עבודה בלונדון לצעירים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בלונדון 

אין עוד הרבה ערים גדולות, מעניינות ומרגשות כמו לונדון, ואם הייתם שם בטיול בר-מצווה, אתם בוודאי זוכרים את המקום לטובה. רוצים לחזור לשם? רוצים לחיות קצת בלונדון וליהנות ממה שיש למקום הזה באמת להציע לכם? אתם לגמרי צודקים. ראשית, מבחינת השפה, ובניגוד להרבה מאוד מדינות אחרות בעולם, כאן תוכלו להרגיש לגמרי בנוח כי אתם בוודאי יודעים אנגלית ברמה כזו או אחרת. שנית, יש לא מעט עבודות בלונדון שישראלים יוכלו לעשות מאוד בקלות, אז למה לחשוב פעמיים? אתם לא חייבים לחכות לסיים את התואר השני ולראות שהחברה שבה אתם עובדים מציעה לכם לעשות רילוקיישן ללונדון. ההפך הוא הנכון, כי אתם יכולים כבר עכשיו, אחרי הצבא ולפני האוניברסיטה, לקחת מזוודה קטנה ולצאת לטעום את העולם. לונדון יכולה להיות רק הנקודה הראשונה שלכם בדרך לאינספור מקומות אחרים שתוכלו לראות ולשהות בהם, אז למה לחשוב פעמיים? בוודאי יצא לכם לשמוע על לא מעט ישראלים שכבר בחרו לעבוד בעגלות בלונדון, בפריז או באינספור מקומות אחרים, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם? 

מידע על עבודה בלונדון

לעבוד בלונדון זו משימה שיכולה להיות קשה מנשוא, ואין כמו יום חופשי בבירה כדי לשכוח מעול השבוע. לשמחתנו, בשל ריבוי התיירים וגם בגלל ההיסטוריה והגודל של העיר, תוכלו להרוויח במהלכה הרבה כסף בלירות שטרלינג.

העיר מציעה גם אתרי טיול רבים שבהם תוכלו לבקר. לונדון, ביתם של שייקספיר, צ'רצ'יל, החיפושיות ומשפחת המלוכה, היא אחת הערים החשובות בעולם מבחינה תרבותית והיסטורית. העיר בת עשרה מליון התושבים משתרעת על פני 1000 קמ"ר ומציעה לכם הכול מכל – אתרי טיול היסטוריים מעניינים, חוויות תרבותיות מעשירות, מסלולי טיול מרהיבים וכמובן קניות אטרקטיביות. לכן, אם בחרתם לעבוד בלונדון, אל תפספסו את האטרקציות הרבות שיש לעיר להציע לכם.

לעבוד בלונדון ולהנות

מלבד אתרי טיול, במהלך השנה מתקיימים פסטיבלים ואירועים רבים בלונדון שכדאי לקחת בהם חלק (לאלו מכם שיכולים לוותר על עבודה בלונדון ליום אחד(. ביניהם ניתן למצוא זיקוקים ומסיבות רחוב בערב ראש השנה, תחרויות אכילת פנקייקים לקראת חג הפסחא בקובנט גארדן, מרתון לונדון בתחילת מאי, ובשבוע האחרון של מאי – תערוכת פרחים בצ'לסי.

מצעד הדגל

(Trooping the Colour) – היא תהלוכה לרגל יום הולדתה של המלכה שנערך ביוני, ומצעד הגאווה של לונדון (London Pride) הגדול ביותר באירופה, יוצא לרחובות ביוני. ביולי נערך בארל'ס קורט (Earl's Court)  המפגן הצבאי הגדול בעולם, הטורניר המלכותי (Royal Tournament) וקרנבל נוטינג היל   (Notting Hill Carnival)  מתקיים באוגוסט.

 

מה לגבי החורף?

בחורף אמנם מתקיימים פחות אירועים, אך בחמישה בנובמבר נחגג ליל גאי פוקס (Guy Fawkes Night) על שמו של מנהיג מרד קתולי במאה ה-17, בזיקוקים ובהדלקת מדורות. מופע ראש העיר מתקיים בסוף נובמבר וכולל תהלוכה של בימות נוסעות, מופעי להקות וזיקוקי די-נור.

בדצמבר מוארת כיכר טרפלגר בעקבות הדלקת עץ חג המולד .(Lighting of the Christmas Tree)

אחרי משחקי הפוטבול ופסטיבל הסרטים הבינלאומי של החורף, מתקיימים באביב פסטיבל לונדון הבינלאומי, יריד לונדון המלכותי, אוקטוברפסט, קרנבל המרוצים של האביב (בכלל זה מרוץ הסוסים לונדון קאפ), הפסטיבל האיטלקי של רח' ליון והפסטיבל של הקהילה ההיספנית.

אתרי טיול בלונדון לאחר שעות העבודה –

הרבה אתרי טיול מוכרים בלונדון מזוהים עם העיר ומושכים תיירים רבים. כדאי לבקר בארמון באקינגהם ובפארק סיינט ג'יימס הקרוב אליו, במבני הפרלמנט הבריטי המרהיבים ולצדם בבית ראש הממשלה שנמצא בכתובת המפורסמת בעולם – רחוב דאונינג 10. בווסטמינסטר אבי קבורים מלכי אנגליה ואין להפסיד את כיכר טרלגר, שהיא מוקד עניין תיירותי מרכזי. שוקי קמדן (Camden Markets) ופורטבלו מרקט (Portobello Market) הם המפורסמים בלונדון. חרף הצפיפות שבהם, הם מציעים כל סחורה שניתן לדמיינה, ובקלות אפשר להעביר שם שעות רבות בין הדוכנים.

גני קיו (Kew Gardens) המפורסמים שברובע ריצ'מונד שבמחוז סארי, הם שמם של הפארק יפהפה שהוא גם מרכז מחקר לבוטניקה. אבל ההייד פארק העצום הוא המקום שבו תוכלו לשאוף מעט אוויר צח ולהשתרע תחת השמש.

לונדון –  מוזיאונים וגלריות רבים

הגלריות טייט בריטן (Tate Britain), וטייט מודרן (Tate Modern), מוזיאון ויקטוריה ואלברט (Victoria & Albert Museum שבקרומוול רואד שבסאות' קנסינגטון, ומוזיאון הטבע (National History Museum) שבאותו האזור.

לסיום, לפני שחוזרים לעוד יום עבודה בלונדון, כדאי לבקר בגן החיות של לונדון, London Zoo. הוא הגדול ביותר באירופה ובין הגדולים בעולם. תמצאו בו מבחר רב של בעלי חיים, ארכיטקטורה מרשימה, גינות מרהיבות והכלאות מעניינות בין בעלי חיים… הוא נמצא ב- Regent Park, טל. 020-7722-3333

 

 

עבודה בלונדון 

במה תעבדו כשתגיעו ללונדון? 

אומנם זה נכון שכאשר מדברים על עבודות בלונדון מדברים על מגוון רחב של אפשרויות, אך בסופו של דבר, רוב הישראלים מעדיפים לעבוד בעגלות בלונדון. אפשר להבין מדוע, שכן מדובר על כסף מכובד ביותר שתוכלו לעשות תוך זמן מאוד קצר. לכן זה לא משנה אם מבחינתכם לונדון מהווה את הנקודה הראשונה שאח"כ ממנה תצאו אל הטיול שלכם במזרח או שאתם פשוט רוצים לעבוד ולחסוך כסף כדי לקנות אוטו. מה שבטוח זה שעבודה בעגלות יכולה להיות בחירה מושלמת. תהיתם מה אתם מוכרים? רק מוצרים איכותיים! אתם לא מוכרים חיקויים ולא מוכרים מוצרים מאיכות ירודה, כי למעשה, אתם תמכרו מוצרי קוסמטיקה מהשורה הראשונה. בנוסף, תוכלו למכור בעגלות שלכם בלונדון גם מישרי שיער ועוד מכשירים שהיו יש להם ביקוש אדיר, כך שברור מדוע המכירה גם לא תהיה מורכבת או קשה מידי. 

איך לומדים להיות מוכרים טובים באמת? 

אם חשבתם לרגע שלהיות מוכרים זה עניין של מה בכך, כאן אתם טועים. מכירות זה עניין של אופי, כישרון אך גם ניסיון. לכן, אפילו אם אתם חושבים שאתם עלולים להתבייש מאוד לגשת לאנשים ברגע האמת ולהציע להם את מוצרי הקוסמטיקה שלכם, דעו שיש מה לעשות בנידון. מעטים הם האנשים שבאמת יודעים למכור מלידה, ולכן, כאשר מדברים על עבודות בלונדון ועל מכירות, צריך ללמוד תחילה את הדברים. אתם לא צריכים לחשוש, שכן כמעט תמיד המעסיקים שלכם ייקחו אתכם לכמה ימי השתלמות שבהם תוכלו להתלוות למוכרים מנוסים. אתם תראו איך הם לבושים, איך הם זזים, איך הם ניגשים ללקוחות הפוטנציאליים ואיך הם מדברים איתם. כל אלה יהוו עבורכם השתלמות זריזה ומהירה שבסופה תוכלו גם אתם להתחיל למכור ולהרוויח כסף. 

ומה עם חיי החברה שמצפים לכם? 

אתם אנשים צעירים, רוצים להרוויח וגם להכיר אנשים? חשוב לכם להעשיר את עולמכם בעוד ועוד אנשים שילוו אתכם אח"כ לאורך השנים? אתם לגמרי צודקים, וכדאי לדעת שגם במובן הזה עבודה בלונדון היא ברכה. ממש כמותכם, יגיעו ללונדון גם השנה עוד הרבה מאוד צעירים אחרים שרוצים למכור בעגלות, לטעום מהעולם ולהכיר אנשים חדשים – אתכם. לכן צפויה לכם חוויה נפלאה שכוללת אפילו את לילה הסדר ביחד ואת כל שאר החגים שכולנו אוהבים לחגוג. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שהחברויות האלה ילוו אתכם הרבה אחרי שתעזבו את לונדון, וזה ערך מוסף לכל החיים. 

יהדות בריטניהעבודה בלונדון בקהילה היהודית היא יהדות עם שורשים חזקים המתחילים כבר בתחילה המאה ה-10 לספירה. היום תוכלו למצוא ללא קושי את הקהילה היהודית בלונדון המונה קרוב ל200 אלף יהודים. לקהילה הצטרפו עם הזמן ישראלים לשעבר שמצאו את עצמם עובדים ברחבי לונדון בחברות וארגונים שונים. הקהילה היהודית בלונדון היא קהילה מאורגנת עם מוסדות וותיקים המחפשים לא פעם צעירים ישראליים שיעזרו בהפעלה שלהם.

כאשר אנו מדברים על עבודה בקהילה היהודית בלונדון אנו מתייחסים בעיקר לעבודות בתחום האבטחה והחינוך. כאשר עבודה בחינוך מתמקדת בעבודה אצל אנשים פרטיים לצד עבודה במוסדות הקהילה היהודית.

עבודה בחו"ל ובמיוחד בלונדון היא הרפתקה עבור כל מי שחולם לכבוש את העולם. לונדון היא מרכז של תרבות, אופנה, מסחר, מוזיקה ועוד. עבודה בלונדון יכולה להיות הזדמנות נהדרת עבור כל צעיר ישראלי להכיר את אחת הערים היפות והגדולות בעולם וגם להרוויח לא מעט כסף טוב מהצד.

כך שאם אתם מעוניינים לעבוד בלונדון, אתם לא רוצים לעבוד במכירות ומרגישים שעם כל הכבוד ללונדון, תמיד נעים לעבוד בחברת אנשים הדוברים את השפה שלך, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא!


עבודה במוסדות הלא פורמלים של הקהילה היהודית

עבודה במוסדות של הקהילה היהודית זו עבודה נהדרת עבור אלו להם יש גישה לילדים ובני נוער המחפשים עבודה עם משמעות וסיפוק. עבודה בחינוך מתרכזת בעיקר בתחזוקה ופיתוח של מוסדות הקהילה על ידי העברת חוגים, לימוד עברית, העשרה וכמובן – הפעלה של תנועות הנוער.

עבודה בקהילה היהודית היא לרוב עבודה בשעות נוחות עד שעות אחר הצהריים המוקדמים כאשר מטבע הדברים לקראת מועדים מיוחדים כמו ימי זיכרון וכיוצא באלו, התכונה גדולה יותר ויש לתת מענה רחב לצרכים שונים של הקהילה.

מכיוון שהקהילה היהודית שלונדון זו קהילה עשירה תזכו להרוויח שכר גבוה מהנהוג בארץ. צריך כמובן לקחת בחשבון את העובדה שלונדון זו עיר בעלת יוקר מחיה גבוה יחסית אבל מכיוון שבדרך כלל הקהילה דואגת למצוא מקום מגורים עבור הצעירים הישראליים, ככל הנראה לא תתקשו לחיות בנוחות בעיר הצבעונית.


עבודה בלונדון בקהילה היהודית – עבודה בבתים פרטיים

עבודה בקהילה היהודית בבריטניהיהודים עשירים בכל רחבי העולם מחפשים לא פעם מטפלות שיעבדו בבתי המשפחה. מטפלות צעירות מישראל הן כמובן קבוצה פופולארית בקרב משפחות רבות המחפשות בחורות דוברות עברית, חמות היודעות לתת מענה רגשי ופיזי לילדים. עבודה בבתים פרטיים היא עבודה משתלמת במיוחד שכן העבודה כוללת לינה בבית המשפחה. בשעות בהן הילדים במוסדות השונים או בערבים בהם בני הזוג בבית תהיו רשאיות לצאת ולבלות היכן שתרצו.

עבודה בבתים פרטיים טובה בעיקר עבור אלו שאוהבות ילדים, רוצות להרוויח לא רע וליהנות משהות בלונדון ללא שיאלצו להוציא שקל אחד מיותר מהכיס.


עבודה בלונדון בקהילה היהודית – עבודה באבטחה

עבודה באבטחה היא תחום די נפוץ ברחבי לונדון. לאחר מספר פיגועי טרור אלימים שהשאירו את בני העיר פעורי פה, קצה המגמה של השכרת שירותי ביטחון ברחבי העיר. מטבע הדברים בקהילה היהודית מעדיפים צעירים ישראלים בעלי ניסיון מהצבא שיגנו על מוסדות הקהילה. אנו מדברים על עבודה נוחה במשמרות בעלת שכר גבוה במיוחד המאפשרת לכם ליהנות מהעיר מצד אחד בלי לעבוד קשה מדי מהצד השני.


עבודה בלונדון בקהילה היהודית – טיפ קטן מאתנו

עבודה בלונדוןלונדון זו עיר מהממת ומעט יקרה. לכן, ההמלצה היא תמיד לא להגיע אל היעד בלי מעט חסכונות שיעזרו לכם לעבור את החודשים הראשונים בעיר בצורה הטובה ביותר. זכרו כי תמיד לוקח זמן למשכורת הראשונה להיכנס לבנק.

אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו במידה ואתם חולמים לעבוד בקהילה היהודית בלונדון. נשמח לסייע לכם בכל הדרוש.

 

 

עבודה בלונדון 

לונדון, היא אחת מערי הבירה הראשיות בעולם, ומהווה יעד ייחודי ואטרקטיבי לצעירים, משפחות, זוגות, וקבוצות. לונדון מציעה מגוון רחב של אטרקציות כמו מסעדות יוקרה, דוכני רחוב, מוזיאונים, בלט, תאטראות, חנויות אופנה, ומבנים ארכיטקטוניים יוצאי דופן. בין אם יש לכם דרכון אירופאי או לא, עבודה בלונדון היא דבר אליו מתלווים תנאים יוקרתיים במיוחד. חברת טרמינל אשר מתעסקת בכל הקשור לישראלים שרוצים לעבוד בלונדון, דואגת לתנאים שלא תוכלו למצוא בשום חברת היי טק יוקרתית. אז מהם התנאים? והאם זה באמת כל כך שווה?

עבודה בלונדון 

דירה מפוארת

חברת טרמינל דואגת לכם למגורים נאותים, ולדירה בעלת חלל ממשותף, בה תגורו עם ישראלים נוספים שיהיו הקולגות שלכם. בדירה קיים מטבח מאובזר, כלי הגשה, סכום, צלחות, מקלחת ושירותים, דוד מים חמים, וחדרים עם מיטות עבור כל דייר. כמובן שהדירה מוקפדת ומעוצבת בטוב טעם, ומהווה נווה מדבר, אחרי יום עבודה ארוך. 

רכב ומערך תחבורה

כאשר תעבדו בלונדון, נסיעה  ברכבת התחתית, תעלה לכם בין 2.4 ל – 5.1 פאונד. מחיר הנסיעה מושפע מזמן הנסיעה (האם זה זמן לחץ או לא,) ומאזור הנסיעה. כמובן שהשכר שלכם כולל נסיעות, ובחלק מהמקרים תצוידו ברכב בו תוכלו להשתמש בהגעה למרכז הקניות בו תעבדו וחזרה. מערכת הרכבת התחתית היא פשוטה ונגישה, ותוכלו ללמוד אותה בקלות ולהשתמש בה ביעילות. כמובן שאם תסתבכו עומדים לרשותכם אנשי השרות של הרכבת, וכמובן איש הקשר של החברה בה אתם מועסקים. 

יחס אישי

תנאי לא פחות חשוב מדבר חומרי, הוא יחס אישי שתקבלו מהמעביד. חברת טרמינל שמה בראש מעייניה יחס אישי ודאגה לעובדיה. כל בעיה בה תתקלו, תקבל מענה מידי, וכמובן שתעברו הכשרה יסודית ומקצועית טרם התחלת העבודה. הישראלים בעבודה הם כמו משפחה, והוותיקים יעזרו לכם ללמוד ויתנו לכם טיפים וטכניקות מכירה שיעזרו לכם להגדיל את ההכנסה. עם הזמן אתם תשתפרו ותתחילו להרוויח סכומים גבוהים. 

שכר מתגמל

כמובן שכאשר אנו מחפשים עבודה, שכר הוא תנאי חשוב במיוחד. שכר של עבודת מכירות, ובמיוחד עבודה בלונדון, הוא דבר דינאמי שמשתנה בהתאם לאופי הבן אדם, ולכמות ההשקעה שלו וההתמדה בתחום המכירות. בעבודת מכירות צריך לשים בצד את הרגשות, גם אם עבור עליכם יום קשה, הישארו אנרגטיים וחייכנים, וכך תבטיחו שכר מקסימלי שתוכלו להפיק מכל שעות העבודה. כאשר תתמקצעו ותדעו לעבוד בצורה הכי יעילה שיש, תגיעו לסכומים מאוד מתגמלים שנעים בין 4000 דולר ל8000 דולר בחודש. כמובן שההוצאות שתוציאו במהלך השהות, תלויות בכם. אם תצאו למסיבות וברים, ותנצלו את חיי הלילה שלונדון מציעה באופן קבוע, קחו בחשבון שתצליחו לחסוך קצת פחות. 

אנשים איכותיים וחוויה 

תנאי נוסף, הוא אנשים איכותיים. עבודה בלונדון היא דבר שלא כל אחד יכול לעשות, והתהליך המקדים הינו ממיין ומקיף. כאשר תעבדו בלונדון תוכלו ליהנות מסביבת עבודה נוחה עם אנשים איכותיים, ערכיים, מכבדים, וכמובן חייכנים שנעים לבלות איתם. מעבר לעבודה והתנאים המקיפים, לונדון מציעה חוויה. כאשר תעבדו בלונדון תוכלו ליהנות מכל מה שיש לה להציע, בהתאם לתחומי העניין שלכם. עם חברים ואנשים טובים, העיר הרבה יותר כיפית. 

לסיכום, עם חברת טרמינל, תהיו בטוחים שאתם מבטיחים לעצמכם את התנאים הכי טובים בכל הנוגע לטיסה ועבודה בלונדון. ככל שתהיה העבודה והשכר טובים, התנאים שתקבלו מסביב לא פחות חשובים. חברת טרמינל מבטיחה תנאים מעולים ויחס אישי ודואג, בעבור כל אחד מעובדיה. רוצו לתפוס מקום ביעד הנחשק ולחוות חוויה של פעם בחיים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!