עבודה בנורבגיה – לאנשים מיוחדים 

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בנורבגיה – לאנשים מיוחדים עבודה בנורבגיה

כיום, עבודה בחוץ לארץ, היא דבר נהוג שצובר תאוצה. יותר ויותר צעירים, מבינים כי האופציה שמתלמת ביותר, שמציעה חוויה מיוחדת לצד שכר מתגמל, היא הדבר שמתאים להם ביותר. לרוב, צעירים טסים למדינות אירופה כמו ספרד ואנגליה, או לקנדה, ארצות הברית ועוד. תופתעו לדעת, שיש לכם אופציה לטוס וליהנות למדינה מיוחדת, שרוב האנשים לא מגיעים אליה חיים שלמים. עבודה בנורבגיה מציעה לכם הכנסה קבועה, לצד בילוי בארץ המדהימה בעלת הנופים המרהיבים.

 

קצת על נורבגיה 

נורבגיה, היא אחת מן המדינות הסקנדינביות. תוכלו לראות בנורבגיה את הזוהר הצפוני, ותהיו מופתעים שהמדינה המיוחדת נהנית מחצי שנה של אור, וחצי שנה של חושך, נורבגיה נחשבת למדינה עם יוקר מחייה גבוה, ודבר זה מהווה עבורכם יתרון עצום במכירות. אנשים בנורבגיה הם אמידים, וכמעט ולא קיים עוני כלל. זה משאיר לתיירים, ובעיקר לתושבים, המון כסף לבזבז, כך שלמכור להם זו היא משימה פשוטה ביחס למדינות אחרות. מי שיבחר לעבור לחוץ לארץ לצורך עבודה נורבגיה היא יעד ייחודי שמבטיח איכות חיים גבוהה. 

 

עבודה בנורבגיה בעגלות

כמו שכבר ציינו, התושב הנורבגי המקומי, ישמח להוציא כסף על מוצרי קוסמטיקה, איפור, מישרי שיער ועוד. החוצפה הישראלית מהווה עבורכם יתרון ענק, ותוכלו לעבוד בעגלות בקלות ולשכנע כל עובר אורח לקנות את המוצר שאתם מציעים. העבודה כמובן כוללת מגורים בקרבת מקום למרכז הקניות המקומי, ויחד עם עוד ישראלים תעבדו בדוכן המכירות, עם רכב צמוד ועמלות שוות במיוחד. כל מכירה תזכה אתם באחוזים היישר למשכורת שלכם.

עבודה בנורבגיה – שכר ממוצע

בנורבגיה, המטבע נקרא כתר, או NOK, והוא שווה כ-0.39 שקלים. שכר המינימום לשעה לבעלי כישורים מסוימים עומד על כ- 209.7 כתרים, ולחסר מיומנות מסוימת, השכר המינימלי לשעה עומד על 188.4 כתרים. זהו שכר גבוה לכשעצמו, במידה ותבחרו להשתלב בשוק העבודה הכללי של נורבגיה. עבודה בעגלות במרכזי הקניות של נורבגיה, תזכה אתכם בשכר מטורף שנע בין 3000 ל-4000 יורו בחודש. כמובן שככל שתתמידו, תהיו בקיאים במוצרים, ויהיו לכם יכולות למכור בצורה הכי טובה שיש, כך היקף המכירה שלכם יגדל, ומכאן המשכורת שלכם. 

 

זכויות העובדים בנורבגיה

בכל הקשור לבריאות, חינוך ושוק העבודה, נורבגיה מדורגת במקומות הגבוהים בעולם. התמ"ג הממוצע לנפש עומד על 56,000 דולר ומדורג שמיני בעולם. אמנם המדינה נחשבת ליקרה, כך שדירה, דלק, אוכל והוצאות מחייה אכן יהיו גבוהות, אך הדאגה לזכויות העובד, היקף המכירות, והאופציה להשתקע במדינה הוא גדול, ממשלת נורבגיה לא עושה חיים קשים למהגרים אליה, בניגוד למדינות אחרות באיחוד האירופאי. 

 

תהליך קבלת האישורים של עבודה בנורבגיה לבעלי דרכון אירופאי

14 אחוז מאוכלוסיית נורבגיה היא פליטים. בשביל לקבל היתר עבודה מהמדינה, תזדקקו ראשית להראות כי אכן מצאתם עבודה דרך מעסיק מוסדר. היתר העבודה מושפע מהמיומנות הקיימות שלכם, ומהעיסוק שלכם בנורבגיה. אם אתם בעלי דרכון אירופאי, לא תזדקקו לרישיון עבודה מיוחד.

קבלת אישורים למי שאינו מחזיק בדרכון אירופאי

אנשים שאין להם אזרחות אירופאית, יכולים לבקש בקשה של היתר עבודה בנורבגיה. אם תרצו להישאר בנורבגיה פחות משלושה חודשים, לא תזדקקו לאישור שהייה. ההמלצה כמובן, היא להגיע לתקופה קצת יותר ממושכת, בכדי לקצור את הפירות וליהנות מכל מה שיש למדינה להציע. במצב שכזה, עליכם להגיש את בקשת היתר העבודה. למשל, תוכלו לבקש היתר עבודה לעבודה בעגלות, עבודה כמלצרים, טבחים ועוד. כמובן שעבודה בעגלות תקנה לכם את המשכורת הגבוהה ביותר בשל היותה מתבססת על עמלות, ולא על שכר שעתי.

 

עבודה בנורבגיה דרך חברת טרמינל

לסיכום, חברת טרמינל, מציעה לכם אין ספור עבודות ביעדים הכי מעניינים בעולם. אם אתם אנשים שלא הולכים עם הזרם, ורוצים לחוות עבודה בנורבגיה על הצד הטוב ביותר, בואו לעבוד אתנו. תוכלו ליהנות מחוויה של פעם בחיים ולטייל, לבלות, ולראות נופים שיעצרו לכם את נשימה, לצד עבודה מתגמלת במגוון תחומים, ובעיקר בתחום העגלות. חברת טרמינל, מציעה לכם מענה ומעטפת מלאים הכוללים איסוף מהשדה, דגש על חוויה, דירה, וכמובן משכורת מתגמלת במיוחד. אנחנו נשמח לסייע לכם בכל הקשור לאשרות העבודה הנדרשות. צרו עמנו קשר או השאירו את הפרטים שלכם, ויחד נצא לחוויה של פעם בחיים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!