום שלכם ותאפשר לכם לקבל את כל מה שתרצו מתחום העבודה בו בחרתם.


עבודה בתאילנד לישראלים – רישיון עבודה

כמובן שגם בתאילנד חשוב לעבוד באופן חוקי. כאשר יש פער בין הזכות להיכנס לתאילנד לצרכי מגורים לעומת אלו הנכנסים למדינה על מנת לעבוד בה. בדרך כלל הוצאת רישיון העבודה בחו"ל זה לא תהליך מסובך במיוחד אבל זה לא אומר שלא צריך לבצע אותה בצורה טובה. ההמלצה שלנו בכל מקרה, במידה ואתם עובדים בחברה מערבית היושבת בתאילנד, אם זה באתרי הצלילה ואם זה בחברת הייטק, בקשו מהחברה לדאוג לרישיונות הרלוונטיים שכן בסופו של יום תאית זו שפה לא מוכרת לאוזן מערבית מה שעלול לא פעם לבלבל ולהוביל לטעויות. שימו לב כמובן שיש משרות הפתוחות לאזרחים תאילנדים בלבד.


ביטוחי בריאות

בתאילנד אין מערכת בריאות ציבורית בעוד השירותים הניתנים על ידי בתי החולים המערביים עלולים לעלות לא מעט כסף. לכן, חשוב מאוד לזכור ולוודא כי אתם אוחזים בכל הביטוחים הנדרשים. שוב, במידה ואתם מגיעים לעבוד בחברה מערבית, בדרך כלל יסדרו לכם ביטוח משתלם דרכם. במידה ואתם מגיעים רק על מנת לחיות בתאילנד וכיוצא באלו- אל תשכחו לדבר עם אחת מחברות הביטוח בארץ לכל מקרה.


עבודה בתאילנד לישראלים – אנחנו כאן

עבודה בתאילנד יכולה להיות הגשמת חלום עבור רבים. אנחנו כאן, ב- טרמינל 3 מחברים בין מקומות עבודה ברחבי העולם לאנשים צעירים מישראל כבר קרוב ל- 10 שנים. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו על מנת שנוכל לעזור לכם למצוא בקלות את מקום העבודה הטוב ביותר עבורכם בחו"ל.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!