עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים: מגלים את העולם ומרוויחים מכך

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מציאת עבודה בחול לחיילים משוחררים

לאחר שנתיים או שלוש בצבא, ומלאי גדוש בשגרה קשוחה, מסדרים, מדים ולקסיקון צבאי ששגור כבר בפה, הגיע הרגע שלכם לצאת אל האזרחות עייפים אך מרוצים. התרומה למדינה באמתחתכם, השאיפות לעתיד על גבכם והתחושה היא כמו העולם מונח לו בכף ידכם. זהו הזמן, לצאת אליו, להגשים ולעשות מלא כסף.

השחרור מהצבא טומן בחובו התרגשות עצומה ויחד עם זאת, לא מעט פחדים וחששות מהעתיד לבוא. יש אלו שחשים מוכנים דיים לצאת אל העולם האמיתי במלוא מובן המילה, למצוא עבודה "של גדולים", להתחתן ולהקים בית. האחרים, מרגישים עדיין ילדים וכמהים לכבוש את העולם טרם היציאה למסלול החיים הקבוע- עבודה מועדפת-פסיכומטרי-אקדמיה. ואם אפשר, פשוטו כמשמעו, בהנפת דגל בשטח שכוח אל במדינת עולם שלישי רחוקה רחוקה.

מאלו האחרונים שמבקשים להשאיר חותם טרם היציאה אל העולם של הגדולים, ישנן שתי אופציות להגשמה זו. האחת, טיול חובק עולם, והאחרת, עבודה בחו"ל. הכל תלוי באופי המשתחרר, וכן כמובן ביכולותיו הכלכליות. באם חשקה נפשכם דווקא באופציה השנייה והיא עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים, דעו כי בחרתם במסלול שהוא לבטח מלא בחוויות רבות, מגבש אחריות ובגרות ובעל פוטנציאל לחסכון כסף רב. ובמילים אחרות, דרך נהדרת להכנה לאזרחות.

עולם שלם של יתרונות

עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים מאגדת בתוכה גם את רצון המשוחרר הטרי לטייל בעולם וכן את האופציה לעבוד, לחסוך כסף וללמוד אחריות אמיתית מהי. עבודה שמתחילה ממש כחופשה, ע"י איסוף ברכב החברה משדה התעופה בליווי VIP של ממש, היישר אל דירת חברים גדולה ומפוארת למשך שהייתם ביעד. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים, כאשר חלקן מתאימות לכל דורש, וחלקן אף מבוסס על הכישורים שנרכשו במהלך השירות הצבאי.

אין ספק כי יתרון בולט הוא, עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים, הפוטנציאל הכספי הטמון בכך. בייחוד הדבר מורגש לאחר שהמשוחררים הטריים התרגלו להרוויח כמה מאות שקלים בחודש במהלך שירותם הצבאי. בעבודה בחו"ל, התשלום אינו מסתכם רק בסכומים גבוהים בהרבה, אלא גם במטבע ששערו גבוה ביחס לשקל הישראלי, כמו דולרים, אירו או לירה שטרלינג. כמו כן, אין ספק כי האפשרות לחיות בעצמאות מגבשת את ההתפתחות האישית של המשוחררים ומלמדת אותם אחריות מהי.

כמובן, שמאחר שמדובר בעבודה במסווה של חופשה, אין להתעלם מהעובדה הברורה כי עבודה בחו"ל תהווה עבור המשוחררים הטריים חוויה אדירה. ממש כמו שאנו נוסעים ברכב מתל אביב לירושלים, יש באפשרותם לטייל בין הערים או המדינות השונות ברחבי העולם ברכב או ברכבת. וכך ליהנות מביקורים בערים אחרות ומרתקות, שמורות טבע ולחוות תרבויות שונות, להכיר אנשים חדשים ולצאת עם חברויות חדשות עם אנשים שעוברים עמם את ההרפתקאה המופלאה הזו.

חיילים משוחררים עובדים בחו"ל

השירות הצבאי בבסיס – כבסיס לעבודה בחו"ל

עבור לוחמים או חיילים שששירתו ביחידות מובחרות קיים מגוון רחב של הצעות עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים, בהתבסס על הידע המקצועי או ההכשרה מתקופת הצבא. לדוגמה, חיילים בעלי רובאי קרבי, יוכלו למצוא עבודה בתנאים סוציאליים מדהימים באבטחה על סוגיה השונים, וכן הצעות עבודה דרך הצבא או השב"כ בתחום. כמו כן, משגיחי כשרות בעלי תעודת הכשרה מהצבא יוכלו לעסוק בתחום.

מלבד זאת, מגוון רחב של הצעות עבודה כלליות, כמו עבודה בעגלות, במכירות- כמו למשל בתחומי הקוסמטיקה ומיישרי השיער, בחברות שונות ברחבי העולם, כמדריכי טיולים ועוד.

רק דבר חשוב לסיום, זכרו שיחד עם כל ההתלהבות, חשוב לבדוק כמובן קבלת אישורי עבודה כחוק, מגורים ראויים, תנאים סוציאליים וכו'. פרטים אלו ישפיעו באופן מהותי על איכות העבודה. ובסופו של יום, החוויה שתזכרו עוד כמה שנים, תהא התוצר של כל אלו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!