עבודה בהולנד ללא אזרחות – כל האפשרויות

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בהולנד ללא אזרחותאנשים רבים, חולמים לעבוד באירופה, ובעיקר בהולנד. המדינה היפה והתיירותית מושכת אליה צעירים רבים, שחולמים לעשות כסף וכיף. לא לכולם, יש משפחה שעלתה ארצה ממדינות אירופה, וצעירים רבים, לא מחזיקים באזרחות אירופאית, ובוודאי שלא באזרחות הולנדית. המדריך הזה נוצר במיוחד בשבילכם. למצוא עבודה בהולנד ללא אזרחות, זו ממש לא משימה מורכבת. תופתעו לדעת, שמגוון האופציות הוא עצום. במדריך הבא נציג לכם את כל האפשרויות הקיימות של עבודה בהולנד ללא אזרחות, ונסביר מה הוא השכר הממוצע, היתרונות והחסרונות. 

 

עבודה במכירות

אופציה ראשונה שעומדת בפניכם, היא עבודה בדוכן מכירות. בעבודה זו, השכר שלכם מתבסס על כמות המכירות שתעשו. כל מכירה, תזכה אתכם בבונוס יחסי, וככל שתגדילו למכור, להתמיד, לשכנע ולהתעקש, כך השכר שלכם יגדל בהתאם. היתרון של עבודה זו, הוא שהשכר שלכם מושפע ישירות מהמאמצים שלכם, והתיירים והעוברים ושבים ישמחו לקנות את המוצרים אותם תציעו. כמובן שלישראלים, יש יתרון עצום בתחום המכירות עקב הביטחון העצמי והתעוזה הנדרשת. 

 

עבודה בתור אומנת אצל משפחות

אפשרות נוספת שקיימת עבור עבודה בהולנד ללא אזרחות, היא עבודה בתור מטפלת במשפחות. משפחות רבות, מחפשות מטפל או מטפלת, שיטפלו בילדים, ינקו את הבית, יבשלו, יסדרו, ויעשו מטלות בית נוספות. עבודה זו גם כן אינה דורשת אזרחות מקומית, והשכר הממוצע עומד על כ-2000 יורו בחודש. נוסף על כך, תקבלו תנאי מגורים, לינה, ותזונה מלאים בבית המשפחה או ביחידת דיור סמוכה.

 

עבודה בדוכן מחליקי שיער

ישראלים רבים, עובדים בהולנד כמפעילי דוכני קוסמטיקה למיניהם, ביניהם דוכני מישרי שיער. כל מחליק או מסלסל שיער שתמכרו, יזכה אתכם גם הוא בבונוס למשכורת שלכם, ותוכלו להדגים ללקוחות במקום את המוצרים, ולהציע להם שדרוגים רבים. בתחום זה, הגדלת המכירה היא דבר פשוט, והמוצרים האיכותיים ממש מוכרים את עצמם.

 

הפלוס האמתי בעבודה בהולנד

הולנד, היא ארץ מדהימה בעלת נופים מרהיבים, היסטוריה מעניינת, ואטרקציות מרגשות. הפלוס האמתי בעבודה בהולנד, הוא הנאה וטיול, חוויות, וניצול של חיי הלילה, לצד העבודה. לאחר שעות העבודה, תוכלו לבלות ברחובות היפים, לשוט בנהר, לאכול צ'יפס הולנדי, ולשתות את הבירה המקומית. גם הבית של אנה פרנק נכלל ברשימת האטרקציות של המדינה בעלת התרבות המרתק. הולנד מלאה באטרקציות תיירותיות אותן תוכלו לנצל במקביל להיותכם עובדים באחד מהעסקים המקומיים. 

 

ויזת עבודה עבור עבודה בהולנד ללא אזרחות

במידה ואכן לא תחזיקו באזרחות מקומית, תצטרכו להוציא ויזת עבודה עבור עבודה בהולנד. התהליך נעשה מול משרד ההגירה הבין לאומי של הולנד שנקרא IND. המשרד, בוחן בקשות של זרים לעבוד בהולנד ולקבל אשרת עבודה או ויזה עבור תקופה מוגבלת. בשביל לעבוד בהולנד, תזדקקו להיתר תושבות. בנוסף, תזדקקו להיתר עבודה ספציפי. סוג ההיתר אליו תזדקקו, מושפע ממצבכם האישי, המשפחתי, והכספי. במידה ואתם אכן מישראל ולא בעלי אזרחות מאחת ממדינות האיחוד האירופאי, תזדקקו לוויזה לתקופה קצרה שתיתן לכם להישאר בהולנד לתקופה שנעה בין 90 ימים עד 180 ימים. בשביל לקבל את כל הללו, תצטרכו אישורים מהמעסיק שלכם.

שכר ממוצע של עבודה בהולנד

גובה השכר הממוצע, משתנה בין עבודה לעבודה. עבודה במכירות תזכה אתכם בשכר ממוצע של כ-5000 דולר בחודש, לעומת עבודה בתור מטפל במשפחה, בה תשתכרו בכ- 2000 יורו בחודש. כמובן שמהשכר יופרשו מיסים לרשויות המקומיות. 

דגש על החוויה

כמו שכבר אמרנו, צעירים שמחפשים עבודה בהולנד ללא אזרחות, לרוב שמים דגש על החוויה, לצד המשכורת והעבודה. המדינה, מאפשרת לכם לשלב בין עבודה מתגמלת, לבין טיול מהנה, ותוכלו לחרוש את המדינה לאורכה ולרוחבה יחד עם החברים החדשים, ולצד העבודה המשתלמת. 

 

טסים רק עם חברת טרמינל

לסיכום, גם אם אין לכם אזרחות הולנדית, או אפילו אזרחות אירופאית, אתם עדיין יכולים למצוא עבודה מתגמלת וכיפית בהולנד. חברת טרמינל, בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום, ודואגת להטיס אתכם להולנד, ולמצוא לכם עבודה מעולה. חברת טרמינל דואגת לכם למעטפת המלאה. המעטפת כוללת איסוף משדה התעופה וחזור, דירה מצוחצחת, רכב צמוד, טיולים, סיוע בכל הקשור להוצאת האישורים הנדרשים, וכמובן הרבה מאוד כסף. השאירו את הפרטים שלכם, ואנחנו נחזור אליכם עם הצעות העבודה הכי משתלמות שיש. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!