עבודה בחו"ל אוקראינה – הזדמנות לדוברי רוסית!

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחו"ל אוקראינהעבודה בחו"ל אוקראינה – הזדמנות לדוברי רוסית!

דוברי רוסית שמעוניינים לעבוד בחו"ל עם דגש על אירופה יוכלו למצוא הזדמנויות תעסוקה באוקראינה. שימו לב, עבודה בחו"ל אוקראינה מתאימה לדוברי רוסית ואוקראינית. התנהלות באוקראינה ללא ידיעת אחת השפות תהיה מאתגרת. יציאה לעבודה דורשת את הסדרת כל המסמכים הדרושים עם דגש על ויזה מתאימה לעבודה או ללימודים. 

אוקראינה היא אחת המדינות המערביות ביותר מבין מדינות ברית המועצות לשעבר. המדינה נהנית היום מתנופת פיתוח ומציעה הזדמנויות להשתלבות מהירה ומוצלחת בשוק העבודה. ישראלים עם שורשים רוסים או אוקראינים מגשימים לעצמם חלום בהשתלבות בעבודה בשוק האוקראיני הצומח. ההיכרות שלהם עם השפה והתרבות המקומית מאפשרות התאקלמות טבעית, פשוטה ומהירה. 

אלו ויזות עבודה קיימות באוקראינה?

ויזת תייר ל-3 חודשים ניתנת למטרת טיול ונופש כאשר ניתן יהיה להסדיר מול השגרירות היתר עבודה במהלך השהות. ויזה מסוג L מיועדת לישראלים שיוצאים לעבוד באוקראינה במתכונת של רילוקיישן. וילת O ניתנת לעובדים באוקראינה בתחומי החינוך, האומנות והמדעים. ויזה מסוג H1B תינתן לעובדים שמגיעים לאוקראינה בכדי לעסוק ברפואה, עריכת דין, מקצועות הייטק והוראה. אם אתם מגיעים לאוקראינה יחד עם בני משפחה נוספים יהיה עליכם להסדיר מראש גם ויזות מתאימות בעבורם. 

איזה ביטוח בריאות כדאי לעשות לאוקראינה?

בכל יציאה מהארץ עלינו להקפיד לבטח את עצמנו בביטוח רפואי מתאים. אם מדובר ביציאה מהארץ לטובת נופש נבחר בפוליסת ביטוח נסיעות בחו"ל שמציעה כיסוי רפואי הולם. כאשר מתוכננת שהייה ממושכת בחו"ל למטרת עבודה נרצה לבחור בפוליסת ביטוח שמאפשרת קבלת טיפולים רפואיים בחו"ל. שימו לב שאתם בוחרים בפוליסת ביטוח שמיועדת לישראלים שמתגוררים בחו"ל ולא בפוליסה שמיועדת למטיילים או תיירים. מערכת הבריאות באוקראינה פועלת בצורה שונה מהמערכת הישראלית, אל תמהרו לבטל את הביטוח הרפואי שרכשתם בארץ מבלי לוודא שיש לכם כיסוי רפואי מקומי. 

איך מוצאים עבודה באוקראינה?

המצב הכלכלי והמנטליות המקומית אינם מתאימים להקמת דוכני מכירה או השתלבות של צעירים ישראלים בעבודה בעגלות. עבודה בחו"ל אוקראינה זמינה בעיקר בעבור בעלי מקצועות מבוקשים בתחום הרפואה, החקלאות, ההנדסה והייטק. צעירים שמעוניינים לעבוד באוקראינה משתלבים במשרות בתחום התיירות ובפרויקטים של יזמות אישית. אם אתם אזרחי אוקראינה תוכלו לפנות אל לשכת התעסוקה המקומית בבקשה לסיוע במציאת עבודה מתאימה. 

עבודה באוקראינה בקהילה היהודית

הקבר של רבי נחמן מברסלב שוכן בעיר אומן שבאוקראינה. בכל שנה יהודים רבים עם דגש על ישראלים פוקדים את הקשר ושוהים באזור למשך מספר ימים. הקהילה היהודית שמתגוררת באומן אינה גדולה אך ניתן למצוא בה אפשרויות תעסוקה בשפה העברית. יזמים ישראלים עם קשרים מקומיים מצליחים להקים עסקים בסביבת העיר אומן. אוקראינה מתגאה בחופים יפיפיים כך שניתן למצוא הזדמנויות תעסוקה גם באתרי התיירות שמוקמים בקרבת החוף.  

עבודה באוקראינה דרך חברות השמה

עבודה בחו"ל אוקראינה אפשר למצוא באמצעות חברות כוח אדם והשמה. צרו קשר עם החברה וקבעו פגישה טלפונית או פרונטלית. אל הפגישה תגיעו עם קורות חיים ותעודות מקצוע. בתום ראיון קצר יוצגו בפניכם מספר משרות כאשר חלקן עלולות להיות עבודות כפיים שלא משקפות את היכולות שלכם. ייתכן ויהיה עליכם לגלות גמישות ולזכור שבהרבה ארגונים קיימות אפשרויות קידום. אל תשכחו שאתם מתראיינים מול מראיין אוקראיני כך שעליכם להקפיד על קוד ההתנהגות המקומי. הבדלי התרבות בין ישראלי לבין אוקראינה משמעותיים. 

היכן אפשר לגור באוקראינה?

שהייה ממושכת באוקראינה מחייבת אתכם בהסדרת פתרון מגורים. אם יש לכם כבר מקום עבודה כדאי לשכור דירה בקרבת מקום. במידה וטרם מצאתם עבודה תבחרו במקום מגורים מרכזי שנמצא בקרבת קווי תחבורה ציבורית. שכר הדירה באוקראינה נע בין 400$ ל-800$ לחודש. אם יש לכם את היכולת לרכוש דירה כדאי לבחון כדאיות כהשקעה לטווח הארוך. 

אלו הכנות דרושים לקראת המעבר?

התארגנות נכונה לקראת עבודה בחו"ל אוקראינה תכלול את הסדרת כל הפרטים הקטנים והגדולים. תחילה נוודא שיש בידנו ויזה מתאימה שמאפשרת עבודה (ויזה שתואמת את תחום העיסוק ואת זמן השנייה המתוכנן). כעת נסדיר פתרון מגורים ונבחן את התחבורה הציבורית, מחירי הדלק, חיי החברה באזור, מיקומים של מרכזי קניות והימצאות של בתי ספר באזור. לא נשכח לבחון גם את מזג האוויר ונוודא שאנחנו ערוכים בהתאם מבחינת ביגוד. 

תמיד כדאי להגיע את מדינת היעד כשבוע לפני מועד תחילת העבודה. נצלו את השבוע הזה להסדרת מקום מגורים נוח, קניית ריהוט, רכישת מצרכי מזון והכרת הסביבה החדשה. כדאי לפתוח חשבון בנק, להזמין חיבור אינטרנט ולרכוש כרטיס סים מקומי בעבור מכשיר הטלפון הנייד. אם אתם אזרחי אוקראינה הכירו את הזכויות והחובות שלכם. עבודה בחו"ל אוקראינה מחייבת אתכם בתשלומי מס כך שעליכם להכיר את התקנות המקומיות. אם אתם מתכננים הקמת עסק עצמאי נסו למצוא שותפים מקומיים או יועץ מקומי שמכיר את הנהלים, את התרבות ואת קהל היעד. 

יציאה לעבודה באוקראינה היא הזדמנות לחוויה חדשה, הקמת עסק מצליח, קידום בקריירה והיכרות עם תרבות חדשה. הקפידו לקבל ויזת עבודה מתאימה ותיהנו מרוח החדשנות שנושבת באוקראינה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!