עבודות אחרי צבא

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות אחרי צבא

חיילים רבים מחפשים עבודות בחו"ל אחרי צבא. הסיבה לכך שאחרי צבא מחפשים עבודות בחו"ל, היא שמרבית החיילים רוצים לטייל ולשם כך צריכים לחסוך הרבה כסף. עבודות בחו"ל מאפשרות לחסוך הרבה כסף וגם להנות מחווית עבודה מרתקת ולא שגרתית. הרבה מהחיילים, מחפשים מדינות שמהן יוכלו להמשיך לטיול הגדול שלהם. אילו עבודות אחרי צבא מוצעות בחו"ל? 

אנחנו בחברת טרמינל ריכזנו עבורכם מידע עבור עבודות שונות אחרי צבא בחו"ל. 

עבודות אחרי צבא- עגלות

מכל העבודות אחרי צבא בחו"ל, עבודת העגלות היא כנראה העבודה המוכרת ביותר וגם הנפוצה ביותר

 ויש לכך סיבות רבות. הראשונה והמרכזית שבהן- היא לא דורשת ניסיון תעסוקתי לכן חיילים משוחררים רבים, שאין להם כמעט בכלל ניסיון תעסוקתי, יכולים לעבוד ולהצליח מאוד בעבודת העגלות. בנוסף לכך, העבודה מצריכה ידיעת אנגלית ברמה בסיסית מאוד. כמו כן, המשכורת בעבודה הזו מתבססת על עמלת מכירות, ועבור חיילים אחרי צבא שמחפשים להרוויח כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן, זו עבודה מושלמת לשם כך, מאחר וככל שתהיו יותר חדורי מטרה תוכלו להרוויח יותר. אחת הסיבות הנוספות לכך שזו נחשבת לאחת העבודות הנפוצות ביותר אחרי צבא, היא שהעבודה מספקת חוויה מלבד רק עבודה, וניתן לבחור באיזו מדינה שתרצו ברחבי העולם. לכן, חיילים משוחררים רבים, בוחרים במדינות שמהן יוכלו להמשיך לטיול הגדול. כך שבצורה מסוימת, עבודה זו היא תחילת הטיול שלהם. 

העגלות הן בעצם דוכנים ניידים שמוצבים במרכזים מסחריים גדולים, כשבמרכזם קניונים. בעצם העבודה עצמה היא עבודה מכירות של מוצרים שונים. המוצרים המרכזיים בעבודה זו הם מוצרי קוסמטיקה שונים. ביניהם תמצאו תכשירי ים המלח כמו קרמים וסבונים, או מכשירי שיער שונים כמו מסלסל שיער או מחליק שיער ועוד. לפני שתגיעו לעבוד תעברו הכשרה מתאימה בה תלמדו על המוצרים ואיך לדבר עם הלקוחות ולמכור להם את המוצרים. כמובן שעל מנת למכור כמה שיותר עליכם לאמץ את החוצפה הישראלית ולגשת לכמה שיותר אנשים בלי בושה. בנוסף, בתקופת חג המולד ובתקופת הקיץ (החופש הגדול) המכירות נמצאות בשיא, לכן אם תעבדו בתקופות אלה לא תצטרכו להתאמץ יותר מידי בשביל למכור. 

לעבודת העגלות יש יתרונות רבים, וביניהם תמצאו כמובן את התנאים שמגיעים לעובדים. נתחיל בכך שתקבלו דירת מגורים משותפת עם שאר העובדים. זה אולי הדבר החשוב ביותר. קודם כל, לחפש דירה בחו"ל כאשר אתם נמצאים בארץ זה יכול להיות אחד הדברים הקשים ביותר לביצוע. אם תנסו את מזלכם ותגיעו לחו"ל ללא דירה, יש סיכוי גדול שתבזבזו כסף רב על מלונות ושייקח לכם זמן רב למצוא דירה. לכן, עצם העובדה שאתם מגיעים לדירה שמחכה לכם זה יתרון אדיר. בנוסף, בדרך כלל הדירה תהיה על חשבון המעסיק או במחיר סמלי, כך תוכלו לחסוך את מרבית המשכורת שלכם. יתרון נוסף הוא שברוב המקרים גם הטיסות הלוך חזור יהיו על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד. ברגע שתנחתו תקבלו הסעה לדירת המגורים וכשתרצו לטוס חזרה תקבלו הסעה חזרה לשדה התעופה. בנוסף, תקבלו רכב צמוד שישמש אתכם ואת שאר העובדים בתקופת המחייה שלכם שם. 

לסיכום, עבודת העגלות היא עבודה עם תנאים מדהימים, סביבת עבודה צעירה, כיפית ואפשרות להרוויח משכורות גבוהות מאוד.

עבודות אחרי צבא- אבטחה

ברחבי העולם מחפשים מאבטחים רבים לאיוש משרות שונות. עבור חיילים ששירתו ביחידות קרביות יש ביקוש גבוה מאוד. עבודת האבטחה מתחלקת לשני סוגים מרכזיים- הראשונה היא אבטחת אישים והשנייה היא אבטחה בשגרירויות השונות. אבטחת אישים היא למעשה להיות שומר ראש של אנשי ממשל בכירים ברחבי העולם. עבודת האבטחה היא עבודה שמצריכה אחריות רבה, בעצם אתם דואגים לשלומם ואבטחתם של האנשים שבאחריותכם. התפקיד המרכזי יהיה לזהות איומים מבעוד מועד ולמנוע אותם, כשהמרכזי בהם הוא איום הטרור. עבודה עם תנאים מדהימים ושכר מתגמל.

עבודות אחרי צבא

עבודות אחרי צבא- שדות התעופה בחו"ל

שדות התעופה בחו"ל מחפשים עובדים רבים שישמשו כבודקים ביטחוניים. הבודק הביטחוני הוא למעשה האדם שאחראי על בדיקת הכבודה של נוסעי המטוס. כחלק מתפקידו עליו לזהות איומים ואנשים חשודים ולמנוע נזק. עבודה זו מצריכה אחריות רבה וייצוגיות. עבודה עם תנאים מדהימים ושכר מתגמל מאוד. כמו כן, יש לקחת בחשבון שזו עבודה במשמרות כולל לילות וכולל חגים. 

העבודה מצריכה שליטה בשפה האנגלית, על מנת להצליח לתקשר עם הנוסעים מרחבי העולם. 

עבודות אחרי צבא- מלונאות

במלונות רבים ברחבי העולם מחפשים עובדים רבים לאיוש של משרות שונות ומגוונות. כל עבודה מצריכה דברים שונים, ולכן כל אדם יוכל למצוא את התפקיד המתאים לו ביותר. בין המשרות השונות יהיו פקידי קבלה (הפנים של המלון- נותני שירות פרונטלי וטלפוני לאורחי המלון), בל בוי (נער שירות- לסחוב את המזוודות של אורחי המלון) מלצרים ועובדי חדר אוכל, עובדי מטבח, ברמנים, מציל בבריכה (רק אם עברתם קורס מצילים) ועוד. חשוב לקחת בחשבון שלמרות השוני בין המשרות השונות, כולן מצריכות ייצוגיות ושירותיות לאורחי המלון. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!