שומרים על קשר גם כשעובדים בחול באמצעות esim לחול

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם טסים לחו"ל לצרכי עבודה, אך יחד עם זאת אתם מעוניינים להישאר מחוברים לאינטרנט וגם לתקשר עם הקרובים שלכם בארץ בצורה קלה ונוחה, לא פעם אתם מוצאים את עצמכם משלמים הון תועפות לחברות התקשורת. אם אתם בוחרים שלא לרכוש חבילה כלשהי לחול מחברת סלולר, תדרשו לרכוש סים בארץ, דבר שדורש התעסקות רבה וגם עולה לא מעט פתרון נוסף עבורכם הוא לרכוש סים מקומי בחול, אך לא מעט אנשים כלל לא מצליחים להפעיל את הסים שכן הוראות ההפעלה שלו לרוב יהיו בשפה זרה. הפתרון הטוב ביותר המוצע כיום הוא פשוט לרכוש esim לחול שיאפשר לכם להנות ממחיר טוב ומתקשורת טובה עם הארץ.

esim לחול והמהפכה שהוא יצר

הפתרון הטוב המוצע כיום לכל אדם שמעוניין לטוס לחול לפרק זמן כלשהו ובד בבד לשמור על קשר עם מי שנמצא בארץ הוא esim לחול. מדובר על כרטיס סים וירטואלי אשר משולב במכשירי הסלולר ואליו אפשר לטעון חבילת תקשורת וזאת בהתאם לצורך. אם המכשיר שברשותכם תומך eSIM, אתם פשוט יכולים לרכוש חבילה שאתם רוצים ולטעון אותה באמצעות סריקת קוד QR. בלי שום צורך לשלם לחברת הסלולר סכומים נוספים או להתלבט לגבי פתרון רלוונטי כלשהו שיציע לכם תקשורת בחול שיאלץ אתכם להחליף את המספר שלכם.

את החבילה של ה-eSIM אפשר לרכוש מתי שרוצים. אתם יכולים לרכוש אותו מראש או שאתם יכולים לרכוש אותו ביום הטיסה ואז לטעון אותו למכשיר שלכם. כאשר אתם מגיעים לחול.

האם אפשר להתקשר מחול עם ה-Esim?

לגבי יצירת קשר באמצעות שיחות טלפון באמצעות הכרטיס המדובר, הרי שהחבילות האיכותיות של GlobaleSIM מגיעות גם עם חבילת שיחות שאיתה תוכלו לקבל שיחות טלפון מהארץ ולהוציא שיחות טלפון לארץ. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להפנות את המספר הישראלי שלכם שהוא המספר הקבוע שלכם למספר הזמני שתקבלו מהכרטיס. כמו כן, ההיתרונות ברכישת חבילה דרך גלובל אי סים שהיא מתאימה ללקוחות כל חברות הסלולר, במחיר כלול – רשתות חיבור בטכנולוגיה 5G, מספר ה-whataspp נשאר אותו מספר, ניתן לעבור בין מספר מדינות באותה חבילה וכמובן, הדבר הכי חשוב החבילות ללא חיובים נוספים או עמלות נסתרות.

מהם היתרונות של esim לחול

ל-esim לחול יש מגוון יתרונות שונים: ראשית כל, הוא מציע חיסכון כספי. כאמור, העלויות של חבילות שרוכשים עבור הכרטיס כולל חבילת גלישה ושיחות יהיו זולים יותר ביחס לרכישת סים מקומי. דבר נוסף הוא חיסכון בזמן. אתם לא צריכים לחכות שהכרטיס שקניתם יגיע אליכם בדואר ואתם לא צריכים לאסוף אותו באופן עצמאי או לשלם את העלות של משלוח. מעבר לכך, במקום להוציא את הכרטיס הקיים במכשיר שלכם ולהחליף אותו בחדש, דבר שגובל בחוסר נוחות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להטמיע אותו באופן מקוון במכשיר ולהפעיל אותו מחדש עם החבילה שבחרתם בכל פעם שאתם טסים לחול.

סים

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!