עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה באירופה בלי דרכון אירופאיעבודה באירופה לא חייבת להיעשות עם דרכון אירופאי. על אף שלעיתים נדמה כי זו האופציה היחידה העומדת לרשותם של אלו הרוצים לעבוד ביבשת. אמנם, מדובר באפשרות מסורבלת יותר הדורשת עמידה בפרוצדורה ובירוקטיה. אבל, מהצד השני, זו גם האופציה הטובה ביותר עבור אלו שלא נולדו למשפחה עם זכאות לדרכון של אחת ממדינות מרכז אירופה.

אם אתם מעוניינים לעבוד באירופה ולא יודעים איך ניתן למצוא עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי, אנחנו כאן כדי להסביר את כל מה שחשוב לדעת. כאן חשוב לציין כי המידע הנמצא ברשותנו נכון לכתיבת שורות אלו. המשבר הכלכלי שנולד כתוצאה מהתפרצותו של וירוס הקורונה משנה את חוקי המשחק. יכול להיות שינקטו צעדים אחרים מאלו שהכרנו עבור מבקשי עבודה. לכן, אם אתם מעוניינים לעבוד באירופה בלי דרכון, שימו לב כי אתם מגיעים מוכנים ויודעים מה התקנות החדשות בוודאות.


עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי לעובדים מיומנים

האפשרות הפשוטה והנפוצה ביותר היא במקרה בו חברה מסוימת שוכרת את שירותיו של עובד מחוץ לגבולות אירופה. הדבר מוכר בעיקר בעולם ההייטק שם מזמינים לא פעם מתכנתים לעבוד בחברות הסטארט אפ הצומחות ברחבי היבשת. אבל ממש לא רק.

זה יכול להיות נכון גם עבור משווקים, מנהלים ועובדים בתחומים נוספים שעובדים אולי בסניף של החברה בארץ או באמריקה ומזמינים אותם לעבוד באירופה. במקרה הזה כל שיש להם לעשות הוא לקחת הצהרה של המעסיק שלהם על קבלתם למקום העבודה ולחכות לאישור הרשמי מטעם המדינה בה הוא מתחיל לעבוד.

עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי לאמנים

ישנן מדינות כמו גרמניה למשל, שמאפשרות לעובדים מתעשיית הבידור להתפרנס על אדמתן כל עוד אלו מראים כי הם אכן יכולים להתפרנס ממשלח ידם. אם זה מוזיקאים, הם צריכים לספק הוכחות כי הם יכולים להתפרנס מהופעות. אם מדובר באמנים מתחומים אחרים, כמו במקרה של ציירים, הם צריכים להוכיח כי יש להם שכורה למכור באופן כזה שיספיק להם למחיה.

אמנם האפשרות הזו פתוחה במדינות רבות באירופה אבל לא בכולן. כך ששווה לוודא כמובן מראש מה התקנות של המדינה אליה אתם מעוניינים להגר.

 

עבודה באירופה בלי דרכון לסטודנטים

סטודנטים המעוניינים ללמוד באירופה. אם בעקבות חילופי סטודנטים ואם מכיוון שאת תחום הלימוד בו הם מעוניינים ניתן ללמוד במדינה אחרת בצורה טובה יותר, בדרך כלל רשאים לעבוד עד שלושה חודשים מלאים בשנה. גם כאן החוקיות משתנה ממדינה למדינה. אבל, בדרך כלל אנחנו מדברים על עד כ- 180 ימי עבודה מלאים בשנה אותם יוכלו הסטודנטים לחלק כרצונם במהלך השנה. מכיוון שבדרך כלל, החיים הסטודנטיאליים באירופה זולים באופן יחסי, העבודה, גם אם היא לתקופה קצרה, יכולה להיות משתלמת בהחלט.

עבודה באירופה בלי דרכון לעובדים עונתיים

עובדים עונתיים הם אלו המגיעים לתקופה קצרה. אם זה מוכרים הבאים למכור בעגלות בחודשים שלפני הכריסמס ואם זה אנשים שבאים לעבוד בקהילות היהודיות המוקמות ברחבי אירופה, בחגי תשרי. במידה והעבודה עורכת זמן של בערך שלושה חודשים, בדרך כלל תוכלו לקבל רישיון עבודה זמני, שוב, עם הצהרה מצד המעסיק.

אבל, חשוב לדעת, במידה ואתם מחליטים לעזוב את העבודה, או אם אתם מעוניינים לעבוד לפרק זמן ארוך יותר, יכול להיות שתדרשו לעבור פרוצדורה נוספת על מנת שתוכלו לקבל רישיון עבודה קבוע. ההמלצה היא לא להישאר שאננים ולהיות כל הזמן עם 'היד על הדופק'.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר, על מנת ללמוד עוד על הנושא וליהנות מהניסיון שלנו בדרככם למציאת העבודה המושלמת בחוץ לארץ.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!