איך מקבלים אישור עבודה לגרמניה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

רבים מעוניינים ללכת לעבוד קצת אחרי הצבא או לעשות רילוקיישן לגרמניה. האמינו לנו שאנו מבינים בדיוק מדוע אתם מעוניינים לעשות זאת. גרמניה היא יעד נהדר למי שרוצה להרוויח טוב, לחוות חיים אחרים, פחות לחוצים ורחוקים קצת מהמועקה של הימים העמוסים במדינת ישראל. 

גרמניה היא מדינה בה שירותי הרווחה מתקדמים במיוחד, מה שמבטיח עבודה נוחה בתנאים הוגנים עבור כל עובד ועובדת במדינה האירופית. 

אלא, שכמו במקרים רבים אחרים, אנחנו ב- טרמינל 3 לא מתפשרים על עבודה חוקית על פי כל הכללים הנהוגים במדינה. עבודה חוקית היא דבר הכרחי שכן אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מתמודד לבד מול רשויות האכיפה במדינה זרה. 

במידה ואתם אזרחים של אחת ממדינות האיחוד האירופי אין לכם ממה לחשוש. לגרמניה יש הסכם, כמרבית מדינות האיחוד המאפשר כניסה של עובדים מכל רחבי היבשת ללא מתן אישורים נוספים. במידה ואתם אזרחים אירופים תהיו זכאים גם לזכויות סוציאליות נוספות כמו הפרשה לפנסיה וכיוצא באלו. 

איך מוצאים עבודה באיטליה

אשרת עבודה עבור מי שאינו אזרח של אחת ממדינות האיחוד

ראשית, חשוב להדגיש כי מדינות האיחוד הן לא תמיד המדינות הממוקמות ביבשת אירופה. הדוגמא הקלאסית לכך היא כמובן בריטניה שבסוף שנת 2020 השלימה את תהליך יציאתה מהאיחוד האירופי. כך שבכל מקרה שווה לעשות בדיקה יסודית רגע לפני שאתם יוצאים לעבוד בגרמניה. רק על מנת לוודא שהכול קשורה. 

אישורי העבודה השונים והתהליך הנלווה להוצאתם: 

ויזת עבודה לשכיר אקדמאי: במידה וקיבלתם הצעת עבודה מחברה גרמנית, כנראה שלא תתקלו בשום בעיה מיוחדת. כל שיהיה עליכם לעשות הוא לבקש מהמעסיק שלכם לשלוח על כך הצהרה למשרד העבודה הגרמני. בדרך כלל, במיוחד כאשר מדובר על תחומים החסרים בכוח אדם, משרד העבודה הגרמני לא מוסיף קשיים ואין בעיה להוציא את האישור הנכסף. מה שכן חשוב לשים אליו לב הוא לוודא כי הילדים מקבלים אישור שהיה במדינה, שמקנה להם את הזכות ללמוד במערכת החינוך הגרמנית וכן הלאה. כמו כן, במידה ובן הזוג רוצה לעבוד בגרמניה, צריך להוציא גם עבורו אישור עבודה תקין. אשרת העבודה לשכיר אקדמאי היא בדרך כלל שלוש שנים. אם אתם מעוניינים להמשיך בחברה, תצטרכו להגיש בקשה נוספת לשלוש שנים הבאות. 

ויזת אמן: ויזת אמן מיועדת לאמנים המתכוונים להתפרנס מיצירתם בגבולות גרמניה. מדובר על אשרת עבודה מיוחדת שלא קיימת כמעט בשאר מדינות העולם. בדרך כלל מדובר על אשרת עבודה המתקבלת בו במקום במידה והצלחתם להוכיח כי אתם אכן מתפרנסים מהיצירות שלכם. 

ויזת פרילאנסר: ויזה הדומה להוצאת ויזת אמן רק שכאן מדובר על תהליך מעט ארוך יותר. שכן, היא עוברת תחת לשכת המסחר האזורית שצריכה לתת תשובה. גם במקרה הזה וגם במקרה של הוצאת ויזת אומן מדובר על אשרת עבודה לכשלוש שנים. 

ויזת התמחות: ויזת התמחות היא ויזה עבור אלו שרוצים לעבוד עד חצי שנה במקצוע אותו למדו. הם יצטרכו להוציא מסמכים שיוכיחו כי עברו את ההכשרה המתאימה וכי ישנו מקום המעוניין לקלוט אותם. 

ויזת סטודנט: עבוד סטודנט בגרמניה המעוניין לעבוד כמה חודשים במדינה. 

ויזת עבודה בגרמניה לצעירים עבור כמה חודשים

למעשה מדובר על תהליך הוצאת אישור עבודה הדומה לזה של כל שכיר. כל שעליכם לעשות הוא להוכיח כי יש מעסיק המעוניין לקלוט אתכם. מכיוון שאנו מדברים על משך עבודה קצר יחסית, לא מדובר בפרוצדורה מורכבת במיוחד. 

למידע נוסף, ליווי וסיוע, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!