כמה מרוויח מנעולן

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כמה מרוויח מנעולן

מחפשים עבודה בחו"ל אך לא יודעים כיצד למצוא עבודה? אחת העבודות הנפוצות כיום בחו"ל, היא עבודת המנעולנות. בעבודה זו, למעשה עליכם להתעסק במנעולים ופריצת מנעולים. 

אנחנו בחברת טרמינל ריכזנו לכם מידע רב עבור מנעולנים, מה העבודה וכמה הם מרוויחים. 

כמה מרוויח מנעולן

כמה מרוויח מנעולן- מה זה מנעולן ומה העבודה?

מנעולן, הוא אדם המתמחה בהתקנה ובתחזוקתם של מנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה שונות. למעשה המנעולן צריך לתקן מנעולים שבורים, או להחליף אותם, לייצר מפתחות, לשחזר מפתחות (במקרים של איבוד מפתח או מפתח שבור) ולהתקין מערכות אבטחה שונות כמו אזעקה או מצלמות אבטחה. בנוסף לכך, על המנעולן לפרוץ מנעולים במקרה הצורך. כמובן שפריצת המנעולים תתנהל באופן מורשה ורק במסגרת החוק במקרה בו בעל הבית הזמין פורץ מנעולים כי איבד את המפתח לדוגמא. ברוב המדינות, המנעולנים פועלים לפי כללים מחמירים. בנוסף למנעולי בתים, מנעולנים יספקו שירות עבור כל מנעול אחר, כמו מנעולי רכב לדוגמא או מנעולי כספות. כחלק מהתפקיד המנעולן יפרוץ לרכב נעול. מנעולנים רבים מספקים שירות עד הבית במקרה הצורך, וכמובן בחנות עצמה. עבודה זו מצריכה שירותיות ברמה גבוהה, וגם יכולות מכירה, שכן עליכם למכור מנעולים משוכללים ומערכות אבטחה טובות. בתקופה האחרונה, עם התגברות הפריצות לבתים, הקריאות למנעולנים הופכות ליותר ויותר נפוצות, ובשנה יש יותר ממיליוני קריאות. 

כמה מרוויח מנעולן- מה ההכשרה הנדרשת?

במדינות מסוימות המנעולנים חייבים לקבל תעודה של מנעולן מוסמך על ידי בית ספר למנעולנות. אך אל דאגה, כאשר אתם רוצים להגיע לעבוד כמנעולנים, אתם תגיעו לחברה מתאימה לכך. ברגע שתגיעו תעברו הכשרה מתאימה של כמה שבועות, בדרך כלל שלושה שבועות ולא יותר, בה תלמדו את המקצוע ומה נדרש מכם. במסגרת העבודה תקבלו את הציוד הדרוש לכן ורכב על מנת שתוכלו להעניק שירות עד הבית. 

במסגרת העבודה עליכם להיות זמינים 24 שעות ביממה, כיוון שאזרחים עלולים לקרוא למנעולן במשך כל שעות היום. אזרחים רבים ננעלים מחוץ לבית, לרכב או למשרד ויקראו לכם על מנת שתפרצו להם את המנעול הנדרש. מרגע שקיבלתם את הקריאה עליכם להגיע למקום המבוקש, לפרוץ את המנעול ולהחליפו במנעול אחר. כמובן שתוכלו גם למכור ללקוח מנעול טוב יותר. 

כפי שציינו קודם, עבודת המנעולנות מצריכה יותר מפריצת מנעולים ובין היתר יבקשו מכם לשכפל מפתחות, להתקין מערכות אבטחה שונות ועוד. 

כמה מרוויח מנעולן?

ועכשיו לשאלה- כמה מרוויח מנעולן? אין לכך תשובה חד משמעית, שכן המשכורת מורכבת גם ממכירות שיכולות להגדיל את המשכורת. בכל מדינה השכר יהיה שונה, לכן לפני שאתם עוברים למדינה מסוימת, בררו מה שכר המינימום באותה מדינה. בארצות הברית לדוגמא, שמנעולנות היא עבודה נפוצה מאוד בעקבות אחוזי הפשיעה הגבוהים, יכולים להרוויח משכורת גבוהה מאוד של כ2,500 דולר בחודש. אך חשוב לקחת בחשבון שיש הוצאות מחייה ומגורים שעליכם להוציא מכיסכם. אך, עם זאת, זו עבודה בטוחה, עם תנאים טובים ואפשרויות לקידום ולשכר טוב יותר עם הזמן. כמובן, שעל כל מכירה שתבצעו תקבלו עמלת מכירות וכך המשכורת שלכם תעלה. זכרו שההתחלה תמיד קשה, לוקח זמן לתפוס את העבודה ולהתרגל אליה, אך ברגע שזה קורה, תוכלו גם להנות וגם להרוויח כסף טוב.

כמה מרוויח מנעולן- יתרונות של עבודה כמנעולן

לעבודה כמנעולן יש יתרונות רבים:

אין צורך לרדוף אחרי לקוחות

בניגוד למכירות לדוגמא, שעליכם לאמץ את החוצפה הישראלית ולרדוף אחרי לקוחות, בעבודה במנעולנות אין צורך לרדוף אחרי לקוחות, כיוון שהם באים אליכם. הלקוחות צריכים את השירות שלכם ולכן יזמינו אתכם אליהם. עליכם לתת שירות טוב ולגרום להם לרצות להזמין אתכם שוב במקרה הצורך. 

שכר גבוה

עבודה כמנעולן מביאה איתה שכר גבוה מאוד כבסיס. בנוסף לכך, תוכלו להגדיל את המשכורת על ידי מכירה של מוצרים וקבלת עמלת מכירות ובונוסים. 

יציבות בעבודה

ישראלים רבים מצליחים להתמיד בעבודה זו ונשארים לעבוד בה לתקופות ארוכות מאוד של שנה ואף שנתיים. כך תוכלו להתקדם ולהרוויח משכורות גבוהות יותר. 

תנאי עבודה נוחים

תנאי העבודה של מנעולנים הם נוחים מאוד. במסגרת העבודה המנעולן יקבל מהחברה בה הוא עובד רכב צמוד על מנת להיות מסוגל להעניק שירות עד הבית, טלפון מהעבודה, מערכת ניווט, ציוד לפריצת מנעולים ועוד. 

 

כמה מרוויח מנעולן- חסרונות של עבודה כמנעולן

זמינות ושעות העבודה

במסגרת עבודה כמנעולן, עליכם להיות זמינים 24 שעות ביממה ולהעניק שירות בכל שעה שמבקשים מכם. במקרה הצורך תאלצו להעניק שירות עבור קריאות בשעות הקטנות של הלילה. זה לא נוח ויכול להיות מאוד מתיש לפעמים. 

התחייבות

אם אתם מחפשים עבודה זמנית, זו לא תהיה העבודה המתאימה, שכן, ברוב המקרים החברות דורשות התחייבות לטווח זמן ארוך יחסית. לכן, עבודה שפחות מתאימה לאנשים שמחפשים עבודה לתקופה קצרה, כמו סטודנטים בחופשת קיץ.

עובדים לבד

בניגוד לעבודות רבות בהן יש סביבת עבודה חברתית וצעירה, עבודה זו נעשית לבד, ללא קולגות וחברים שיכולים להעביר את הזמן טוב יותר. יש אנשים שיראו בכך יתרון, אך לאנשים רבים קשה לעבוד לבד. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!