אשרת עבודה בארצות הברית – איך עושים את זה נכון

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אשרת עבודה בארצות הבריתבעת האחרונה, צעירים רבים טסים יותר ויותר, לעבוד בארצות זרות, ובמיוחד בארצות הברית. ארצות הברית, מהווה יעד אטרקטיבי לכל מי שמחפש שפה אנגלית מוכרת, תרבות יחסית דומה לתרבות הישראלית, וכמובן הכמיהה להגשמת החלום האמריקאי. עבודה בארצות הברית, נחשבת לרווחית, חווייתית, ומאפשרת לעובד חוויה נוספת, מעבר לשעות העבודה. 

 

הוצאת אשרת עבודה בארצות הברית

לצד כל היתרונות הרבים הקיימים בבחירה לעבוד בארצות הברית, קיים גם אתגר נוסף. אתגר זה מתייחס להוצאת אשרת עבודה בארצות הברית. מאז אסון התאומים ואירועים נוספים, ארצות הברית מקשה על אזרחים זרים להיכנס לשטחה מבלי לקבל את כלל האשרות והוויזות הנדרשות. בכדי לעבוד באופן חוקי יש להוציא אשרת עבודה בארצות הברית, אליה מתייחסים האמריקאים בכלל הרצינות, ולא מקלים ראש בעניין. המדריך הבא יעשה לכם סדר ויסביר כל מה שתצטרכו לדעת על אשרת עבודה בארצות הברית.

אשרת עבודה בארצות הברית – או בשמה השני וויזת עבודה

לעבוד בארצות הברית ללא אזרחות אמריקאית, תתאפשר על ידי הרשויות כאשר תחזיקו בוויזת עבודה. וויזת עבודה תינתן בכמה מקרים שונים, לאנשים העונים על קריטריונים מסוימים. תוכלו לקבל אשרת עבודה באחד מן המקרים המפורטים הללו. 

 

ויזת חילופי תרבויות

במידה ותרצו להדריך במחנה קיץ אמריקאי, לטפל בילדים, או לעבוד בפארקי שעשועים, וויזה זו תתאים לכם ותאפשר לבצע את העבודות באופן חוקי, לצעירים עד גיל 28. הוויזה תקפה לזמן מוגבל שייקבע מראש.

 

ויזת אמנים או ספורטאים

וויזה זו, יוכלו לקבל אנשים שעובדים במקצועות כמו תיאטרון, מוזיקה ודוגמנות, ובעצם כל מה שקשור בעסקי הבידור. אשרת העבודה הזו תקנה לכם תקופה חוקית לעבוד בארצות הברית לצורך ביצוע המקצוע שלכם. בכדי לקבל את הוויזה, יש להציג את מטרות הנסיעה וגורם אשר יממן את שהותכם.

 

וויזת B2 – H

וויזה זו מיועדת לעובדים שאינם מקצועיים, ותוקפה לא יעלה על 3 שנים. זו היא אחת הוויזות הנפוצות ביותר, והיא ניתנת למעסיק ולא לעובד. יש לקחת בחשבון שבמידה ותתפטרו, תאבדו ככל הנראה את אשרת העבודה.

השלבים הנדרשים לצורך קבלת הבקשה

ישנן חברות מקצועיות רבות שיוכלו לעזור לכם בעת הגשת טפסי בקשת אשרת העבודה בארצות הברית. תצטרכו למלא טפסים באתר השגרירות של ארצות הברית, להגיע לריאיון בשגרירות בתל אביב או ירושלים, עם כלל הטפסים שיבקשו מכם. לאחר אישור הבקשה הדרכון יילקח מכם לצורך הנפקת הוויזה, ותוכלו לצאת לדרך ולעבוד בארצות הברית לצד חוויה בלתי נשכחת, טיולים, והמון חברים.

 

מה יקרה אם לא תוציאו וויזת עבודה

מנומסים, מסבירי פנים, וחייכנים ככל שיהיו האמריקאים, אנחנו ממש לא ממליצים לכם להתעסק עם רשויות ההגירה. כמו שכבר ציינו מקודם, האמריקאים מגלים אפס סובלנות כלפי מפרי חוק ועובדים לא חוקיים, ולא כדאי לכם להתעצל בעת מילוי בקשת הוויזה. בכדי לקבל אשרת עבודה בארצות הברית, יש לבצע את השלבים הנ"ל. במידה ותחליטו בכל זאת לקחת את הסיכון הגדול, ולעבוד ללא אשרת עבודה, אתם מסתכנים בגירוש מידי, וקבלת חותמת שחורה על גבי הדרכון שלכם. החותמת, תמנע מכם להיכנס לארצות הברית למספר שנים גדול, ולמי שיש משפחה שגרה באזור, מסתכן במרחק רב שנים. נוסף על כך, תקבלו קנס של סכום כסף גבוה, על הפרת החוק, ואפילו תוכלו להיכנס למעצר או מאסר.

 

סיוע וליווי מלא לאורך התהליך

חברת טרמינל, הינה פורטל אינטרנטי, המאגד לתוכו את כלל הצעות העבודה והמשרות הכי משתלמות ומיוחדות בארצות הברית, באירופה, נורבגיה, ועוד. כולם כבר יודעים, שעבודה בחוץ לארץ היא הדרך המשתלמת ביותר לעשות כסף גדול בזמן קצר, לצד חוויה בלתי נשכחת. דרכינו, תוכלו למצוא את העבודות הכי מיוחדות, שמציעות לכם מעטפת מלאה. החל מהאיסוף משדה התעופה, ועד הבטחת דירה, מעסיק הגון, ועוד שלל הטבות. תהליך המעבר לארץ זרה יכול להיות מלווה בחששות רבים, ובצדק. אנחנו כאן, חברת טרמינל, בכדי להפיג את החששות וללכת אתכם יד ביד בתהליך, במיוחד בעת תהליך קבלת אשרת עבודה. התהליך, שיכול להיות לעתים מסובך, ייראה לכם פשוט הרבה יותר, בליווי מלא מטעמינו, שדואג שהכול ייעשה על פי הספר. אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים, ויחד נצא להגשים את החלום האמריקאי.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!