איך למצוא עבודה בארה"ב – טיפים ספציפיים לישראלים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

איך למצוא עבודה בארה"באיך למצוא עבודה בארה"ב – טיפים ספציפיים לישראלים

ארצות הברית היא היעד המועדף על הישראלים ועל רבים מתושבי העולם לעבודה בחו"ל. ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות קולטת בכל שנה מהגרי עבודה רבים ונלחמת בלא מעט כאלו שנכנסים לשטחה במטרה לעבוד באופן לא חוקי. עבודה בארה"ב אסורה ללא קבלת ויזה מתאימה. צעירים ישראלים שמבקשים למצוא עבודה בארה"ב מתבקשים בראש ובראשונה להסדיר לעצמם ויזה. שימו לב שרשויות ההגירה בארצות הברית מגלות אפס סבלנות כלפי ישראלים שעובדים ללא אשרת עבודה. אם תעשו זאת אתם עלולים למצוא את עצמכם מגורשים עם חותמת שחורה בדרכון ללא אפשרות להיכנס שוב בעתיד אל ארה"ב

מדוע כדאי לפנות אל חברות השמה?

יציאה לחו"ל למטרת עבודה כרוכה בסידורים רבים, עם חברת השמה מנוסה לצדכם תצליחו להשלים את כל ההליכים הבירוקרטיים במהרה ותגיעו אל יעדכם עם ויזה מתאימה, משרה שמחכה לכם, איש קשר דובר עברית ופתרון מגורים. חברות השמה ישראליות שפועלות בארצות הברית מקשרות בין דורשי עבודה לבין מעסיקים פוטנציאליים. הקפידו לבחור בחברת השמה שמבצעת את התהליך כולו באופן חוקי. במידה וחברת ההשמה לא הצליחה למצוא בעבורכם משרה מתאימה תוכלו לפחות ללמוד מהם איך למצוא עבודה בארה"ב בקלות. 

עבודה בארה"ב בחברות ישראליות

כיום כאשר העולם כולו הוא כפר גלובלי קטן ויש לישראל יחסי טובים עם ארצות הברית ורוב מדינות העולם – חברות ישראליות רבות הקימו סניפים ברחבי העולם. כך נוצר מצב בו אתם יכולים לעבוד בחו"ל כאשר אתם מועסקים בחברה ישראלים ומדברים בעיקר עברית במהלך יום העבודה. ראיון העבודה והקליטה לעבודה מתקיימים בחלק מהמקרים עוד בארץ. העובדים בחלקם ממשיכים לעבוד בחברה גם לאחר חזרתם לארץ. 

איך למצוא עבודה בארה"ב דרך הסוכנות היהודית?

עבודה בחו"ל בעברית עם דגש על ארה"ב דרך הסוכנות היהודית מביאה עמה תחושת סיפוק, גאווה ציונית והזדמנות להיכרות עם אנשים בכל רחבי העולם. הסוכנות היהודית מציעה בעיקר משרות של הדרכה וחונכות. שליחים מטעם הסוכנות נשלחים אל קהילות יהודיות ברחבי העולם במטרה לחזק את הזיקה למדינת ישראל, לעורר תחושות של ציונות ולעודד עלייה ותרומות כספיות למדינת ישראל. בכל שנה יוצאים אל ארה"ב עשרות שליחים ומדריכים שמשתלבים בעבודה במחנות קיץ ומרכזים קהילתיים. עבודה בחו"ל דרך הסוכנות היהודית היא מקור לתחושת סיפוק ותרומה למדינה. 

איך למצוא עבודה בארה"ב אצל ישראלים?

ישנם ישראלים רבים שמתגוררים בארה"ב וזקוקים לעובדים במשק בית, טיפול בילדים, הוראה ואבטחה. על מנת למצוא את אותן משרות שכוללות בחלקן גם מגורים יהיה עליכם לחפש אחר מודעות דרושים שמתפרסמות בלוח המודעות השכונתי או בקבוצת פייסבוק מתאימה. דרך נוספת היא פנייה ישירה אל איש מפתח בקהילה בבקשה שיסייע לכם באיתור משרות פנויות. 

איך אפשר למצוא עבודה בארה"ב דרך האינטרנט?

ממש כמו בישראל גם בארה"ב רוב מודעות הדרושים מתפרסמות אונליין. תוכלו למצוא אונליין מדריכים כתובים שמסבירים איך למצוא עבודה בארה"ב עם הפנייה אל חברות השמה ומודעות דרושים מתאימות. אפשר לחפש משרות בתחום מסוים, לבחון את דרישות התפקיד ולהגיש קורות חיים. יהיה עליכם להכין מסמך קורות חיים באנגלית עם דגש על הכישורים הרלוונטיים. המודעות מתפרסמות בחלקן ישירות על ידי המעסיק ובחלקן על ידי חברות השמה. 

מה חשוב לשאול לגבי העבודה?

  • היכן ממוקם מקום העבודה?
  • מהן שעות העבודה?
  • מהו השכר הבסיסי, האם יש בונוסים ומהי שיטת התשלום?
  • האם מדובר בעבודה חוקית?
  • מהו משך ההעסקה?
  • האם מועסקים במקום ישראלים נוספים?
  • האם ההעסקה כוללת הוצאות מחייה, מגורים ומימון של כרטיס הטיסה?

עבודה בארה"ב ללא אזרחות – האם זה אפשרי?

בעלי אזרחות אמריקאית רשאים לעבוד בשטח ארצות הברית ללא הגבלה. אם אין לכם אזרחות אמריקאית הגשמת החלום על עבודה בחו"ל תהיה בעבורכם מעט יותר מורכבת. אין זה פשוט לעבוד בארצות הברית ללא אזרחות חוקית. הצעד הראשון יהיה הגשת בקשה לוויזת עבודה כאשר ניתן לקבל ויזת עובד מיומן, ויזת ספורטאים או אמנים, ויזת חילופי תרבויות. 

ויזת עובד מיומן ניתנת לאנשי מקצוע בתחומי הנדסה, הייטק, רפואה וכן הלאה. אשרת עבודה ניתנת להם באופן זמני ללא כוונה לאשר להם הגירה לצמיתות. את הבקשה לקבלת ויזה מגישים דרך המעסיק כך שיהיה עליכם למצוא תחילה מעסיק שמעוניין להעסיק אתכם. ויזת ספורטאים ואמנים ניתנם לאלו שעוסקים בספורט, משחק, דוגמנות, מוזיקה וכן הלאה. הם רשאים להוציא אישור חד פעמי לעבודה לתקופה מוגבלת. ויזת חילופי תרבויות מיועדת לעובדים המחנות קיץ וטיפול בילדים. התנאים מוגבלים והאישורים ניתנים לרוב עד גיל 28. 

מדוע לא כדאי לעבוד בצורה לא חוקית?

אם אין לכם אזרחות אמריקאית ולא הצלחתם לקבל ויזת עבודה – לא כדאי לנסות בכל זאת להגיע לארה"ב ולעבוד בשטחה. אם תתפסו על ידי רשויות ההגירה תגורשו מארצות הברית מיד ותקבלו חותמת שחורה בדרכון. עבודה לא חוקית עלולה להסתיים במעצר, קנסות גבוהים ובמקרים מסוימים גם מאסר. עובדים לא חוקיים חוששים בכל רגע נתון וחיים תחת איום מתמיד לגירוש ומעצר. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!