כמה מרוויח מנעולן- אותו מקצוע בשינוי אדרת

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:


מקצוע המנעולנות, קווים לדמותו. אין רבים מבינים כמה מקצווע המנעולנות יכול להיות חשוב ועד כמה ביכולתו להציל חיים. במבט ראשון, נדמה כי שורה זו נכתבה על מקצוע הרפואה, אך גם במקצוע המנעולנות היא תקפה לכל דבר ועיקר. ילדים שתקועים ברכב נעול, קשישים המצויים במצבי לחץ, בלבול או מצוקה ותקועים בבתיהם, אנשים שתקועים מחוץ לבתיהם או לכודים בתוך ביתם. מצבים אלו יכולים להפוך בקלות למסכני חיים. ואכן, מעלים את מקצוע המנעולנות לכדי מקצוע של שליחות.

ישנם סיפורים רבים על מנעולנים שבאמצעות כישורי הפריצה שלהם הצילו חיים. למשל, כאשר נקראו לפרוץ לבתיהם של בני הגיל השלישי, שהיו במצב מצוקה, נפלו או לא היה ביכולתם לקום ולא הייתה להם גישה לטלפון על מנת להזעיק עזרה. מצבים כאלה, מעלים את חשיבותו של מקצוע המנעולנות במעלה דרגת החשיבות. ולכן, כל קריאה שכזו עלותה כ-300-500 ₪ לערך.

מנעולן בישראל יכול להשתכר בין 15 אלף ₪ ל-60 אלף ₪ בחודש. התשובה לשאלה כמה מרוויח מנעולן תלויה במס' פרמטרים כמו ניסיון בתחום וכן שעות עבודה ביום. כמובן, שככל שזמן העבודה היומי יעלה, כך בהתאמה גם תעלה השתכרותו של המנעולן.

כמה מרוויח מנעולן- מנעולנים בכובעם כשכירים, עצמאים או גם וגם

ישנן מס' אופציות לאופן השתכרות מקצוע המנעולנות, וכתשובה לשאלה כמה מרוויח מנעולן. מנעולן עצמאי, מנעולן שכיר, וכן מנעולןמה המשכורת הממוצעת של מנעולן המשלב בין עבודתו כשכיר בבוקר לבין עבודתו כמנעולן עצמאי במהלך הערב. מנעולן שיבחר להתחיל להכיר אט אט את המקצוע, ויבחר לשמור על עבודת הבוקר שלו, יוכל בקלות להרוויח, גם מקריאה אחת ליום, השלמת הכנסה של ארבעת אלפים ₪ בחודש.

מנעולן עצמאי, שכל משלח ידו מסתכם בהיותו מנעולן, ירוויח כמובן הרבה יותר, שכן יצא להרבה יותר קריאות. מנעולן עצמאי הוא גם כזה שישקיע במדיה, בפרסום ובשיווק בכל אמצעי המדיה כמו אינטרנט, מגנטים, מודעות, פרסומות ברדיו וכו'. בנוסף, העסקה של עובדים אשר יענו לקריאות יוכלו לייעל עבור המנעולן את זמן עבודתו, כך שיוכל להשקיע את כל כולו רק בעבודתו. וכך גם יקצור מאלו פרי, ויכול בקלות להגיע להכנסות של מאות אלפי שקלים בחודש.

כמובן שעל מנת להשתכר סכומים של מאות אלפי שקלים בחודש, על המנעולן לגלות חריצות ומוטיבציה, ורצון לעבוד. מנעולן אשר יהיה מוכן להשקיע בקריאות רבות ליום, יקצור מכך את פירותיו. ואילו מנעולן שיענה לשתי קריאות יומיות, יאלץ להסתכם בהשתכרות חודשית של הרבה פחות. כמו כמו כן, מנעולן אשר אינו משקיע באמצעי הפרסום שלו, ושיטות השיווק והפרסום שלו מסתכמות בחילוק כרטיסי ביקור למספר חברים והדפסת מס' מועט של פליירים, ישתכר בהתאם.

מנעולן שכיר לעומת זאת, יוכל גם הוא להרוויח סכומים יפים ביותר, בהתחשב בהשקעה בעבודה ובעוד מס' פרמטרים משפיעים נוספים.כמה בערך מרוויח מנעולן בממוצע הראשון הוא שנות הותק. כמו בכל מקצוע, ככל שהמנעולן יעבוד ויצבור ניסיון מקצועי של יותר שנים, כך יוכל להשתכר בהתאמה יותר. כמו כן, מנעולן שישקיע בהכשרתו, ובהתפתחותו המקצועית, כמו קורסים מקצועיים וקורסי העשרה מתקדמים למנעולנים, שכרו יהיה גבוה יותר. בנוסף, התמחויות רבות כמו פריצה לדלתות משוריינות, רכבים וכספות יועילו למשכורת גם הן.

נסכם את שאלת מיליון הדולר- כמה מרוויח מנעולן, בכך שלא משנה מהו כובעך בעיסוקך כמנעולן, החשוב ביותר לאיש מקצוע היא כמובן אישיותו ורצונו לעבוד ולעזור. מנעולן שיהיה אדיב, מקצועי, שירותי, זמין 24/7, ומקצועי בעבודתו, יצליח. כמו כן, מנעולן שיהיה נכון לתת מענה ופתרונות מקצועיים לכמה שיותר סוגים של נעילות. וכמובן שכמו בכל משלח יד, ככל שיותר תאהב את המקצוע- תבטיח לעצמך כי כך גם תשתכר יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!