עבודה בעגלות סיפורים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בעגלות סיפוריםעבודה בעגלות סיפורים – כי אין דרך טובה יותר להסביר לכם את החוויה המדהימה הזאת שכל אחד מכם יכול לחוות. מלבד לעובדה שתעשו המון כסף, תצברו לא מעט חוויות. הרבה אומרים שעבודה בעגלות מזכירה להם טיפה את השירות הצבאי, לא נשמע מרומם בשביל כולם, אבל הכוונה היא מבחינת החוויות שנצברו, כי אם נגיד את האמת בצבא צברנו את החוויות המשמעותיות ביותר בחיים.

 

עבודה בעגלות סיפורים – איך הרווחתי 7,000$ בחודש

תמיד אנו שומעים על סיפורים שונים שהתרחשו בעבודה בחו"ל, זה הסיפור של דור כשהייתה בחודש השלישי שלה בעבודה בעגלות: "הייתי די צעירה ואבודה כשהגעתי לעבודה בעגלות, המקום שבו עבדתי היה בקניון ביוטה בעיר סולט לייק סיטי. החברים בבית היו ממש חמודים אבל תמיד ראיתי שהם מרוויחים הרבה יותר ממני, ואז הגיע כריסטמס… אמרתי לעצמי שהפעם אני עושה את זה בענק, ניסיתי למכור מוצרים שאני יותר מתחברת אליהם, מוצרים שאני עצמי משתמשת בהם ובאמת מאמינה בהם… פתאום היה לי הרבה יותר ביטחון למכור, ואז התחילו המכירות… מכירה ועוד מכירה ופתאום אני מוצאת את עצמי מוכרת עשרות מוצרים ביום בלי להתאמץ בכלל. המזל שלי היה שזו הייתה תקופת החגים והקניון היה מפוצץ באנשים… בסוף החודש הגיעה המשכורת והייתי בהלם לראות שהרווחתי לא פחות מ- 6,983$! אני היום נמצאת באותו מקום, כבר כמעט חצי שנה וכמעט בכל חודש מגיע למשכורות די גבוהות, הכל עניין של גישה ותשוקה למוצר שאני מוכרת…"

עבודה בעגלות סיפורים – נסעתי כדי לעבוד ומצאתי אהבה 

זהו סיפורו של תמיר, יוצא יחידת אגוז שבחר לחסוך את הכסף לטיול הגדול דרך עבודה בעגלות:

"המזל שלי הוא שיש לי אזרחות אמריקאית, ככה שהסיכויים שלי להתקבל לעבודה בעגלות היו יותר גבוהים. הלוקיישן שלי היה בניו מקסיקו בעיר הבירה סנטה פה, התקבלתי בברכה על ידי החבר'ה הישראלים שהיו במגורים שלי. האווירה הייתה מעולה והמכירות שלי פשוט רק גדלו וגדלו בכל חודש, מאוד נהנתי מהשהות שם ותוך חצי שנה הצלחתי לחסוך המון כסף בשביל הטיול הגדול שלי… חוץ מזה שחסכתי לא מעט כסף בזמן שלי בסנטה פה, הכרתי שם צעירה ישראלית שיצאנו לתקופה בזמן העבודה שלי שם, אבל לא יכולנו להמשיך כי לי היה תכנונים אחרים. מיד כשחזרתי לארץ שלחתי לה הודעה, למזלי היא גם הייתה בארץ ונפגשנו כמה פעמים, היום אנחנו נמצאים בזוגיות כבר שלוש שנים".

 

עבודה בעגלות סיפורים – מתי נשמע את הסיפור שלכם?

עבודה בעגלות סיפורי הצלחהבכדי להתחיל בתהליך הקליטה של עבודה בעגלות עליכם לפנות לאחת החברות הישראליות אצלה תרצו לקבל את השירות. קיימות היום מספר חברות שונות ולכן חשוב לדעת לעשות את ההשוואה הנכונה, קחו את הזמן אל תמהרו בבחירה, אם אתם רוצים למהר במשהו לכו פשוט תוציאו ויזה. התהליך מצריך ממכם לענות על שאלונים, להגיע למפגשי הכרויות ולכל יכולת שיש בכם יש גם יתרון.

אם אתם יודעים לדבר שפות זרות, אם יש לכם ניסיון במכירות, את כל אלה יש לציין בשאלון אותו תמלאו. לאחר סינון החברה בוחרת מספר צעירים ומטיסה אותם למקומות שונים בעולם, יכול להיות לארצות הברית, אולי ניו זילנד, אירופה וכו'… כל אחד לפי סדר העדיפויות שמילא בשאלון.

הטיסה היא כמובן על חשבון חברת העגלות, לאחר מכן שתנחתו יחכה לכם אחד מדיירי הבית עם הרכב השייך למגורים שלכם. כעת זה הזמן בו תכירו את החברים שאיתם תבלו הרבה זמן. גם בעבודה ילווה אתכם אחד הוותיקים בכדי להבטיח שתחילת העבודה שלכם תעשה בצורה החלקה ביותר.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!