עבודה בחול עם דרכון זר

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תמיד חשקתם בקריירה בינלאומית? עכשיו זה אפשרי. לא מעט ישראלים כבר מימשו את זכאותם וקיבלו אזרחות אירופאית. הם מעידים שעולם שלם מלא בהזדמנויות עבודה נפתח בפניהם.

לא משנה אם זה דרכון גרמני, פורטוגלי או רומני – אם יש לכם זיקה משפחתית שניתן להוכיח, גם אתם יכולים להגיש בקשה רשמית ולהנות מאפשרויות תעסוקה שלא חלמתם עליהן.

למה שתרצו לעבוד באירופה?

גישה לשוק עבודה ייחודי – בעלי דרכון אירופאי זוכים לגישה בלתי מוגבלת לשווקי העבודה של המדינות החברות באיחוד האירופי. המשמעות היא שהם יכולים לבחון הזדמנויות תעסוקה במדינות כמו גרמניה, צרפת, ספרד וכו' מבלי להזדקק לאשרת עבודה. המחויבות של האיחוד לתנועה חופשית של אזרחיו מעודדת יחידים בעלי יכולות וכישורים לעשות רילוקיישן מקצועי בצורה נוחה.

יתרון שפה – רוב הישראלים שולטים בשפה האנגלית ברמה גבוהה. המיומנות הזו יכולה להוות נכס רב ערך בזמן חיפוש עבודה באירופה, שם האנגלית נמצאת בשימוש נרחב כשפה עסקית. כמו כן, עברית כשפת אם בהחלט יכולה להיות יתרון במקומות עבודה מסוימים.

הסתגלות והתבלטות – איך נגיד את זה מבלי להישמע שחצנים? בכל העולם יודעים שיש משהו מיוחד בישראלים. אנחנו מביאים איתנו משהו שונה. יש כאלה שיגדירו את זה כפלפל. אבל לא משנה איך נקרא למרכיב הזה, הדבר הזה שטבוע לנו ב-DNA יכול להוות יתרון של ממש במסגרות עסקיות שונות.

הזדמנות ליזמות – אירפה מהווה חממה תוססת לסטארט אפים בינלאומיים. אם חיידק היזמות קיים בכם ויש לכם זכאות לאזרחות רומנית, תוכלו לחקור את האופציה להקים את החברה שלכם ברחבי אירופה. מדינות כמו הולנד, גרמניה וספרד מציעות סביבות רגולטוריות תומכות, גישה למימון, וקהילות טכנולוגיות גדולות.

חינוך ומחקר – אירופה היא הבית של כמה מהאוניברסיטאות ומוסדות המחקר המובילים בעולם. ישראלים שמחזיקים בדרכון אירופאי יכולים לבחון את האפשרות לעשות בהם תארים מתקדמים או לעסוק בפרויקטים של מחקר. הגישה למוסדות היוקרתיים תורמת להתפתחות מקצועית ופותחת דלת לשיתופי פעולה עתידיים עם מומחים בינלאומיים מתחומים שונים.

עבודה מרחוק – יש מי שהמושג 'עבודה בחו"ל' נותן לו קונוטציה של עגלות בארצות הברית. אבל עזבו אתכם שטויות, אתם לא רוצים לקבל חותמת שחורה. אתם רוצים לעשות את הכל בצורה לגיטימית. אפשר להגיד שהמעבר הכלל עולמי לעבודה מרחוק והתפתחות טרנד הנוודות הדיגיטלית עשו טוב. יותר ויותר אנשים יכולים לנצל את הגמישות של עבודה מכל מקום לטובת התפתחות אישית ואיזון. תגידו, אתם כבר מצליחים לדמיין את עצמכם יושבים רגל על רגל בבית קפה פריזאי עם הלפטופ פתוח? עם דרכון אירופאי אתם לא צריכים לחשוש שתחרגו מגבולות הוויזה.

החיים יפים יותר עם דרכון אירופאי

כמו שאתם יכולים לנחש, יתרונות הדרכון האירופאי לא מסתכמים רק ביכולת לעבוד במדינות שונות על רחבי הגלובוס. אזרחות אירופאית מקנה לכם עוד מגוון הטבות:

  • האפשרות לגור ולטייל בכל אחת מהמדינות החברות באיחוד מבלי להוציא ויזה.
  • מעברים חלקים באזור שנגן. 29 מדינות חתומות על אמנת שנגן שבעצם באה להפוך את המעברים בין המדינות לקלים יותר ונטולי בירוקרטיה.
  • זוכרים את כל האוניברסיטאות הגבוהות שדיברנו עליהן מקודם? ובכן, לא רק שאתם יכולים ללמוד בהן, אלא ששכר הלימוד מסובסד בצורה חלקית או מלאה על ידי המדינה ותנאי הקבלה נוחים יותר מבארץ.
  • היכולת לרכוש נכסים לצורך מגורים או השכרה עם משכנתא מקומית בתנאים נוחים.
  • כניסה למדינות כמו ארצות הברית ואוסטרליה ללא ויזה.
  • אין צורך לוותר על האזרחות הישראלית כדי לקבל דרכון אירופאי. כמו כן, הדרכון האירופאי משמש כנכס שעובר מדור לדור.

חושבים שאתם זכאים לדרכון אירופאי אבל לא יודעים מה עושים מכאן? חשוב שתדעו שמדובר בהליך בירוקרטי שמצריך בניית תיק משפטי מוצק והגשת בקשה רשמית לוועדה הבוחנת. יכול להיות שתהיה לכם רק הזדמנות אחת לעשות את זה, אם אתם לא רוצים לפספס אותה – מומלץ לפנות לעזרה וליווי של משרד עורכי דין מוביל בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!