הוצאת ויזה לארה"ב

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הוצאת ויזה לארה"ב – במה זה כרוך?

מי שנסע בעבר לארה"ב יודע כי הוצאת ויזה היא הכרחית עבור כל אחד שאינו אמריקאי. אנשים רבים המתכננים טיול לארה"ב סבורים כי העניין כרוך בשלבים ארוכים ומתישים שיגזלו מהם זמן רב, אך לא כך חייב להיות הדבר.  בואו נבין מה צריך לעשות עבור קבלת ויזה לארה"ב.הוצאת ויזה

הוצאת ויזה- מה בא לפני מה

  • ראשית יש למלא מספר טפסים אותם ניתן להוריד דרך האינטרנט. מדובר בהשקעה מסויימת של זמן מאחר ויש הרבה פרטים למלא וגם מהסיבה שהטפסים בשפה האנגלית. מילוי הטפסים בצורה תקינה הוא חשוב ופעמים רבות אפשר לקבל דחייה לבקשת הויזה עקב מילוי לא נכון. יש לעבור על כל סעיף בקפידה וכדאי להתייעץ עם מי שכבר קיבל ויזה בדרך זו.
  • אם הנכם מועסקים כשכירים בעבודתכם בארץ, תיאלצו לבקש מהמעסיק שלכם מכתב המאשר כי אתם חוזרים לעבודה בתום הנסיעה ו- 3 תלושי משכורת מהחודשים האחרונים.

אם אתם עצמאים בעלי עסק, תצטרכו לצרף תדפיסים שונים כגון העתק רשיון העסק שלכם, הדפסים מחשבון הבנק, פירוט הוצאות ורווחים של העסק ותצהיר מרואה החשבון שלכם. סטודנטים יאלצו לדאוג לאישורי לימודים, תעודת סטודנט, אישור על גובה שכר הלימוד וכדומה.

  • בנוגע לתשלומים עבור הוצאת ויזה, תצטרכו לשלם את אגרת הויזה, לדאוג לתשלום עבור ראיון בשגרירות האמריקאית ולתשלום עבור שליח הדואר שימסור לידיכם את הויזה.
  • יש להצטלם בתמונת פספורט שתענה על הדרישות הספציפיות של השגרירות.
  • כעת נותר לקבוע מועד לראיון, לארגן את כל המסמכים שהזכרנו לעיל ולהופיע לראיון בלי לאחר, עם דרכון בתוקף.

במידה ונתקלתם בבעיות או קשיים במעקב אחר ההוראות, ניתן ליצור קשר עם מרכז שירותי הויזה שבסמוך לשגרירות ולקבל מהם עזרה.

צריכים לקבל ויזה לארה"ב? ומה לגבי עבודה, כבר יש לכם? אתר טרמינל הוקם במטרה למצוא לכם עבודה בחו"ל בכל מקום שתבחרו. בעזרתנו תקבלו גישה למעסיקים איכותיים ואמינים ותוכלו גם אתם לקחת חלק בים הכסף הענק הזה. רוצים להתחיל? פשוט מלאו את השדות הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!