עבודה בלוס אנג'לס 

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בלוס אנג'לס 

עבודה בלוס אנג'לס  עד היום תמיד הייתם עטופים בהורים שדואגים לכם, במשפחה ובכל האמצעים הכי נוחים שיש? לא באמת הייתם צריכים להתאמץ יותר מידי אך השנים עברו ואתם רוצים להתחיל להכין את עצמכם לחיים האמתיים? אם כך, כדאי שתדעו שאופציה כמו עבודה בלוס אנג'לס בהחלט יכולה להתאים לכם. זה נכון, ייקח לכם כמה ימים להתרגל לכל מה שקורה מסביבכם כי הכול יהיה חדש, אך דווקא היציאה הזאת מאזור הנוחות היא זו שתגרום לכם לעשות את השינוי. בבת אחת, אחרי שתעבדו שם כמה חודשים, תרגישו איך אתם הופכים להיות אנשים אחרים. הרבה יותר בוגרים, שולטים הרבה יותר טוב בשפה האנגלית והופכים להיות אנשי העולם הגדול, אז למה לחשוב פעמיים? זה אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר שעבודות בחו"ל מציעות לכם, ואין ספק שזה בהחלט יתרון משמעותי לחיים. מהר מאוד תבינו שאתם יכולים להסתדר בכל מקום שאליו תגיעו, מה שאומר שזה נכס שילווה אתכם תמיד. 

עבודה שתלמד אתכם למכור 

אתם אנשים שלא מדברים עם אנשים זרים? תמיד אתם מתקשרים רק עם אותם חברים מהילדות? הגיע הזמן שתצאו מאזור הנוחות שלכם גם במובן הזה. אחרי הכול, אנחנו חיים בעידן מאוד צרכני וזה אומר שכולנו קונים כל היום. לכן, אם תלמדו להיות מוכרים ואם תרכשו את כל המיומנויות שיש לאנשי המקצוע הזה, אתם תראו שגם זה עוד נכס שיעזור לכם בהמשך הדרך. זה נכון שיש אנשים שנולדו עם כישרון למכור והם יכולים למכור כמעט כל דבר לכל אחד, אך לא כולנו כך. יש אנשים שצריכים ללמוד את רזי המקצוע, להכיר אותו יותר לעומק ורק אחרי שהם צוברים הצלחות, הם צוברים גם יותר ביטחון וניסיון. אתם יכולים להיות בטוחים שתגלו בעצמכם מוכרים הרבה יותר טובים ממה שהיה לכם נדמה, כך שגם במובן הזה שווה לחשוב ברצינות על עבודה בלוס אנג'לס.  https://www.youtube.com/watch?v=k5pwF92BZuo&t=58s

מה מוכרים? 

חששתם לרגע שהאופציה של עבודה בלוס אנג'לס כוללת שקרים או מכירה של מוצרים שאתם בעצמכם לא הייתם רוצים לקנות? הסירו דאגה מלבכם, כי זה ממש לא כך. ההפך הוא הנכון, כי עבודה בלוס אנג'לס שכוללת מכירות בעגלות היא למעשה עבודה שבה תוכלו למכור מוצרי קוסמטיקה מהשורה הראשונה. מדובר לרוב על מוצרי קוסמטיקה איכותיים ביותר שכוללים את המינרלים הכי משובחים שיש בעולם אשר מגיעים, כמובן, מים המלח, מה שאומר שכל לקוח שיקנה מכם ייצא מרוצה. בנוסף, בעלות האלה תוכלו למכור עוד הרבה מוצרים אחרים שאמריקאים אוהבים, כמו למשל מישרי שיער וכדומה. לכן, לא רק שתמכרו מוצרים איכותיים, אלא אתם תראו גם שהלקוחות ייצאו מרוצים ואתם תעשו כסף נפלא. למעשה, זה לא במקרה שכל כך הרבה ישראלים בוחרים לעבור בעגלות ברחבי העולם, כי בין אם זו עבודה בלוס אנג'לס ובין אם זו עבוד בכל מקום אחר – זו עבודה מכניסה מאוד.  https://www.youtube.com/watch?v=0Or7pZJYMD8

מי ידאג לכם בשלבי ההתחלה? 

זה ברור שאם אתם חושבים ברצינות על עבודה בלוס אנג'לס, אתם חוששים מהשלבים הראשונים. איך תגיעו משדה התעופה אל היעד? איפה תגורו? איך תלמדו את העבודה ואיך תכירו אנשים חדשים? אם אתם חוששים מכל הפרטים האלה הסירו דאגה מלבכם, כי כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת טרמינל. החברה דואגת לכל מה שאתם צריכים, כולל אישורי עבודה, כך שאתם לא תהיו לבד לרגע אחד. ייקחו אתכם משדה התעופה, יסבירו לכם איך למכור וגם יכירו לכם חברים חדשים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע עם הרבה אנרגיה ומהר מאוד תראו שתהפכו להיות חלק בלתי נפרד מצוות המוכרים. 

השתחררתם מהשירות הצבאי ואתם מחפשים עבודה בחו"ל? אחד היעדים האהובים ביותר על ישראלים שרוצים לעבוד בחו"ל הוא ארה"ב וספציפית לוס אנג'לס. השאלה היא איך אתם יכולים למצוא עבודה בלוס אנג'לס והאם זה בכלל חוקי, ועל השאלה הזאת עונים לכם בשורות הבאות המומחים של טרמינל המתמחה בגיוס ישראלים לעבודות בשוקי העבודה הטובים ביותר בעולם.

מטוס

למה דווקא ארה"ב?

ובכן, לעבודה בארה"ב ישנם מספר יתרונות חשובים ובכלל זה סביבת מגורים ומחייה מודרנית, שדומה מאוד לזו בישראל ואף מעבר לכך, עלות מחייה נוחה ולרוב גם זולה יותר מאשר בישראל וכמובן עבודה תמורת שכר נקוב בדולרים, שכר שכאשר מתרגמים אותו לשקל ישראלי, מדובר לרוב בסכומים גבוהים שלא קל להרוויח בישראל, בטח לא עבור חבר'ה צעירים ללא השכלה וללא מקצוע. ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, היא גם מדינה שמציעה הזדמנויות עבודה רבות למי שמוכן לעבוד. כמו הישראלים בישראל, גם האמריקאים בארה"ב הופכים למאוד בררנים בעבודות שהם רוצים לעבוד בהן, והעבודות האלה שבהן אפשר, עם עבודה קשה, להרוויח לא מעט, נפתחות בפני ישראלים שמחפשים למשל עבודה בלוס אנג'לס.

האם זה חוקי?

ובכן, כל מי שעובד תמורת שכר בארה"ב חייב לעשות זאת ברישיון על פי החוק. עבודה ללא רישיון יכולה להוביל למעצר, לגירוש ולאיסור כניסה חוזרת לארה"ב לתקופה שיכולה להגיע גם ל-10 שנים. רישיון זה ניתן לכם במסגרת ויזת עבודה ייעודית הנקראת ויזת אמנת מסחר E1. עובדים מקצועיים המגיעים לתפקידים בכירים/ טכנולוגיים מקצועיים בארה"ב, זוכים לקבל את הוויזה הזאת במסגרת תהליך מסודר המנוהל על ידי החברה המגייסת. עבור ישראלים לא מקצועיים שמחפשים עבודה בלוס אנג'לס, חשוב לבדוק את האפשרויות למציאת עבודה ברישיון, וישנן לא מעט עבודות שעבורן מעניקה ארה"ב רישיון עבודה, פשוט מכיוון שאף אמריקאי לא מעוניין לעבוד בהן. 

איך עושים את זה?

הדרך הטובה ביותר למצוא עבודה בלוס אנג'לס, שהיא גם רווחית, גם חוקית וגם תאפשר לכם לחסוך כסף רב שיוכל לשרת אתכם היטב לכשתחזרו לישראל, היא דרך חברת השמה ייעודית כדוגמת טרמינל . במציאת עבודה בלוס אנג'לס דרך טרמינל עד יודעים בדיוק במה תעבדו, כמה תרוויחו ומה יהיו תנאי העבודה ושעות העבודה שלכם עוד לפני שעליתם על המטוס לארה"ב. בנוסף לכך, חברת טרמינל דואגת לסדר לכם את ויזת עבודה E1 על מנת להבטיח שאתם עובדים בצורה חוקית ויכולים לנהל את חייכם בארה"ב בצורה שקטה ורגועה ללא חשש משלטונות ההגירה המקומיים, שעובדים קשה מאוד בכדי לגרש עובדים זרים בלתי מורשים.

אם אתם רוצים להרוויח טוב, ליהנות מאורח החיים האמריקאי ולעשות את הכל בצורה חוקית לחלוטין, הצוות המקצועי של טרמינל  עומד לרשותכם גם במציאת מקום עבודה שמתאים לכם בכל היבט אפשרי, וגם בהסדרת כל הבירוקרטיה והרגולציה סביב ויזת עבודה בלוס אנג'לס.

 

עבודה בלוס אנגלס

לוס אנגלס, ממוקמת במדינת קליפורניה, בצידה המערבי של אמריקה. אמריקה היא מדינה של הגשמת חלומות והזדמנויות מיוחדות, ולוס אנגלס נחשבת לאחת מן הערים הבולטות ביבשת. לוס אנגלס ידועה בחיי לילה תוססים ויופי עוצר נשימה. בעיר קיימים אתרים מיוחדים והיסטוריים, שכונת מליבו הידועה, וכמובן השלט המפורסם של הוליווד. עבודה בלוס אנגלס היא דבר נוצץ וזוהר, וצעירים רבים חולמים להגיע לעבודה ולזכות בשכר מתגמל. לצד זאת, העבודה היא אינטנסיבית ודורשת, ואתם צריכים לוודא שיש לכם את כל תכונות האופי המתאימות בכדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אז אלו תכונות בדיוק דורשת עבודה בלוס אנגלס? פרשנו בפניכם את השישייה המנצחת.

עבודה בלוס אנגלס

אסרטיביות זה שם המשחק

בעבודת מכירות כמו קוסמטיקה, מחליקי ומישרי שיער, ואפילו מוצרי ים המלח, אסרטיביות היא תכונה נדרשת. עליכם להיות בטוחים בעצמכם ולא לתת ללקוח להוביל את המכירה. בכדי להגיע למשכורת גבוהה ככל הניתן, יש לשדר אסרטיביות גבוהה מול הלקוחות ולדעת מה אתם מוכרים ומה אתם יכולים להעניק ללקוח. משכורת ממוצעת הינה 5000 יורו, כמובן שהדבר מושפע מכמות ההשקעה וההתמדה שלכם. 

הסתגלות ולמידה מהירה

כאשר מגיעים למדינה זרה, ומיד מתחילים לעבוד במשרה כה אינטנסיבית, הסתגלות מהירה היא תכונה נדרשת. אתם תעברו קורס קצר שיסביר לכם על מהות העבודה, סוגי המוצרים, טכניקות מכירה, והבדלי תרבויות. ככל שתלמדו מהר יותר, כך תוכלו למכור יותר. דבר זה ישפיע על המשכורת שלכם, יקדם אתכם לעבר המטרה שלכם, וימנע תחושות תסכול ואכזבה.

ביטחון עצמי וכריזמה

עבודה בלוס אנגלס, דורשת אנרגיות גבוהות וחיוך שלא יורד מהפנים. עליכם לשדר ביטחון ולא להתבייש לגשת לאנשים. לוותר בקלות זו לו אופציה, וככל שתפגינו יותר כריזמה, תוכלו להרשים את הלקוחות הפוטנציאליים ולתת להם תחושה שאתם מדברים לעניין. ככל שתיצרו אצל הלקוחות תחושת אמון גבוהה יותר, כך הם ירצו לקנות יותר, דבר שיגדיל לכם את השכר וכמובן את החוויה ואת תחושת ההצלחה.

שיתוף פעולה ועבודת צוות

בלוס אנגלס, אתם תגורו באחת השכונות עם ישראלים נוספים שיעבדו אתכם יחד. חיים משותפים עם שותפים לדירה היא לא משימה פשוטה ועליכם לוודא כי יש לכם יכולת לשתף פעולה ולעבוד עם עוד אנשים. את האגו מומלץ להשאיר מאחור בארץ, ולהגיע נטולי דעות קדומות על אנשים אחרים. 

פרגון

במכירות, פרגון היא תכונה חשובה. חברכם לעבודה יכולים למכור יותר או פחות טוב ממכם, וכמו שאתם תצפו לפרגון כאשר תצליחו, כך כדאי לכם לפרגן לאחרים וליצור אווירה נעימה בין הקולגות שלכם בעבודה. תוכלו לחלוק אחד עם השני טיפים ולדעת שבסופו של דבר, הצלחה של אחד היא הצלחה של אחר. 

יכולת להיות רחוק מהבית

געגוע למשפחה, חברים, ולישראל הוא חלק מהעניין. בכדי לגור ולעבוד בלוס אנגלס, עליכם להיות בעלי חוסן נפשי ולדעת שאתם יכולים להתמודד בצורה טובה עם מרחק מהבית. כמו בכל עבודה, גם בלוס אנגלס יהיו ימים טובים יותר וימים טובים פחות, ותצטרכו לדעת להתמודד ולפרוק לחברים החדשים שלכם. 

אז אם יש לכם את מרבית התכונות האלה, כנראה שאתם מתאימים לעבוד בעבודה בלוס אנגלס, ובחול בכלל. חברת טרמינל, מחפשת אנשים כמוכם, בעלי אנרגיה, כריזמה, ויכולת הסתגלות ולמידה מהירה. תוכלו לקבל ליווי צמוד, רכב, דירה מפנקת, וכמובן שכר גבוה במיוחד. פנו לחברת טרמינל וצאו לחוויה הכי משוגעת שתהיה לכם כל החיים. בואו ליהנות משכר מתגמל, אנשים טובים, וכמובן יופייה המדהים של לוס אנגלס.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!