כל מה שאתם צריכים לדעת על עבודה בגרמניה לצעירים ישראלים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כל מה שרציתם לדעת על עבודה בניו יורק

עבודה בגרמניה היא כנראה חלום עבור מרבית הצעירים הישראלים שרק השתחררו מהצבא. הרי בישראל יקר מאוד לחיות ומה יותר מספק מלמצוא עבודה משתלמת במדינה אירופית מתקדמת בה יוקר המחיה נמוך והשכר גבוה בהרבה מזה שבישראל? 

אם אתם מעוניינים בכך, דעו כי גרמניה מלאה בהזדמנויות עבור הצעיר הישראלי. גרמניה ובעיקר ברלין, עברו בשנים האחרונות תהליך קוסמו- פוליטי אדיר שבמהלכו ברלין הפכה לעיר המושכת אליה צעירים מכל העולם על מנת לעבוד. 

היתרונות של העבודה בגרמניה גדולים בדרך כלל בגלל האופן הנוקשה בו נאכפים זכויות העובדים במדינה. כך שמי שמעוניין לעבוד בעבודה מכניסה אבל בלי שיפגעו זכויותיו וודאי ישמח לשמוע כי גרמניה היא מושלם לכך. 

אז היום, במאמר שלפניכם, נסקור את האפשרויות העומדות בפניו של הצעיר המעוניין לעבוד בגרמניה. אנו ממליצים לכם להכין לעצמכם שניה קפה, לקחת כמה נשימות עמוקות ולצלול איתנו לסיבות בגינן שווה לכם לחפש עבודה בגרמניה. 

אי אפשר לדבר על עבודה בגרמניה בלי להזכיר עבודה בעגלות בגרמניה

עבודה בעגלות היא אכן עבודה מוכרת בקרב צעירים ישראלים רבים. הסיבה לכך טמונה באופי הישראלי. שכן, הישראלים מוכרים בתור אנשים מלאי הומור עם מזג חם ונכונות לתת. עבודה בעגלות היא למעשה עבודה במכירות במהלכה תידרשו בעיקר לתת הסבר טוב ומועיל על המוצרים העומדים ברשותכם. 

בניגוד למקומות כמו ארצות הברית בהם שיטת המכירות עלולה להיות אפילו מעט אגרסיבית, כאן אנו מדברים על אוכלוסיית יעד שונה לחלוטין. אנו מדברים על עבודה הנעשית כמעט באלגנטיות. משמע, אתם לא צריכים 'לדחוף' בכוח מוצרים לידיים של הלקוחות, אלא להסביר להם מה התועלת האמתית שתצמח להם מרכישת המוצר.

עבודה בעגלת עורכת בערך שמונה שעות ביום משעה 9:00, 10:00 בערך. אנו מדברים על שבוע עבודה של שישה ימים כאשר ברוב המקרים יום שישי הוא יום קצר יותר.  בדרך כלל המעסיק ידאג לדירה בחינם עבור העובדים או בעלות מסובסדת. מכיוון שהמחיה בגרמניה זולה יחסית לכתחילה, נדמה כי מהבחינה הזו לא תהיה לכם כל בעיה, בייחוד אם אכן תבחרו לעבוד בעגלות. 

השכר לעבודה בעגלות בדרך כלל מורכב משכר בסיס עליו תקבלו תוספת על פי עמלות המכירה שביצעתם. מה שמאפשר לאלו שטובים במיוחד במכירות ליהנות מפוטנציאל רווח אינסופי ומשכורות בשמיים.

 מכיוון שעבודה בעגלות כוללת הרבה מאוד עבודה עם אנשים ויצירת תקשורת, כדאי שתגיעו עם אנגלית טובה במיוחד. זה נכון שהקהל שלכם דובר גרמנית אבל לא מעט מתוכם דוברים אנגלית ברמה גבוהה. כמובן ששווה ללמוד כמה מילים בגרמנית כדי להצליח לעבוד בסביבת העבודה החדשה.

עבודה בענף המסעדנות

עליכם להבין כי גרמניה, בניגוד לישראל, היא מדינה שאחוז הילודה בה נמוך מאוד, בדומה לשאר מדינות אירופה. משמע, יש המון משרות פנויות עבור אנשים צעירים. כך שאם אתם מעוניינים להימנע מעבודה במכירות אבל עדיין ליהנות משכר גבוה ותנאים טובים, יכול להיות שתיהנו מעבודה בתור טבחים, מלצרים ואפילו שוטפי כלים במסעדות המצוינות בברלין. 

בניגוד לארץ, עבודה בגרמניה היא עבודה מאוד מסודרת. אי אפשר לכפות עליכם לעבוד שעות נוספות ללא הסכמתכם ואתם יכולים ליהנות משכר גבוה בהרבה מזה שתקבלו על אותה עבודה בארץ. 

עבודה בחקלאות

לאלו המעוניינים לחוות חוויה קצת אחרת, ניתן למצוא חוות בכל רחבי אירופה, בניהן גם גרמניה בהן תוכלו לעבוד בחקלאות. כאשר אנו מדברים על גרמניה אנו כמובן מדברים על עבודה עונתית המתרחשת בעיקר בחודשי הקיץ החמים יחסית, שכן בגרמניה עלול להיות קר בחורף. 

עבודה בחקלאות היא הרבה פעמים הזדמנות מדהימה לפגוש לא רק ישראלים אלא צעירים מכל רחבי העולם שבאו לעבוד בגרמניה גם כן. בדרך כלל החוות החקלאיות שמעסיקות חבר'ה צעירים הן חוות המשלבות קיימות ותפיסת עולם אקולוגית שמעצימות את החוויה ונותנות לכל העבודה ערך מוסף. 

החיים בסביבה חקלאית הם חיים מלאי שקט, שלווה והזדמנות לחוויה יוצאת דופן שאין בנמצא בערים הגדולות של מרכז אירופה. 

עבודה בקהילה היהודית

בגרמניה הקהילה היהודית קטנה לעומת הקהילות היהודיות הגדולות של ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בכל זאת, גם בגרמניה תוכלו למצוא עבודה בקהילה היהודית. לא פעם מחפשים ישראלים דוברי עברית לעבודה במוסדות שונים של הסוכנות היהודית ובשגרירות. 

עבודה מהסוג הזה מתאימה בעיקר לסטודנטים ישראלים המחפשים הכנסה נוספת מהצד. לא תמיד ניתן למצוא בתחום עבודה קבועה עם משכורת ששווה את המאמץ. אבל, במידה ואתם מעוניינים לעבוד בקהילה היהודית, אנחנו ב- טרמינל 3 נעשה כל מאמץ למצוא לכם את העבודה המתאימה לכם ביותר. 

טורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

עבודה בגרמניה לישראלים בלי ניסיון

גרמניה מלאה עבודות מעניינות עבור ישראלים בוגרי מוסדות אקדמאיים המעוניינים לעבוד מעבר לים בתנאים טובים. במקרה הזה, השאלה שצריכה להנחות אותנו בחיפוש אחר עבודה הוא: מה המקצוע שלכם? 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!