עבודה בארצות הברית לאקדמאים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בארצות הברית לאקדמאיםחולמים על ה- 'סיליקון ואלי'? רוצים לעשות סיבוב אחרי הצהריים בסנטרל פארק בין פגישה לפגישה? מעוניינים גם אתם לטעום מהמדינה שאין לה גבולות? היום, יותר מתמיד אנחנו יודעים שהעולם מלא אפשרויות. כבר לא צריך לצאת מהבית עם שתי מזוודות וחלום. היום, ניתן למצוא עבודה מכל מקום בעולם ולממש את עצמנו בכל יעד בו נבחר לגור.

במידה ואתם אקדמאיים שסיימו את לימודיהם, או שאתם בעלי ניסיון, יכול להיות שתוכלו למצוא עבודה בארצות הברית לאקדמאים. חיפוש עבודה בארצות הברית עלול להיות מבלבל. שכן מדובר על מקום אחר, עם מנטליות שונה ודרישות שונות מאלו אליהן אנו רגילים בארץ. לכן, בחרנו לרכז את כל המידע החשוב על עבודה בארצות הברית לאקדמאיים. כדי לעשות לכם קצת סדר.


הקדמה קצרה ואיך מקבלים אישור עבודה בארצות הברית לאקדמאים

זה כבר כמעט עשרים שנה שהממשל האמריקאי פועל נחרצות נגד שהיה של עובדים בלתי חוקיים ברחבי ארצות הברית. אנחנו מדברים על מתן עונשים חמורים לאלו שלא מקבלים את האשרות הדרושות להם לעבודה. היתרון הגדול של אקדמאים הוא שבמידה ומצאתם מקום עבודה, הסיכוי שתקבלו וויזת עבודה גדל במידה רבה.

במידה ומצאתם מקום עבודה, תוכלו לקבל ויזה ל- 'עובד מיומן'. ויזה הניתנת לאקדמאיים המתקבלים לעבודה בחברות שונות לאורכה ולרוחבה של אמריקה.

חשוב לזכור: ויזה לעובד מיומן ניתנת במידה והמעסיק הכריז על כך שהוא מעוניין בעובד הספציפי. במידה ואתם משנים את מקום עבודתכם אתם עלולים לאבד את הזכויות שלכם. כך שיש להישאר עם יד על הדופק לאורך כל זמן השהות שלכם בארצות הברית.


עבודה בארצות הברית לאקדמאים – הכי חשוב, קורות חיים

בשביל להתקבל לעבודה מוצלחת חשוב לשים דגש רב על קורות חיים המתאימים לסטייל האמריקאי. זכרו, בניגוד לארץ, כאן מעוניינים לשמוע על מקומות העבודה בהם הייתם ועל ההכשרה המקצועית שלכם, באמריקה הם רוצים לדעת אלו תוצאות השגתם.

אל תתביישו לספר בקורות החיים מה היקף התקציבים איתם עבדתם, כמה עובדים ניהלתם ועוד. ההמלצה היא להשוות בין קורות החיים שלכם לדוגמאות שונות מרחבי האינטרנט שיתנו לכם תמונה עדכנית של מה שקורה באמריקה.

כמובן שחשוב, כל העת, להקפיד על ניסוח נכון ועל אנגלית ברמה גבוהה.


היום קל יותר מתמיד למצוא עבודה בארצות הברית לאקדמאים

עידן הקורונה מאפשר לנו היום, יותר מתמיד להגיע לריאיון עבודה במקומות רחוקים מהבית. כך שאם יש לכם חלום אל תחשבו לרגע שמדובר על יעד בלתי אפשרי. אנחנו, הדור שעבר את שנת 2020 כבר יודע שזו לא בעיה לשבת לריאיון ב- 'זום' עם חולצה מגוהצת, מכנסי פיג'מה וכפכפים.

ניסיון בעבודה בארצות הברית לאקדמאים יכול לשנות לכם את כל החיים

זה לא קל לעזוב את הבית ולהתחיל מחדש מעבר לים. אבל האמת היא שאתם לא חייבים לעבוד מעבר לים לנצח. עבודה של כמה שנים בארצות הברית יכולה לתת לכם חוויה בלתי נשכחת לצד ניסיון שלא תקבלו בשום מקום אחר. כך שאם אתם חושבים על הרעיון ונמנעים לבצע אותו בגלל הפחד והחשש מהתחלה חדשה, היינו ממליצים לכם לא לפסול אותו על הסף אלא לתת למחשבה להתבשל עוד תוך כדי שאתם אוספים עוד מידע.

כך או אחרת אנחנו ב- 'טרמינל' נמצאים כאן בשבילכם. הניסיון שלנו בתחום יאפשר לכם לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת שתצליחו למצוא עבודה בארצות הברית לאקדמאיים שתתאים בדיוק עבורכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו בקשר, בטלפון או על ידי השארת פרטים ממש פה באתר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!