עבודה במכירות ארהב – ההחלטה הכי טובה שתוכלו לעשות

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה במכירות ארהב – ההחלטה הכי טובה שתוכלו לעשות עבודה במכירות ארהב

בכל הנוגע לתחום עבודה במכירות ארהב היא המקום להרוויח את השכר המתגמל ביותר. במיוחד לעומת מדינות אירופה והמזרח, בארצות הברית, עבודה בתחום העגלות והמכירות, נחשבת למשתלמת במיוחד. תוכלו להגיע למשכורות גבוהות ולחסוך המון כסף בתקופה קצרה יחסית עבור הטיול הגדול, או כל מטרה חשובה אחרת. צעירים רבים לאחר השחרור מצבא ההגנה לישראל, טסים להגשים את החלום האמריקאי ומשלבים בין עבודה לבין טיול חוויתי. במדריך הבא ריכזנו עבורכם את כל הדברים שאתם צריכים לדעת. החל משכר ממוצע, יתרונות של עבודה במכירות בארצות הברית, ואטרקציות, ועד דברים חשובים שכדאי לשים לב אליהם כדי ליהנות מהחוויה באופן המקסימלי. 

 

למה דווקא ארצות הברית?

למי שמחפש עבודה במכירות ארהב היא אופציה מעולה לעבודה הן מבחינת השכר והן מבחינת התנאים. בשל גודלה של ארצות הברית, מספר המקומות לעבודה הוא רב, וכמות האנשים שעוברת במרכזי הקניות, בין אם תיירים ובין אם תושבי קבע, היא עצומה. בנוסף, ארצות הברית ידועה בפארקים הכיפיים, איכות החיים, והמחיה היחסית זולה. כל אלו מהווים יתרון בבחירה לעבוד דווקא בארצות הברית.

 

עבודה במכירות – איך זה עובד

כאשר תעבדו בתחום המכירות, לרוב, העבודה תהיה בעגלות. אתם בעצם תתפעלו דוכן של מוצרי קוסמטיקה, איפור, מישרי שיער, או מוצרים טכנולוגיים. כל מכירה שתבצעו לאחד מן עוברי האורח, תתגמל אתכם בעמלה, שתיקבע ביחס להיקף המכירה שתבצעו. ככל שתבצעו מכירות גבוהות ובכמות גדולה, כך השכר שלכם יעלה. לכן, אתם צריכים להתאמץ למכור, להתמיד, לשכנע, ולהיות בקיאים באופן מלא במוצר אותו אתם מוכרים. כך תוכלו להגיע כל חודש לסכומים של אלפי דולרים, ולחסוך המון כסף תוך זמן קצר. את עוברי האורח עליכם למשוך אל הדוכן שלכם, ולשכנע אותם לעצור ולהתעניין במוצרים שלכם.

מה משפיע על גובה השכר

ישנם מספר גורמים שישפיעו על שכר של עבודה במכירות. ראשית, ההתמדה שלכם. ככל שתתמידו יותר, תעצרו כל עובר אורח אפשרי, תהיו בעלי כושר שכנוע מעולה, ובעלי בטחון עצמי גבוה, כך תוכלו לבטל התנגדויות ולהצליח להגדיל את היקף המכירות שלכם. בנוסף, עונות השנה משפיעות על השכר גם גן. סביר להניח שבתקופות החגים, הכריסטמס וחג ההודיה, השכר שלכם יעלה משמעותית. במקומות רבים, נעשות גם תחרויות בין העובדים ע בונוסים ומכירות, שנותנות לכם דרייב להמשיך.

 

עבודה במכירות שכר ממוצע

השכר הממוצע מאוד משתנה, כמו שכבר ציינו מהמון גורמים. עם זאת, השכר הממוצע של עבודה במכירות נע בין 3000 דולר ל-5000 דולר בחודש. 

 

טיול וחוויה לצד עבודה קשה

מלבד העבודה האינטנסיבית, כאשר תבחרו לקחת חלק בתחום עבודה במכירות ארהב תסביר לכם פנים, והאוכלוסייה המקומית הידועה בנימוסיה תקבל אתכם בברכה, ותגרום לכם להרגיש בבית. היתרון האמתי בעבודה זו, הוא בילוי מעבר לשעות העבודה. בימים החופשיים שלכם, ובעיקר בערבים, תוכלו לנצל את חיי הלילה של ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, או כל מדינה אחרת בה תעבדו. נוסף על כך תוכלו לעשות טיולים לאחר העבודה, וליהנות מכל מה שיש לארצות הברית להציע.

ויזת עבודה מתאימה

במידה והחלטתם ללכת על זה – עבודה בארה"ב לא עושה חיים קלים מידי כאשר מדובר בוויזות הנדרשות. בכדי לעבוד בארצות הברית תזדקקו לוויזת עבודה אשר תקפה לתקופת זמן מוגבלת, ותצטרכו לבקש מהמעסיק את המסמכים הנדרשים. מילוי הוויזה נעשה דרך אתר אינטרנט, ולאחריו תזומנו לריאיון בשגרירות לצורך הנפקת וויזת עבודה (J1). יש לקחת בחשבון, שלאחר הריאיון בשגרירות, הדרכון שלכם יילקח מכם לתקופה של עשרה ימים.

 

מעטפת מלאה – הכול כלול

לסיכום, חברת טרמינל, מציעה לכם לבוא לעבוד אתנו. אנחנו מחפשים אנשים אנרגטיים, מלאים בשמחה, יחסי אנוש מעולים, וחוש מכירה מולד. לאחר הכשרה קצרה, תוכלו להתחיל למכור ולהרוויח כסף רב בזמן קצר. אנחנו בחברת טרמינל, דואגים למעטפת מלאה עבורכם ולכלל התנאים הכי נוחים שיקלו עליכם בתהליך ההסתגלות והשהות במדינה זרה. אצלנו בחברת טרמינל, שמים דגש על החוויה לצד העבודה, ויחד עם חברים חדשים תוכלו לבלות לאחר שעות העבודה ולטייל במקומות הכי יפים שיש לארצות הברית להציע. השאירו פרטים או התקשרו אלינו עוד היום, ויחד נצא לדרך. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!