עבודה באירופה עם דרכון פורטוגלי

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה באירופה עם דרכון פורטוגלי עבודה באירופה עם דרכון פורטוגלי

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים, מוציאים דרכון פורטוגלי בשגרירות. השמועה היא, שדרכון פורטוגלי פותח עבור אותם ישראלים המון אופציות כמו לימודים בחו"ל ועבודה לצעירים. שמועה זו אכן נכונה, ובמידה ואתם אכן מחזיקים בדרכון פורטוגלי, אפשרויות העבודה שלכם באירופה גדלות משמעותית. במדריך הבא נסביר, על מגוון האופציות לשימוש בדרכון פורטוגלי, כיצד החזקת הדרכון תוכל לקדם אתכם, ועוד קצת טיפים נוספים. בואו למצוא עבודה באירופה בדרך הפשוטה ביותר יחד עם חברת טרמינל.

 

עבודה באירופה עם דרכון פורטוגלי יתרונות

במידה ואתם אכן מחזיקים בדרכון פורטוגלי, תוכלו ליהנות מכמה וכמה הטבות שתקפות למחזיקי הדרכון בלבד. מדינות האיחוד האירופאי מכבדות את הדרכון, ומקנות למחזיקים בו מספר תנאים מעולים. הראשון, הוא הנאה מתנאי פנסיה יוקרתיים. קרנות הפנסיה באירופה נחשבות למשתלמות במיוחד, והתנאים הסוציאליים יעזרו לכם לחסוך כסף בהמשך. בנוסף, מחזיקי הדרכון ייהנו משירותי בריאות נוחים. באירופה, מתלוש המשכורת יורד ביטוח בריאות ממש כמו בארץ, וכך במקרה חלילה של בעיה רפואית, תוכלו להשתמש בשירותים הרפואיים בעלות מסובסדת.

עבודה באירופה עם דרכון פורטוגלי = אזרח האיחוד האירופאי לכל דבר 

27 מדינות לוקחות חלק באיחוד האירופאי. רוב המדינות המרכזיות באירופה לוקחות חלק באיחוד, וחולקות את אותו המטבע (יורו). המדינות מאפשרות למחזיק בדרכון פורטוגלי, לעבוד ולגור בכל אחת מהמדינות באיחוד, ממש כמו כל אזרח מקומי. דבר זה חוסך לכם המון ניירת ואשרות עבודה מסובכות. גם המדינות שאינן לוקחות חלק באיחוד, כמו אנגליה, מאפשרות לאזרחי האיחוד לעבוד ולגור במדינה. 

 

טיול בכל רחבי אירופה

להיות בעל דרכון פורטוגלי מאפשר לכם חופש תעסוקה בכמעט כל מדינות אירופה, כך חופש הבחירה שלכם, היכן לעבוד גדל באופן משמעותי, והחשש ממשטרת ההגירה או אחת הרשויות נעלם. עבודה באירופה עם דרכון פורטוגלי מאפשרת לכם לתכנן מסלול טיול לא מקובע, חוויתי, וליהנות מערי הבירה והנופים הכי מיוחדים בכל יבשת אירופה. לצד העבודה, תוכלו ליהנות מחיי הלילה של אירופה, התרבות, החופים, הטיולים וכמובן לפגוש ולהכיר חברים חדשים. 

 

עבודה בפורטוגל – הנאה מיוקר מחיה זול ושכר גבוה

כמו שכבר ציינו, עם דרכון פורטוגלי תוכלו לעבוד במגוון מדינות אירופה. עם זאת, בפורטוגל יוקר המחייה נחשב לזול במיוחד ביחס למדינות כמו אנגליה וצרפת, ובעיקר תל אביב. דבר זה הופך את היעד האקזוטי לאטרקטיבי עבור צעירים המחפשים עבודה משתלמת. השכר הממוצע לאדם בחודש בפורטוגל הוא 1150 יורו ברוטו עבור חודש עבודה. זהו שכר גבוה ביחס למדינות כמו פולין ורומניה. השכר של ישראלי הממוצע עומד על 10,500 שקלים, משהו כמו 2600 יורו בקירוב. אמנם לעומת השכר הישראלי, השכר הפורטוגלי נראה זעום, אך יוקר המחייה הפורטוגלי נחשב לזול מאוד ויש לקחת זאת בחשבון. 

דרכון פורטוגלי – חשוב לדעת

ישראלים המחזיקים בדרכון פורטוגלי ייהנו מהטבת מס של 10 שנים בה מדרגת המס תהיה בגובה של עשרים אחוזים בלבד. עם זאת, אם בדעתכם להוציא דרכון, עשו זאת מהר ככל הניתן, בשל חקיקות המקשות על התהליך בתקופה האחרונה שעולות לסדר היום בפורטוגל. תהליך הוצאת הדרכון כולל שני שלבים. הראשון הוא אישור של הקהילה היהודית בפורטוגל המעיד על הקשר שלכם לגירוש ספרד. בשלב השני, לאחר קבלת האישור, עליכם להגיש למשרד הפנים הפורטוגלי בקשה לאזרחות הכוללת טפסים רבים, תשלום אגרות ועוד.

 

טרמינל – הפורטל המוביל למציאת עבודה בחוץ לארץ

חברת טרמינל, היא חברה אשר מאגדת עבורכם את כל העבודות הכי שוות בחוץ לארץ. באירופה, ארצות הברית, ואפילו בפיליפינים, התפקיד שלנו הוא לקשר אתכם ולהציע לכם את מגוון העבודות השונות מסביב לכל העולם, עם התנאים הכי נוחים, השכר הכי משתלם, וכמובן, החוויה. חברת טרמינל, שמה דגש על החוויה ומבטיחה לכם מעבר לעבודה מהנה, גם חוויה כיפית במדינות הכי מעניינות עם חיי הלילה והאטרקציות השוות ביותר. אנחנו ממליצים לכם לבקר באתר האינטרנט שלנו, וליצור קשר עם אחד מהנציגים שלנו. אנחנו נשמח לתת לכם מענה חינמי ולייעץ לכם בכל הקשור לעבודה בחו"ל, ולהרגיע את כל החששות המתלווים לתהליך. התקשרו עוד היום, בין אם אתם מחזיקים בדרכון פורטוגלי ובין אם לא, ואנחנו נדאג לעזור לכם ולהבטיח חוויה חד פעמית. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!