ויזת עבודה לאוסטרליה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ויזת עבודה לאוסטרליהויזת עבודה לאוסטרליה היא הדבר שכל מי שרוצה לעבוד באוסטרליה באופן חוקי חייב שיהיה לו ביד. אין שום סיבה להסתכן ולעבוד באופן בלתי חוקי במדינה בה אתם לא מכירים את הכללים על בוריים והיא רחוקה מהמשפחה וממי שיכולים לעזור לכם מול הרשויות. יתרה מכך, אוסטרליה היא אי. כך שבניגוד אולי למדינות אירופה, שם גם לא היינו ממליצים כמובן על עבודה בלתי חוקית, שם אפשר לעבור יחסית בקלות בין מדינה אחת לאחרת, במקרה של אוסטרליה אין שום אפשרות לחצות את הגבול מבלי לספק את האשרות הרלוונטיות בעבור כניסה למדינה.

וויזת עבודה באוסטרליה היא לא אותה וויזה עבור אלו העוברים לאוסטרליה עם המשפחה בתהליך של רילוקיישן ומחפשים לשהות שם לאורך תקופה ארוכה ובין צעירים המעוניינים לעבוד בעבודות מזדמנות שנה לכל היותר.

בכל מקרה, בין אם אתם מעוניינים בוויזה כזו ובין אם אתם מעוניינים באחרת, כל הפרטים על הדרך להשגת הוויזה נמצאים ממש כאן בפנים.

 

וויזה לעובדים תקופה קצרה באוסטרליה

וויזה לעובדים תקופה קצרה באוסטרליה נקראת Subclass 462 והיא מיועדת עבור צעירים ישראליים המעוניינים לעבוד ולטייל באוסטרליה בתקופה האורכת כשנה. זה לא שכל ישראלי יכול לקבל את האשרה הזו. אנו מדברים על מכסה של 2500 לשנה עבור ויזות מהסוג הזה. על מנת שתוכלו לקבל את הוויזה תדרשו לשלוח טפסים שונים שם ייבחנו מה רמת ההשכלה שלכם, מה רמת האנגלית שלכם, האם אתם לאחר שירות לאומי או צבאי, האם יש לכם בעיות רפואיות כאלו ואחרות ועוד.

מכיר הבקשה לוויזה עומד על 485 דולר אוסטרלי שזה משהו כמו 1100 שקלים ישראלים נכון לכתיבת שורות אלו. בנוסף, חשוב לזכור כי עלות המחיה בערים הגדולות של אוסטרליה בעיקר, היא לא זולה. כך שהרשויות בוחנות האם יש לכם את הכסף הנדרש לעבור את החודשים הראשונים באוסטרליה בלי להיכנס למצוקה כלכלית.

חשוב לזכור כי תהליך בקשת הוויזה עלול להיות ארוך ומייגע. מדובר על מילוי של אינספור טפסים ואישורים. כך שההמלצה היא לתת את מלוא תשומת לבכם בעוד אתם ממלאים את השאלונים המצורפים על מנת שלא תשכחו שום סעיף בדרך. לאלו שלא יודעים אנגלית ברמה טובה דיה, שווה לקחת כמה שיעורים שיעזרו לכם להרגיש בנוח עם השפה בה תדברו במדינה אליה אתם עתידים לנסוע ויעזרו לכם להבין את הטפסים אותם תדרשו למלא.

אנחנו ב- טרמינל נעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך כדי להבטיח שלא תפספסו דבר בעודכם ממלאים את הטפסים.

 

ויזת עבודה לאוסטרליה לאלו המעוניינים לעשות רילוקיישן ולעבוד כמה שנים

יש אפשרות לעשות וויזה לה קוראים- The TSS visa  מסוג 482. במקרה הזה אנחנו מדברים על עובדים שנקראו לעבוד באוסטרליה לתקופה של עד ארבע שנים, על ידי מעסיק אוסטרלי בתחום מומחיות ספציפי.

כמובן, שלא מין הנמנע כי אחד התחומים הפופולאריים על הישראלים בעלי המשפחות שעושים רילוקיישן הוא תחום ההייטק. אבל, האמת היא שבאוסטרליה יש אפשרויות מגוונות מאלו שאולי חשבתם עליהם לכתחילה. באינטרנט תוכלו למצוא את רשימת מקומות העבודה המבוקשים על ידי ממשלת אוסטרליה. בדקו האם אתם מתאימים לאחד התחומים. אולי תמצאו משהו שמתאים לתחום העיסוק שלכם ויקנה לכם אפשרויות רבות יותר.

על מנת לקבל את הוויזה תצטרכו כמובן להוכיח כי רמת ההשכלה שלכם מתאימה לתחום העיסוק בו בחרתם כמו גם שיש לכם לפחות שנתיים של ניסיון במקצוע. בנוסף, יבקשו לראות את ההיסטוריה הרפואית שלכם, לראות שאין דברים חריגים, שיש לכם מספיק כסף עבור חודשי ההתאקלמות הראשונים במדינה ושיש לכם שליטה גבוהה מספיק באנגלית.

מכיוון שמדובר על תהליך שעולה לא מעט כסף, אנחנו ממליצים כמובן לברר עם המעסיק החדש שלכם, האם הוא מוכן לשלם על חלק כזה או אחר בתהליך. בתי עסק רבים באוסטרליה היו שמחים לעשות זאת עבור עובדים נבחרים.

 

ויזת עבודה לאוסטרליה – חשוב לזכור

את כל המידע הזה אנו רושמים בעוד אנו שרויים במשבר הכלכלי שנבע כתוצאה מהתפרצותו של נגיף הקורונה. חשוב לזכור כי המידע שיש ברשותנו נכון לכתיבת שורות אלו בלבד. ההמלצה שלנו היא לא להתחיל שום תהליך מבלי להיוועץ קודם לכן באנשים המבינים בכך. אנחנו ב- טרמינל 3 עוסקים בנושא כבר קרוב ל- 10 שנים. מתקף תפקידנו אנו מחויבים להתעדכן בהתפתחויות בכל יום מחדש. לכן, ההמלצה שלנו היא לא להתחיל לפני שאתם מרימים טלפון ומוודאים את התקנות הרלוונטיות לגביכם בזמן בו תחליטו להגיש את הבקשה לוויזה.

 

ויזת עבודה לאוסטרליה – אל תשכחו, התהליך הוא ארוך והכי חשוב זה להיאזר בסבלנות

וויזת עבודה לאוסטרליהקבלת אישור עבודה עלול לקחת זמן. במקרה של וויזה זמנית אנחנו מדברים על תהליך של חודשיים בערך, כאשר חגים שונים יכולים לעקב את תהליך קבלת הוויזה. במקרה של וויזה לתקופה ארוכה יותר, בוודאי כאשר אנו מדברים על רילוקיישן של משפחה, התהליך עלול לערוך תקופה ארוכה עוד יותר. כך שבכל מקרה, חשוב להישאר סבלנים לאורך כל התהליך ולא להתייאש באמצע.

 

כל המידע הזה תקף לאלו שיש להם אזרחות ישראלית בלבד. אבל מה המקרה של אלו המחזיקים באזרחות זרה?

אלו המחזיקים באזרחות זרה, של אחד ממדינות מרכז אירופה, ארצות הברית או קנדה, זכאיים לעבוד במה שירצו ללא צורך באשרות נוספות לתקופה של שנה לערך. כך שאם אתם מעוניינים להגר לאוסטרליה לכמה חודשים ספורים, יכול להיות שהפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא להיעזר בדרכון הזר שברשותכם. אבל, אם אתם מעוניינים לעבור לאוסטרליה לתקופה ארוכה יותר, תדרשו לעבור את התהליך הרגיל עם הקלות מסוימות, אבל לא באופן משמעותי.

וויזת תושב באוסטרליה 

במקרים מסוימים ניתן לקבל וויזת תושב. ממשלת אוסטרליה פותחת את שעריה עבור עובדים במקצועות מסוימים לעובדים שגילם לא עולה על 45. בכל שנה ממשלת אוסטרליה מפרסת, כאמור, את רשימת המקצועות הדרושים במדינה. כך שאם יש לכם ניסיון באי אלו מהעבודות הללו, יכול להיות שתוכלו לעבור את התהליך על מנת לקבל וויזת תושב שלא תלויה במעסיק ספציפי ויכולה לשמש אתכם לתמיד.
גם במקרה הזה יבררו האם יש לכם עבר בריאותי בעייתי, שהאנגלית שלכם טובה, שיש לכם מספיק כסף כדי לעבור את חודשי ההתאקלמות הראשונים ועוד.

 

אוסטרליה, הזדמנות גדולה שיש לנצל בזהירות

אוסטרליה הפכה ליעד פופולארי בעשר השנים האחרונות. אולי זה מכיוון שמדובר במדינה בה אפשרויות התעסוקה רבות ומגוונות. אולי זה מכיוון שישראלים רבים מרגישים שיש להם צורך לצאת מסיר הלחץ הישראלי אל עבר יעדים בהם אין את הלחץ הישראלי המוכר מהרחובות של ערי המרכז.

הלהיטות אחר יעדים חדשים בעולם, מובן לחלוטין. אבל, כמו במקרים אחרים, חשוב מאוד לשים לב כי אתם עושים את הדברים בצורה אינטליגנטית ולא נופלים לסיטואציות מהן קשה יותר לצאת אחר כך.

כאמור, אנחנו טרמינל  עובדים לילות כימים על מנת למצוא עבור כל לקוחותינו מקומות עבודה שיתאימו לכישוריהם בחוץ לארץ. אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, מרגישים שאתם צריכים עזרה ולא בטוחים איפה ואיך ממלאים את כל הטפסים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ונעמוד לשירתכם במהירות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!