אפשרויות עבודה רבות עומדות בפני הצעיר המשתחרר מצה"ל שמעוניין לעבוד בחו"ל, ואם אתם יוצאי יחידות קרביות של צה"ל כדאי שתישארו לקרוא.

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

עבודות אבטחה בחו"לבקרב צעירים רבים המסיימים את שירותם הצבאי מתגבשת "אופנה" לנסוע לעבוד בחו"ל. קיימות אין ספור אפשרויות לעבודה בחו"ל, צעירים רבים יפנו לעבודות שונות כגון מכירת ציור שמן מדלת לדלת, אופר, מנעולנות ומכירה בעגלות, אולם לא לכל הצעירים המחפשים עבודה בחו"ל יתאימו עבודות שכאלה. יש צעירים שיעדיפו לעבוד בעבודה שבה יש להם ניסיון והם מרגישים בטוח במה שהם עושים, כגון חיילים קרביים. חיילים משוחררים ששירתו ביחידות הקרביות של צה"ל יוכלו להתגייס לעבודות אבטחה בחו"ל.

על מנת לנסוע ולעבוד באבטחה בחו"ל באופן חוקי עליכם להגיש בקשה להוצאת ויזת עבודה, תהליך הגשת בקשה לאשרת עבודה תהיה שונה בין מדינה למדינה. בדקו את הדרישות ואילו טפסים יש למלא וכך תדעו את מצב זכאותכם לויזה. תוכלו לברר עם חברה המעסיקה אתכם, האם היא מוציאה ויזה עבורכם.

עובד שמסדר את שהייתו ועבודתו בחו"ל באופן חוקי, זכאי להטבות מהמדינה כגון ימי חופשה, ימי מחלה, ביטוח בריאות ועוד. שווה וחכם עבורכם לעבוד באופן חוקי ולא לנסות להסתבך עם שלילת אישור כניסה וקנסות רבים.


סוגי עבודות אבטחה בחו"ל, המוצעות לכם

לאחרונה גוברת הפופולריות לחיפוש הזדמנויות עבודה לעובדים ששירתו בשירותם הצבאי ביחידות הקרביות. העבודות המוצעות הן בין היתר שמירה על שגרירויות ומוסדות יהודיים, כאשר לרוב, זו היא משרה ממלכתית, בה נוסעים ועובדים בשליחות המדינה לאבטח את מבנים ומוסדות הקשורים לקהילה היהודית או למדינת ישראל. הנציגויות הדיפלומטיות של מדינת ישראל נמצאות תחת איום מתמיד של גורמי טרור, וחטיבת הביטחון במשרד החוץ אחראית על מניעת איומים כאלו ושמירה על האינטרסים הישראלים בחוץ לארץ

עבודה נוספת המתאימה ליוצאי יחידות קרביות היא אבטחת אישים, ולרוב ישנו ביקוש למאבטחים לאנשי עסקים אמידים מאוד. עבודה זו היא עבודה בעלת אחריות רבה ומורכבות הדורשות ניסיון, אימון רב ומשמעת רבה. המציאות היומיומית משתנה ודינאמית וקיים מרכיב סיכון פיזי יומיומי. לתפקידים אלה נבחרים עילית המאבטחים, שלרוב בעלי ניסיון קודם באבטחת אישים.

כל עבודה כזו כוללת הכנה רבה ומדקודקת ותרגול רב דרך תרגילי אבטחה ולימוד האישיות המאובטחת וסדר יומה. מאבטחי אישים נדרשים לשמור על רמת כושר פיזי גבוהה וסיבולת המוכנה להתמודד עם מצבי קיצון בכל רגע ביום.

חשוב לזכור, כי אבטחת אישים בחו"ל היא עבודה מתגמלת מאוד. השכר באבטחת אישים גבוה ונע בין 4,000-8,000 דולר בחודש לשכר בסיס וניתן גם להגיע לסכומים של 10,000 דולר לראשי צוותים ומדריכים. בשל ייחודיות ובכירות האישיות המאובטחת, העבודה גם לרוב מעניינת מאוד ומעניקה סיפוק לעובדים בה.

תחום נוסף המתאים ליוצאי יחידות קרביות הוא אבטחת טיסות של חברת התעופה 'אל על'. עבודה באבטחת טיסות תפקידה לשמור על ביטחון הנוסעים במטוס, על צוות המטוס והמטוס עצמו, גם בקרקע וגם בטיסות עצמן, לעיתים בצורה סמויה.

עבודות אלה עוזרות לצעירים הללו לחוש משמעותיים, מחזקות את הבטחון העצמי ומעניקות ניסיון רב ותגמול נאה. כמו כן, ישנן משרות נוספות מעניינות לא פחות בתחום האבטחה בחו"ל כגון אבטחת ספינות סחר ואבטחת ספינות נופש, בעבודה זו תשתכרו במשכורת בסיס גבוהה יחסית, העבודה מתנהלת במשמרות והמשכורת הממוצעת החודשית עומדת על כ4,000 דולר. תוכלו לקבל טיפים 'שמנים' מנוסעי האוניה, ולא להישאר סטטים במקום אחד אלא לטייל ולהכיר אנשים מכל העולם.

בשנים האחרונות אנו שומעים על מקרים רבים של פיראטים המבקשים להשתלט על ספינות סחר ולדרוש כופר מבעליהן תמורת הספינות עצמן. אבטחת ספינות סחר כוללת הגנה על הספינה וצוותה על ידי צוותי ביטחון מיוחדים, החמושים במגוון אמצעי לחימה ופועלים לסיכול מקרי שוד ופיראטים.


עבודת אבטחה בחו"ל – המעסיקים כבר מחפשים אתכם

בעבודות אבטחה בחו"ל דרישות הסף משתנות, תלוי בתפקיד ותלוי במקום. ישנם תפקידים בהם קיימת דרישת סף פשוטה לשירות צבאי, ואילו תפקידים אחרים שבהם קיימת דרישת סף ליוצאי יחידות קרביות וקצינים. בהתאם לדרישת סף ליוצאי יחידה קרבית, עליכם יהיה לעבור קורס ממושך, תיבחנו בראיונות ותעברו מבחנים אשר יצביעו על מצב כושר גופני ומבחנים פסיכוטכניים.

על מנת לעבוד באבטחה בחו"ל תידרשו להוציא תעודה המציינת שאין לכם עבר פלילי הנקראת 'תעודת יושר' – מסמך רשמי של משטרת ישראל, הניתן לכל אזרח ומוענק לאחר בדיקת רקע משטרתית על הימצאות רישומים פליליים לגבי האזרח המבקש. עבודות שכאלה לא מתאימות כעבודות זמניות, שכן יהיה עליכם לחתום על חוזה בו תתחייבו לעסוק במשרה במשך מספר חודשים שיינקב לכם בעת הליך קבלה לעבודה וכל רצון לסיים את העבודה במועד מוקדם מהחתום בחוזה, ייאלץ אתכם לשלם קנס למעסיק.

שפה זרה היא לא מילה גסה, תידרשו לדבר ברמה בסיסית בשפת האנגלית. לא ידרשו מכם לדעת לדבר בשפת המדינה שבה תעבדו, אז חשבו היטב האם תרצו לנסוע למדינות בה לא דוברים את שפת האנגלית, זהו חיסרון שיכול להיות משמעותי עבורכם בקבלת החלטה.

חשוב לדעת לדבר ולתקשר ברמה בסיסית, כדי ליצור תחושה של נוחות שלכם כלפי הסובבים אתכם, והסובבים כלפיכם. אם רמתם היא בסיסית, תוכלו להיות בטוחים שלאחר זמן מה האנגלית שלכם תשתפר וכך גם תרוויחו רמת ידיעה טובה באנגלית.


לעבוד באבטחה בחו"ל זה כדאי ומשתלם

עבודות אבטחה בחו"ליתרון בולט בעבודות אבטחה בחו"ל הוא כמובן, הכסף. כשאנחנו עובדים אנחנו רוצים להיות מתוגמלים ושיעריכו את עבודתנו. השכר הבסיסי של מאבטח במדינות זרות גבוה יותר מאשר השכר המשולם כאן בארץ. תוכלו להשתכר בשכר שנע בין 3,000-5,000 דולר לחודש. תקבלו תנאים סוציאליים מעולים, טיסות, מחייה וביטוחי בריאות.

במדינות זרות עבודת האבטחה נתפסת כעבודה מסוכנת, לכן אנשים רבים בדרך כלל לא יפנו לעבודת אבטחה בגלל הסכנה שעלולה להיות טמונה בכך. שירות צבאי ביחידות קרביות בצה"ל נותן יתרון לצעירים מול אנשים שמגיעים עם ניסיון פחות משלהם, ומוסיף "הילה" מיוחדת סביב החיילים המשוחררים, כך האפשרויות לעבודות שונות בתחום האבטחה הן נרחבות יותר והסיכויים להתקבל למשרה גדלים.

הדובדבן שבקצפת בעיני המעסיקים בחו"ל הם חיילים משוחררים ששירתו ביחידת האבטחה המטכ"לית ויוצאי היחידה לאבטחת אישים בשב"כ, שיכולים להרוויח סכומי עתק המגיעים לסך של של 10,000 דולר בחודש ואף למעלה מכך.

ישנן משרות שדורשות עבודה במשמרות, כולל סופי שבוע ובלילות. יש עבודות אבטחה שאופי המשרה הוא עבודה רק בשעות היום. עליכם לבדוק היטב אילו משרות טובות לכם ועל אילו הייתם מוותרים. בעבודה במשמרות, יש יתרון כי אין צעירים שנוסעים לעבוד בחו"ל ולא רוצים להנות מעצם היותם שם. בחלקים אחרים של היום לפי משרתכם תהיו לגמרי פנויים לטייל, לבלות, לחקור, ולהנות מהמקום.

 

מתכננים קריירה באבטחה בחו"ל?

אם עבודת האבטחה בחו"ל מעניינת אתכם והחלטתם "ללכת על זה", התמקמתם במדינה ואתם עובדים ומרגישים סיפוק מהעשייה שלכם זה רעיון טוב לחשוב קדימה. במהלך עבודתכם תוכלו ליצור קשרים להמשך פיתוח קריירה בחו"ל. עבודות אבטחה בחו"ל דורשות אחריות גדולה, הגדלת ראש ורצינות. אם אתם מלאי מוטיבציה, רציניים ואחראיים העבודה הזו בשבילכם. ככל שתפגינו אחריות ורצינות כך תוכלו להצליח וגם תוכלו להתקדם כרצונכם.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!