תכנון טיול לדרום אמריקה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תכנון טיול לדרום אמריקה – המדריך למתחילים

מתכננים טיול לדרום אמריקה? אתם ממש לא לבד. בישראל זו כבר הפכה להיות מסורת ידועה ומקובלת. לאחר השחרור מהצבא, השחרור מהכללים והחוקים הנוקשים, חיילים משוחררים רבים טסים לדרום אמריקה, המזרח, אוסטרליה ולאזורים נוספים רבים ברחבי העולם. אך תכנון טיול לדרום אמריקה עשוי להיות לא קל, באם לא נעשה נכון. הנה לפניכם המדריך למתחילים.תכנון-טיול-לדרום-אמריקה

טיול לדרום אמריקה – על גלים עולים וגלים יורדים

תכנון טיול לדרום אמריקה מתחיל בחשיבה היכן להתחיל את הטיול, או במילים אחרות, האם לעשות "גל יורד" או "גל עולה"? גל יורד הוא טיול שמתחיל בצפון היבשת, אקוודור, צפון ברזיל או פרו, משם מדרימים לבוליביה וארגנטינה או אפילו חזרה לדרום ברזיל. גל עולה לעומת זאת הוא טיול אשר מתחיל בארגנטינה, ממשיך לבוליביה, פרו, ברזיל ואז ירידה דרומה שוב. אך מדוע מטיילים בגלים?

אטרקציות מוכרות וגלים של מטיילים

בעת טיול בדרום אמריקה ישנה תופעה מוכרת, מטיילים שהתחלתם איתם את הטיול כנראה ויבלו איתכם חלק נכבד בטיול שכן ישנן אטרקציות מוכרות שבהן מטיילים רוב התרמילאים. רוב המטיילים מקציבים פרק זמן של בערך חודש לכל מדינה ולכן לרוב נפגשים עם המטיילים השונים שוב ושוב, כאשר גרעין המטיילים נקרא בסלנג של התרמילאים "גל"- אתם בגל של יוסי? פגשתם את שרון בגל?

חשיבות מזג האוויר בתכנון הטיול

למזג האוויר בדרום אמריקה חשיבות מרכזית בתכנון הטיול. אמנם דרום אמריקה היא בחלקה בעלת מזג אוויר קריבי ולכן קבוע, בעיקר באקוודור ובחלקים מברזיל, אך למזג האוויר בכל זאת השפעה רבה. העונות בדרום אמריקה הן הפוכות לארץ כאשר החורף הוא באוגוסט, לכן בחורף מומלץ להתחיל במדינות החמות ולעבור בהדרגה לארגנטינה, כך שהחורף כבר יחלוף ומזג האוויר ישתפר.

מה הבעיה לטייל בארגנטינה בחורף?

ארגנטינה היא ברובה מדינה חמימה בחודשי הקיץ, אך מושלגת וקרירה מאוד בחורף, בעיקר באזור הדרום. נכון, זה בהחלט יכול להיות נחמד לראות שלג ולהשתעשע בו, אך השלג בהחלט עלול להגביל. דרום ארגנטינה, אזור מושלג באופן תמידי, הופך להיות ממש בלתי ניתן לגישה בחורף. היות ואזור זה ידוע בנופיו המושלגים ובטיולי הטבע המדהימים בו, מאוד מומלץ שלא לפספס אותו.

מה רצוי להכין מראש לטיול?

התשובה לשאלה תלויה במשך זמן השהות ואופיו, טיול רגוע ממלון למלון, או טיול תרמילאים מתמשך? בעיקרון, רצוי מאוד להכין "מוצ'ילה" (תיק תרמילאים גדול) נוחה, אך בהחלט אפשר לטייל גם עם מזוודה. רצוי להביא ספר טוב לנסיעות, הטיסות והרגעים הרגועים יותר. רצוי כמובן להביא נעלי הרים, סנדלים ופליז חם, אבל זכרו דבר אחד- את הכול ניתן לקנות, ובזול, בדרום אמריקה.

מעוניינים בטיפים נוספים לתכנון הטיול שלך לדרום אמריקה? בפורטל שלנו תמצאו הכול.

אנו מזמינים אתכם להמשיך ולסייר בפורטל שלנו ולמצוא את כל המידע הדרוש לכם!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!