עבודה בספרד לישראלים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בספרד לישראליםישראלים רבים חולמים לכבוש את העולם. האמת היא שאין הסבר מדעי לסיבה זו. אולי זה משום שמדינת ישראל היא מדינה קטנה בה ההזדמנויות מוגבלות. הישראלים הם כידוע אנשים יצירתיים ואמביציוזיים היודעים בדיוק מה הם רוצים. כך שזה לא מפתיע שנמצא ישראלים רבים מעבר לים מנסים להגשים את החלומות שלהם בכל הכוח.

לצד שלל המקצועות הנפוצים עבור צעירים ישראלים בספרד, קיימים עוד שלל מקצועות ומקומות עבודה שיכולים להתאים לרבים. הרי בסופו של דבר ספרד היא ארץ דוברת ספרדית מה שאפשר לישראלים רבים להשתלב בתוכה בקלות. ספרדית היא כמובן שפה קלה ללמידה, לא כל שכן, בנינו, אין ישראלי שאין לו 'מאחורי הראש' כמה מילים בספרדית אותן הוא קלט מצפייה בסדרות הארגנטינאיות האהובות שמילאו את המסכים שלנו בתחילת שנות ה- 2000.

ספרד היא מדינה עם טמפרמנט דומה להוואי הישראלי המוכר לכולנו. מדובר על אנשים חמים ורגישים שיודעים מה זה אוכל טוב ומוזיקה נהדרת. לכן, אנחנו בטוחים שגם אם לא תמצאו בדף זה את עבודת החלומות שלכם, שיחה קצרה איתנו ואנו כבר נבין כיצד אתם יכולים להשתלב גם כן בכלכלה הספרדית.

אז אם אתם חולמים על המדינה בה מנוחת צהריים היא כמעט חלק מחוקי המדינה, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא!


עבודות נפוצות עבור צעירים ישראלים שרק השתחררו מהצבא

אנחנו יודעים שרבים מכם וודאי חשבו כי עבודה בארצות הברית או קנדה זו האפשרות היחידה העומדת בפני מי שרוצה לעשות כסף גדול בזמן קצר מחוץ לגבולות הארץ. אבל האמינו לנו כי בספרד אתם יכולים לעשות כסף מעולה בזמן קצר למדי.

עבודה בעגלות היא כמובן אחד הענפים האהובים על ישראלים רבים. הסיבה המובהקת לכך היא שפוטנציאל הרווח הוא למעשה נטול תקרה. עבודה בעגלות היא נהדרת שכן מדובר על עבודה במכירות. אותו תחום בו ישראלים פשוט מעולים בגלל הזרימה הטבעית, הראש היצירתי והסירוב להיענות בשלילה.

בספרד, אם זה במדריד או ברצלונה ממוקמים מרכזי קניות גדולים בהם תוכלו למצוא ישראלים רבים מוכרים מוצרי קוסמטיקה שונים לעוברים ושבים. עבודה בעגלות היא בדרך כלל עבודה עונתית כאשר המטרה היא כמובן לעשות הרבה כסף בזמן קצר.

עבודה בעגלות בספרד מתרחשת בדרך כלל בחודשי הקיץ אז עונת התיירות מגיעה לשיא והכי קל למכור בקלות. כמובן שגם סביב הכריסמס ותחילת השנה האזרחית החדשה ענף המכירות בספרד מזנק.

עבודה בעגלות היא בדרך עבודה הנמשכת שמונה שעות ביום, לא כולל שעות נוספות בימי השיא, כך שבזמן בו אתם לא עושים כסף אתם יכולים פשוט ליהנות מכל הטוב שיש לספרד להציע ויש לה מה להציע.

 


עבודה בספרד לישראלים – בתחום המסעדנות

הצעות עבודה בספרד לישראליםאם יש משהו שהספרדים יודעים לעשות טוב זה לאכול. אין כמו ישראלים כדי ללמד אותם על אוכל טוב. לכן, תמצאו ברחבי ספרד אינספור מקומות הסעדה המנוהלים על ידי ישראלים. עבודה בתחום המסעדנות היא אולי עבודה קשה אבל אין ספק כי לאלו שיש להם את ה- 'חיידק' יכולים ליהנות מעבודה מעניינת ומאתגרת במדינה.

עבודה במסעדנות יכולה להיות כל דבר. מעבודה במלצרות ואירוח ועד לעבודה במטבח. כמובן שעליכם להיות בעלי כישרון טבעי לעבודה בתחום אבל אין לנו ספק כי מהרגע בו הגדרתם את היעד שלכם ככזה, תוכלו להשתלב בתחום יחסית בקלות.


עבודה בספרד לישראלים – נדל"ן

נדל"ן הפך בשנים האחרונות לענף בו ישראלים רבים מוצאים את מקומם. הסיבה לכך ברורה, ישראלים טובים במכירות ועסקים. הרי בסופו של יום על מנת למכור צריך את השילוב החמקמק הזה שבין אהבה לאנשים, חוש מפותח לעסקים וכמובן, תחרותיות וחוסר הסכמה למשמע סירוב. עבודה בנדל"ן מתאימה במיוחד עבור אלו עבודה בספרד להמחזיקים בדרכון אירופאי שכן על ידי כך ניתן להתגבר על כשלים בירוקרטיים רבים.


עבודה בספרד לישראלים – תיירות

ישראלים רבים העוברים להתגורר בספרד מוצאים את עצמם עובדים בתחום התיירות הוא אחד מענפי היצוא המשמעותיים במדינה. עבודה בתיירות תפורה על הישראלי שמטבעו אוהב לארח ולהראות לכולם היכן נמצא הבר או המוזיאון הטובים ביותר. תחום התיירות הוא כמובן תחום עונתי אבל, בשילוב של גובה ההכנסות במדינה עם העובדה שמגורים בערים המרכזיות במדינה זולים משמעותית מבמדינת ישראל, הופכים את העבודה במקצוע למשתלמת במיוחד.


עבודה בספרד לישראלים – שירותים דיגיטליים

עבודה בספרד לישראלים בעלי דרכום אירופיישראלים רבים העובדים דרך הדיגיטל בארץ מוצאים את עצמם עוברים לתקופה כזו או אחרת לספרד שכן ניתן לחסוך שם כסף לא רע בעוד אתם עובדים תמורת שכר ישראלי. הרי כולנו יודעים כמה זה יקר לחיות בישראל וכמה היה עדיף לו היינו יכולים לחסוך עוד כמה שקלים. לכן, במידה ואתם עובדים בתחומי הדיגיטל ומתלבטים האם כדאי לכם כבר לעבור למדינה אחרת לתקופת זמן מסוימת, יכול להיות שתמצאו את ספרד כיעד מעולה לשם כך.

 

עבודה בספרד לישראלים – כמה המלצות ומחשבות על מגורים בספרד

כאמור, ההתאקלמות בספרד לא קשה שכן מדובר על מדינה הדומה במובנים רבים למגורים במדינת ישראל מינוס הוצאות חודשיות גבוהות אליהן התרגלנו כאן. אנו מדברים על מדינה בה האזרחים פשוט יודעים מה זה לעשות כיף. שירותי החינוך מסובסדים מגילאים נמוכים כך שההוצאות למשפחה יורדות באופן דרמטי.

ספרד אמנם אינה משופעת בקהילה יהודית וותיקה אבל קהילת הישראלים בה גדלה כל הזמן. כך שאנחנו בטוחים כי לא תרגישו זרים במדינה.


ויזת עבודה לעבודה בספרד לישראלים

אמנם, בספרד קל להשיג ויזת עבודה אם נשווה את אופן קבלת הוויזה לזו הנהוגה במדינות אחרות. אבל, אין זה אומר שאתם לא צריכים להיות בעלי וויזת עבודה. חשוב כמובן להדגיש כי אנחנו ב- טרמינל 3 מקפידים על חיבור בין ישראלים למקומות עבודה חוקיים בלבד.


עבודה בספרד לישראלים – חודשים ראשונים

אמנם המגורים ויוקר המחיה בספרד זול באופן משמעותי מזה שאליו התרגלנו בארץ. אבל כמובן חשוב לזכור כי כל התחלה היא התחלה מורכבת. לא פעם אנו נתקלים באנשים צעירים שחלמו בגדול אבל לא הגיעו עם המשאבים הדרושים לתחילת הדרך. לכן. ההמלצה שלנו היא תמיד לשמור קצת כסף שיעזור לכם לעבור את החודשים הראשונים בקלות ולהתאקלם במדינה בקלות וביעילות.

עבודה בספרד לישראלים – התניידות

אחת הסיבות לכך שמגורים בספרד זולים בהרבה ממגורים בישראל קשורים לכך שבערים הגדולות יש רשת תחבורה ציבורית ענפה ומוצלחת במיוחד. כך שבכל הנוגע להתניידות, השאירו את הרכב בישראל וצאו ליהנות מתחבורה ציבורית אפקטיבית ונוחה.

עבודה בספרד לישראלים – מגורים

כאמור, יוקר המחיה בספרד לא גבוה במיוחד והוא נשען בעיקר על ההוצאות למגורים. תמורת מחיר נמוך מהרבה מזה שתשלמו בארץ תמצאו דירות נוחות ומרווחות שיעשו לכם חשק להישאר בבית. אין ספק שלאור משבר הקורונה רבים מאתנו היו רוצים למצוא את עצמם גרים בבתי מגורים נוחים ומרווחים הרבה יותר מאלו בהם אנו חיים היום.

בילוי ופנאי

כמו שכבר הבנתם בוודאי הספרדים יודעים ליהנות. חוץ מכדורגל בינלאומי תמצאו את הערים המרכזיות עשירות במוזיקה, אוכל טוב וכל מה שיהפוך את השהות שלכם במדינה לחוויה בלתי נשכחת.

עבודה בספרד לישראלים – דברו איתנו

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת שנוכל למצוא ביחד את מקום העבודה הטוב והמשתלם עבורכם בספרד ובכל מקום אחר. אנחנו בטרמינל 3 עובדים בתחום כבר קרוב לעשר שנים מה שהקנה לנו לאורך השנים ידע רב בתחום.

עבודה בספרד

ספרד, היא ארץ מדהימה המכילה בתוכה מספר מחוזות. כל חלק בארץ בעל שוני ומאפיינים ייחודיים משלו, וטומן בחובו חוויות מגוונות. בין אם מדובר בברצלונה, מדריד, או אפילו קטלוניה, עבודה בספרד היא חוויה שלא תישכח. ישראלים צעירים רבים טסים לעבוד באירופה בכלל, ולספרד בפרט, על מנת לחוות חווית עבודה מתגמלת ומהנה גם יחד.  מרגש ככל שיהיה תהליך המעבר לספרד, והתחלת העבודה בה, כדאי לשים לב לכמה דברים לפני שאתם צוללים למים. אספנו עבורכם את הטיפים הכי חשובים שכדאי לקרוא, לפני שטסים לעבוד בספרד.

עבודה בספרד

הכרת מילות יסוד בשפה הספרדית

ספרדית, היא שפה ערבה לאוזן, ונחשבת לאחת השפות הקלות ללמידה. תוך מספר חודשים קצר, הספרדית שלכם תשתפר במיוחד. כמובן שהדבר תלוי במאמצים ובהתמדה שלכם. ככל שהספרדית שלכם תהיה טובה יותר, כך השכר שלכם יהיה גבוה יותר. שליטה בשפה הספרדית תיתן לכם יתרון במכירות לתושבים המקומיים, ותגדיל את ההכנסות שלכם. מומלץ ללמוד מעט ספרדית טרם הטיסה בעזרת חברים, משפחה או אפליקציות לימוד למיניהן. לימוד ספרדית נע בין מספר חודשים לשנים, וזאת תלוי ברמת ההשקעה שלכם. 

"מי שמתבייש מתייבש"

פתגם שנכון כמעט בכל תחום בחיים. אחד הטיפים החשובים הוא לשאול שאלות ולדעת לקראת מה אתם באים. אם תתביישו לשאול שאלות, או תפחדו שהשאלות טיפשיות או לא רלוונטיות, אתם עלולים להיות מופתעים ולהתאכזב מהעבודה. טיפ חשוב הוא לשאול את כל השאלות שיש לכם לגבי עבודה בספרד. החל מתנאי הלינה והמגורים, ועד העבודה עצמה, השכר הצפוי, האנשים שיחלקו אתכם את החוויה, ומערך ההסעות. כדאי לברר האם החברה שמעסיקה אתכם דואגת אכן למענה מלא, ולא משאירה לכם קצוות פתוחים שתאלצו לסגור.

עבודה חוקית על פי התקנים

לא כדאי לכם להסתבך עם המשטרה בספרד, וכדאי מאוד לוודא, כי העבודה שלכם היא חוקית. לפני הטיסה, וודאו האם החברה שמעסיקה אתכם מחזיקה באישורים הרצויים, ובתקנים הדרושים לצורך עבודה. לרוב עבודה בספרד היא בתחום המכירות, במרכזי קניות שוקקים. דוכנים של קוסמטיקה, מחליקי שיער, קרמים ובשמים, הם רק חלק קטן ממגוון הדוכנים הרחב שקיים במרכזים. וודאו כי לא מדובר בדוכן "פיראטי", ושבמידה ויגיעו אנשי חוק אל המקום, יהיה לכם מה להגיד להם. אל תשכחו שאתם נמצאים במדינה זרה ולא במקום הבטוח שלכם כאן בארץ, לכן מומלץ בחום, לוודא את תקינות הדברים. יש לדאוג לאישור עבודה מתאים, דבר שקל יותר לבצע, לבעלי דרכון אירופאי.

ראש פתוח וקלילות

עבודה בספרד, היא דבר שדורש מהעובד דינאמיות, ויצירתיות רבה. התרבות הספרדית מלאה בריקודים, מוזיקה ושמחה. טיפ חשוב הוא להגיע בראש פתוח, ועם נכונות רבה להתמודד עם אתגרים. עבודה במכירות היא דבר משתנה, עצם העובדה כי מדובר באנשים עם רגשות ומצבי רוח. כדאי להגיע באווירה קלילה ולהיות נכון לשינויים. אטימות וקביעות הן תכונות שכדאי להשאיר מאחור, במיוחד כאשר מדובר באוכלוסייה הספרדית.

עשו זאת עם המומחים – טרמינל 

כמובן שהטיפ האחרון שלנו, לאנשים המתעניינים ורוצים ללמוד עוד על עבודה בספרד, הוא פשוט להשאיר זאת למומחים. חברת טרמינל מתמחה בנושא זה ויכולה לדאוג לכם לעבודה בספרד עם תנאים מעולים, ושכר מתגמל במיוחד. חברת טרמינל היא בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום, ומבטיחה לכם מעטפת ומענה מלא. אם לטוס לספרד, אז רק עם אנשים המתמקצעים בנושא, וחוו על בשרם את כל הקשיים. אחרי עבודה מתמדת, תהליך הטיסה לספרד והשמת העובדים, הפך לקל ופשוט במיוחד. אז כל שנותר הוא לפנות לחברת טרמינל, ולהשאיר לנו את שאר העבודה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!