הודו למטייל – טיול להודו

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

טיול להודו

השתחררתם? תכננו לכם טיול להודו!

יש אינספור מדינות ומקומות, בהם כל חייל משוחרר עם קצת כסף בכיס יכול לטייל היום. אך לפי המצב בשטח, רוב החיילים המשוחררים והסטודנטים הצעירים פוקדים כמה איזורים בודדים ועיקריים שרבים כבר ביקרו בהם לפניהם, כאלו שבטוח יכילו עוד ישראלים והם לא יהיו לבד. מדינה אחת כזו היא למשל הודו. חלמתם על טיול להודו עוד כשהייתם על מדים? הכנו לכם כאן בטרמינל כמה דגשים.

הודו למטייל האמיץ?

אומרים כי הודו היא מדינה שלא מיועדת לבעלי לב חלש. ומהרבה בחינות, אי אפשר להאשים את כל אלו שבוחרים לסוע לאוסטרליה או ארה"ב בטיול הגדול שלהם במקום להודו; ברוב האיזורים המטוילים בהודו, רמת ההיגיינה היא נמוכה למדי, בחודשי הקיץ היא חמה מאוד, היא צפופה ודחוסה במליונים של תושבים, העוני שולט בה ולא כולם יאהבו ויתחברו לאוכל החריף ולמטעמים יוצאי הדופן שלה.

מצד שני, איש לא יכול להשאר אדיש לנופים המרהיבים שלה ולמנטליות התמימה והחביבה של תושביה. הקניות בהודו ידועות כזולות ביותר וכך גם המחייה, והיתרון הגדול בנסיעה אליה הוא שבאמת אין צורך לחסוך חודשים על גבי חודשים את הכסף בכדי לטייל בה, למעט עבור כרטיס הטיסה היקר.

הודו למטייל הישראלי מאירה פנים ברוב איזוריה. זו הסיבה שחבר'ה ישראלים רבים רוכשים מדי יום כרטיס טיסה לדלהי או בומביי במטרה לבקר בפרוואטי ואלי, בדהראמסלה, ורנסי, אמפי, החופים של גואה ועוד ועוד. רוצים גם? הנה מה שכדאי לעשות על מנת להערך לטיול המאתגר הזה.

מה צריך לעשות לפני טיול להודו ?

כשמדברים על הודו למטייל המצוי לא מומלץ לפסוח על החיסונים המוצעים לו בסוכניות הנסיעות ומערכות הבריאות. משום שהודו עשויה להציג בפניכם זנים חדשים של בעלי חיים וגם לא מעט חיידקים מסוכנים, כדאי לצייד את גופכם במעט כוח כדי להתגונן מולם ולא להתפס לא מוכנים באיזור זר ולא מוכר.

הדבר השני הוא כמובן לתכנן את מסלול הטיול. את האזור איתו תתחילו יש לבחור קודם כל לפי העונה, שכן את הודו תוקפים מונסונים רבים וחזקים ולא מומלץ לטייל באזורים מסויימים בזמנים הללו. כך למשל לא כדאי להגיע לגואה שבדרום לפני אוקטובר-נובמבר, ובחודשים יולי עד ספטמבר כדאי מאוד לטייל בצפון. החל מספטמבר לערך, הצפון נעשה קר מאוד ומושלג.

יש לציין שההודים רגילים לימים ארוכים בהם אין אספקת חשמל, מה שקורה די הרבה פעמים וברוב חלקי המדינה. לכן תמיד מומלץ להחזיק בתיק כמה נרות וגפרורים ליתר בטחון!

זקוקים למידע נוסף לגבי זכויותיכם או עבודה בחו"ל?

תוכלו למצוא אצלינו בפורטל טרמינל את כל הפרטים הנוגעים לשחרורכם מצה"ל, העבודות הזמינות לכם במדינות הזרות וגם בארץ, לימודים אחרי צבא ועוד. אנו מאחלים לכם הרבה הצלחה בחיים האזרחיים החדשים שלכם!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>