כל מה שאתם צריכים לדעת על ויזת עבודה באירופה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ויזת עבודה באירופהקודם כל, רגע לפני שאנחנו צוללים אל העולם של אישור עבודה באירופה, חשוב לומר כי כל הכתוב כאן במאמר, מתייחס למידע שיש בידינו נכון לכתיבת שורות אלו. אין ספק כי המשבר הגדול של 2020 בעקבות נגיף הקורונה עלול להביא לשינויים במדיניות כלפי עובדים זרים במדינות אירופאיות רבות. כך שבכל מקרה, כאן תוכלו לקבל מידע כללי שיעזור לכם להבין קצת מול מה אתם עומדים. כל זה לא פותר אתכם מלבצע בדיקה יסודית מול המעסיק שלכם, לאור הנתונים הייחודיים שלכם, על קבלת ויזת עבודה באירופה באופן חוקי.

אחרי שאמרנו את הדברים ה- 'כבדים', אפשר לצלול לקבלה של רישיון עבודה חוקי באירופה. קודם כל, חשוב להבין מה ההבדל בין מדינות השייכות ל- 'איחוד האירופי'. מדינות כמו גרמניה, צרפת, מדינות מזרח אירופה ועוד. בניגוד למדינות שממוקמות אמנם ביבשת אירופה אך הן לא שייכות לאיחוד אירופי כמו במקרה של בריטניה למשל.

בשביל להבין את הנושא לעומק, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא!

ויזת עבודה לחברי האיחוד האירופי

כעיקרון הדבר המרכזי שמבדיל בין רישיון עבודה חוקי באיחוד אירופי לרישיון עבודה במדינות שאינן חברות באיחוד האירופי הוא היקף המדינות בהן ניתן לעבוד. הדבר רלוונטי בעיקר עבור אלו שיש להם זכאות לדרכון של אחת המדינות החברות באיחוד האירופי, כמו דרכון גרמני למשל.

חשוב לזכור כי בכל מקרה, הדרך הקלה והבטוחה ביותר לעבוד היא באמצעות דרכון זר. ישראלים רבים זכאים לדרכונים של מדינות החברות באיחוד האירופי שכן, רוב הישראלים הם בנים ונכדים של מהגרים. כך שאם יש לכם את האפשרות, היינו ממליצים קודם כל לבדוק האם אתם בעלי זכאות לדרכון זר ואם כן של איזו מדינה. זה נכון אמנם שהתהליך לקבלת אזרחות זרה עלול להיות ארוך, אבל פעמים רבות הוא יכול להיות האופציה הקלה והבטוחה ביותר. בנוסף, במידה ויש לכם אזרחות זרה, תהיו זכאים גם לזכויות הסוציאליות המתלוות לעבודה של כל חבר באיחוד האירופי. כך שאם אפשרות זו פתוחה בפניכם, בדקו אותה עד תום.

במידה ולא נולדתם לצאצאים של בני האיחוד האירופי, אתם יכולים לבקש ויזת עבודה באיחוד האירופי שמחולקת בגדול לשתי אפשרויות:

  1. רישיון עבודה לזמן קצר: משמע, רישיון עבודה לעבודה קצרה של עד שלושה חודשים בדרך כלל. אופציה מהסוג הזה טובה לסטודנטים באחת האוניברסיטאות של האיחוד האירופי המעוניינים לעבוד עד כ- 180 ימים בשנה. או עבור אלו העובדים בעבודה עונתית. כמו במקרה של מכירה של מוצרים ספציפיים לחגי תשרי או פסח בקהילות היהודיות באירופה.
  2. רישיון עבודה לזמן ארוך: כדי לקבל אישור עבודה באירופה לזמן ארוך, בדרך כלל יש על העובד להוכיח כי יש לו מעסיק המעוניין להעסיק אותו לתקופה ארוכה. כך שאם הוא רוצה לעבור בין עבודות יכול להיות שתהיה לו בעיה. בנוסף, חשוב לזכור כי בדרך כלל רישיון עבודה לטווח ארוך רלוונטי עבור אנשים עם מקצוע מבוקש שיכולים להוכיח כי הם אכן מתפרנסים מהמקצוע. כך שאפשרות מהסוג הזה פחות טובה לחבר'ה צעירים.

ויזת עבודה למדינות באירופה שאינן חברות באיחוד האירופי

כאן מדובר בנושא מורכב יותר. שכן, לכל מדינה יש את חוקי העבודה שלה. מה שכן חשוב לזכור הוא כי במידה ויש לכם אזרחות בריטית, כמשל לאלו שיש להם אזרחות למדינות שאינן חברות באיחוד האירופי, תנאי העבודה שלהם לא יהיו תקפים לשאר מדינות אירופה.

כאמור, חשוב לבדוק לעומק את הנושא ולקבל החלטה על פי נתונים אישיים בלבד. על מנת שתוכלו לדעת האם אתם זכאים ויכולים לעבוד באירופה באופן חוקי, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!