האם אפשרי להוציא פטור מויזה עבור עבודה בארהב?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם כאן, משמע שהטיול הבא שלכם לחו״ל נמצא בתכנון לא רחוק עבורכם. אחד היעדים הפופולרים בעולם עבור ישראלים פותח שעריו לישראל כמדינה חדשה המשתתפת בתוכנית הפטור מויזה ומאפשר למאות אלפי ישראלים להגיע למדינה המיוחדת והמסקרנת, הססגונית והמגוונת, כן כן, המדינה שיש בה 52 מדינות- ארצות הברית, ועכשיו, בצורה הרבה יותר פשוטה מהירה ונוחה.

זה הרגע לקבל את כל התשובות לשאלות בנוגע להסדר החדש, לפרטים נוספים לגבי תהליך ESTA.

 

לפני הכל, מהו הפטור מויזה?

תוכנית פטור מויזה היא תוכנית הדדית בין ארצות הברית ומדינות שונות, כל מדינה אשר נכנסת לרשימת המדינות המשתתפות, פטורה מויזה לארצות הברית. אזרחי מדינה זו יכולים להגיש בקשה באמצעות המערכת האלקטרונית הממוחשבת ללא הגעה לשגרירות ולקבל אישור כניסה במיידי.

 

כולם יכולים להגיש בקשה לפטור מויזה?

כל אזרח ישראלי בעל דרכון בתוקף וביומטרי, אשר אין בעברו בעיות הגירה או סירוב כניסה לארה״ב או כל מדינה אחרת,עבר פלילי או סירוב לויזה לארצות הברית יכול להגיש בקשה לפטור מויזה.
הרוב המוחלט של מגישי הבקשה אשר עומדים בתנאים אלו, יקבל אישור .

מה ניתן לעשות במסגרת האישור? האם הוא כמו ויזה?

פטור מויזה או בשמו המקורי ESTA (electronic system for travel authorization) הוא אישור כניסה לארצות הברית אשר מאפשר כניסה תחת ההתניות הבאות:

  • ניתן לשהות עם אישור זה עד 90 יום בלבד בארצות הברית.
  • חייב לצאת לפני סיום תוקפו של האישור.
  • לא ניתן להאריך את השהייה בארצות הברית וחובה לצאת לאחר 90 יום.
  • ניתן להיכנס לארצות הברית לשם מטרות תיירות ועסקים, כמו כן ניתן להגיע לטיפול רפואי קצר טווח, ביקור משפחה וחברים, השתתפות בכנסים ואירועים ואף לימודים קצרים שאינם אקדמאים.

האם ניתן לעבוד בארצות הברית עם אישור פטור מויזה?

התשובה היא- לא. באמצעות הפטור מויזה לא ניתן לעבוד, ללמוד במסגרת אקדמאית או להגר.
מטרת האישור היא תיירות ועסקים בלבד.
כניסה עם אישור פטור מויזה הינו עבירה על החוק והוא אינו אפשרי או מומלץ.

 

איך כן ניתן להוציא אישור עבודה לארצות הברית?

הדרך היחידה לעבוד בארצות הברית היא במסגרת הוצאת ויזה המתאימה לכך.

יש לקחת בחשבון, כי לא כל מי שמעוניין להגיע לארצות הברית לצורך עבודה יכול לעשות זאת בקלות ובמהירות. הליך קבלת ויזת עבודה לארצות הברית הוא הליך מורכב, ארוך ויקר.

ויזת עבודה, ניתנת אך ורק למי שמציג חוזה עבודה חתום ורשמי מול גורם אמריקאי והוא בתהליך העסקה חתום וסגור. לא ניתן להגיש בקשה לויזת עבודה על מנת לחפש עבודה תוך כדי ביקור בארצות הברית. ההליך חייב להיות מוסדר ומסודר מראש.

על מנת להגיש בקשה לויזת עבודה, יש למלא טופס DS160 באופן מלא, לקבוע מועד לראיון אישי מיוחד עבור ויזה מסוג זה, להגיע לראיון בשגרירות תל אביב או ירושלים ולהציג בראיון עצמו את כל המסמכים התומכים בהליך התחלת העבודה בארצות הברית. כל המסמכים צריכים להיות חתומים וחייב להיות איש קשר אמריקאי, אשר במידת הצורך יוכל לאשש את הפרטים הרלוונטיים לגבי העסקתכם העתידית.

 

אז ויזה או פטור? איך מחליטים?

ויזה לארצות הברית אשר הייתה נהוגה עד סוף שנת 2023, עדיין רלוונטית לישראלים רבים.

אם מטרת הנסיעה שלכם היא ביקור קצר, טיול השתתפות באירוע, מפגש עסקים או כל סיבה תיירותית עסקית אחרת ואין לכם צורך בנסיעה שזמנה יעלה על 90 יום, אין סיבה שלא תגישו בקשה לפטור מויזה לארצות הברית.

בכל מקרה בו אתם מבקשים להגיע לזמן ארוך יותר, אינכם עומדים בתנאים להגשת הבקשה או שצורך הנסיעה שלכם הינו שונה (עבודה, הגירה, לימודים אקדמאים) אז בהחלט שתצטרכו לאסוף מסמכים ולבקר במתחם שגרירות ארצות הברית בישראל.

כך או כך- בהצלחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!