איך מוציאים אישור עבודה באנגליה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אין לנו כל ספק כי עבודה באנגליה יכולה להיות הפתח שלכם לעולם חדש. עבודה מעבר לים היא חלום הקוסם לישראלים רבים. לא כל שכן כאשר מדובר על אנגליה. מדינה השואבת אליה רבים מכל העולם החולמים על פרנסה טובה ועולם חדש ממנו יוכלו לצמוח. 

עבודה בבריטניה מתחלקת לסוגים שונים. אלו המעוניינים לתקופת זמן ממושכת, כמו במקרה של אלו המעוניינים לעבוד בחברות הייטק וכיוצא באלו ואלו המעוניינים לעבוד בבריטניה לתקופה קצרה של כמה חודשים כמו במקרה של עבודה בעגלות. 

בשני המקרים הללו יש להוציא ויזת עבודה חוקית. חשוב לציין כי בימים אלו בריטניה משלימה את תהליך יציאתה מהאיחוד אירופי. כך שיתכנו שינויים נוספים והגבלות שונות על עבודה של תושבים זרים בתוך המדינה. בכל מקרה, חשוב לוודא את הדברים היטב לפני שמתחילים לעבוד בכל יעד. עבודה בחוץ לארץ עלולה להיות חוויה מאתגרת עבור רבים. לא כל שכן כאשר אלו נדרשים להתמודד עם רשויות האכיפה במדינה לא מוכרת. 

איך מוציאים אישור עבודה באנגליה

אישור עבודה באנגליה מותנה בראש ובראשונה בהצהרה של המעסיק כי זה מעוניין להעסיק את אותו עובד זר בחברה שלו. בתעודת החסות יצהיר בעל העסק כי זה מעוניין להעסיק אתכם בשל ניסיון או לימודים אקדמאיים הרלוונטיים לעבודה המדוברת. 

ללא תעודת חסות לא תינתן אשרת עבודה למי שאינו אזרח המדינה. בנוסף, על מקבל החסות לעמוד בכמה 'תנאי סף' המצטברים לנקודות. רק מי שקיבל שבעים נקודות יוכל לקבל אישור עבודה תקין בבריטניה. 

הפרמטרים לקבלת הנקודות

 

  • שכר: אם מבקש אשרת העבודה יוכל להוכיח כי הוא עתיד לקבל שכר המגיע ל- 30000 לירות שטרלינג בתור שכר בסיס לפני ניקוי מס. זאת על מנת לוודא כי אותו מבקש עבודה לא יהווה נטל על המדינה ולא יוכל לכלכל את עצמו בכבוד. אנחנו מדברים על קבלה של 20 נקודות באם הוא עומד בתנאי השכר, במידה והשכר עולה, יקבל נקודות נוספות שישלימו בסוף את הפרמטרים הנוספים על מנת שיוכל לקבל אישור עבודה תקין. 
  • כסף זמין לחודשים הראשונים:  הבריטים ירצו לוודא כי מבקש החסות יכול לכלכל את עצמו ואת בני משפחתו המתלווים אליו בחודשים הראשונים בממלכה הבריטית. 
  • שליטה בשפה האנגלית:  מכיוון שבאנגליה מדברים כמובן אנגלית, לא מפתיע לראות כי הם אכן מעוניינים לוודא כי המהגרים לגבולותיהם יהיו בעלי שליטה מספקת בשפה האנגלית. זאת אומרת שעליכם להיות בעלי ציון של לפחות 6.5 בבחינה בינלאומית הנערכת באנגלית שניגשתם אליה במהלך השנתיים שקדמו להגשת הבקשה. גם תואר ראשון בשפה אנגלית יכול להיות פרמטר שיקבע את  רמת הבקיאות שלכם בשפה . 

 

 

כל מקצוע דורש מספר נקודות אחר

מספר הנקודות אותו צריך להשיג עובד הייטק לא דומה למספר הנקודות אותו צריך להשיג מי שמעוניין לעבוד בעגלות. כך שבגדול מדובר על אותם פרמטרים אבל התנאים יכולים להשתנות מפעם לפעם. בכל אחד מהמקרים הללו חשוב כמובן שיהיה מעסיק שיצהיר על כוונתו להעסיק אתכם. מכאן שבכל מקרה תידרשו לעבור תהליך דומה.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם

כאמור, בריטניה הקשיחה עמדות לאור עזיבתה את האחיוד האירופי במהלך שנת 2020. לכן, כל תהליך הוצאת אשרות עבודה הפך מורכב יותר ובעיקר- ללא חריגים. לכן, בכל מקרה, תמיד עדיף לשאול ולהתייעץ עם אלו שמבינים בנושא. 

אנחנו כאן בטרמינל 3 מחויבים לעזור לכם לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתחיל בתהליך הבירור שיעזור לכם לקבל אשרת עבודה חוקית בבריטניה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!