איך לחסוך בהוצאות אוכל ביפן?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

איך לחסוך בהוצאות אוכל בתקופת עבודה ביפן?

המחייה ביפן היא יקרה מאוד. אולם מכיוון שרוב האנשים שיוצאים לתקופת עבודה בחו"ל ביפן מתגוררים בדירות ולא בבתי מלון שאין בהם מטבח, אפשרות החיסכון הראשונה והטובה ביותר היא לבשל בבית. זכרו שישנו ערך מוסף להכנת אוכל בבית. מלבד העובדה שזהו פיתרון יצירתי שבזכותו לא תצטרכו כל הזמן לשאול את עצמכם איך לחסוך, זוהי גם דרך מצוינת לפקח על כמות וסוג האוכל שאתם מכניסים לגופכם.
אם גרים כמה אנשים יחד באותה הדירה, שאולי חולקים את אותו מקום עבודה ביפן, או אם יש עוד כמה חברים שלא אכפת לכם לחלוק אתם את ארוחת הערב, תוכלו גם להתחלק בהוצאות, וזהו חיסכון נוסף. את המוצרים תוכלו לקנות בקומת המרתף של כל כלבו, שבה ממוקם סופרמרקט גדול מאוד.

איך לחסוך בהוצאות אוכל ועדיין לאכול מחוץ לבית?

ללא ספק קשה לבשל כל יום את האוכל שלכם בבית, ולמי שבכל זאת רוצה לפעמים, בתום יום עבודה ביפן, לאכול בחוץ, הנה כמה אפשרויות למזון מהיר. שימו לב שהמזון המהיר והזול הוא המזון המקומי, וכי הרשתות האמריקאיות ביפן אינן זולות בכלל. בנטו הוא מזון מהיר בקופסא, הכולל כמה פריטים המרוכזים באריזה אחת, כגון אורז, פיסות דג, בשר וירקות.
זוהי לרוב ארוחה מאוזנת ובריאה. קופסאות אלו נמכרות בתחנות הרכבת, כאשר לכל תחנה ואזור ביפן ה"בנטו" האופייני להם.
סושי/Setto הוא מגשית המכילה ארוחה שלמה (לדוגמה, קציצות דגים, שעועית לבנה, חתיכת טמגו (חביתה יפנית), שעועית ירוקה בשומשום או גליל מטוגן ממולא באספרגוס). מגשיות כאלו אפשר לקנות בקומות המרתף של בתי הכלבו הגדולים.
MOSS BORGER היא רשת מקומית של המבורגרים, שהלחמנייה שלהם עשויה אורז.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!