עבודה בסין

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות בסין לישראלים

לאחר שהקורונה נמצאת איתנו כבר כשנה נדמה שהמקום הבטוח ביותר היום לשהות בו הוא דווקא סין. סין היא אחת המעצמות הגדולות ביותר בעולם, מדינה בעל שפע תרבויות, אוכל מדהים והמון אנשים. איך זה מתקשר אליכם? אתם יכולים לעבוד בסין, עבודה בסין בעגלות מניבה שכר גבוה, וחוויה בלתי נשכחת עבור עובדי החברה.

עבודה בסין – מי אנחנו?

חברתנו מתמחה במכירת מוצרי קוסמטיקה מכל הגוונים, ואתם יכולים לעבוד איתנו. החברה הינה חברה בעלת ותק וניסיון, החברה עובדת בכל אזורי העולם, מהמזרח עד למערב. אז אם אתם חולמים על טיול למזרח, עבודה בסין יכולה להיות ספתח מדהים עבורכם. המטרה שלכם היא לענות על שאלון עדיפויות ולסמן את סין בראשה, לאחר מכן תוכלו לבחור מבין הערים הגדולות של המדינה. אם עבדתם בעגלות בארה"ב בעבר תדעו שמדובר כאן על גישה שונה, אנו צריכים להתאים את עצמו לסוג האופי של האוכלוסייה.

עבודה בסין – למה דווקא עגלות?

לעבוד בסין בעגלות

בעוד שהשכר הממוצע בישראל עומד על כ-10,000 ש"ח, בעוד שרוב הצעירים מרוויחים הרבה מתחת לממוצע, אנו מציעים לכם לעבוד בעגלות, באופן חוקי דרך חברה מקצועית. היתרון הגדול בא לידי ביטוי בגובה השכר, עזבו את החוויה בצד רגע. השכר נע בין 4,000 דולר ועד 8,000 דולר בממוצע, וזה רק כאשר אתם נמצאים בתחילת הדרך. למה הפער כל כך גדול? מכיוון שבסופו של דבר רק מי שרעב באמת ורוצה להרוויח כסף והרבה, יצליח לעשות זאת.

תוכלו לעבוד בעגלות חצי שנה ולהרוויח מדי חודש 4,000 דולר, וזה המון. אבל מסביבכם תראו רבים אשר מרוויחים יותר ויותר, הם יתנו לכם דרייב להרוויח גם כן, בדרך כלל תקופות החגים הן תקופות בהן עובדי החברה מרוויחים סכומים אסטרונומים, כאלו שרק היינו חולמים להרוויח בארץ.

עבודה בסין – תנאים והכשרה

כבר כאשר אתם נוחתים נדאג שיגיע רכב מאסף, רכב חברה. הרכב יוביל אתכם לבית שלכם לתקופה הקרובה, בבית נמצאים ישראלים רבים אשר גם הם עובדים בעגלות. אנו דואגים למגורים ברמה גבוה ולא חוסכים בשום מותרות. הדירה מסובסדת בין כל דיירי הבית, בעלי חבר'ה צעירים שלא רק עובדים ביחד, אלא חיים ביחד, מבשלים, מבלים ומטיילים. יש לכם הרבה זמן פנוי במהלך היום ובסופי שבוע בכדי לנצל את זה שאתם בחו"ל, להכיר מקומות חדשים ותרבויות אחרות.

בתחילת הדרך במכירות ילוו אתכם ותיקים מאיתכם, הם יציגו בפניכם את הדרך בה אתם פונים ללקוחות, איך מוכרים את המוצרים, מחירים וכמה אחוזים תקבלו על כל מכירה, זה כבר יתן לכם דרייב להרוויח הרבה.

עבודה בסין – למי זה מתאים?

בניגוד למקומות אחרים אנו לא מחפשים דווקא את איש המכירות הדגול, אלא בני אדם פשוט. אנו רוצים צעירים שיש בהם רעב לטרוף את העולם, כאלה שיודעים לחייך ולהסביר פנים, חברותיים ובעלי רצון להרוויח הרבה כסף. מלבד לכך שחשוב לנו שתמכרו את המוצרים, חשוב לנו שכל עובדי החברה ינהגו בכבוד כלפי הלקוחות וכלפי חבריהם לצוות ולמגורים. אם יש לכם דרכון זר או שפת אם זרה זה כבר יתרון שיש לכם על אחרים.

העבודה בסין היא חוויה שונה מאשר עגלות בארה"ב, אבל חוויה לא פחות טובה. אם אתם אוהבים את המזרח, אם אתם רוצים להכיר את המדינה המפותחת בעולם זאת הבחירה המושלמת בשבילכם. אנו בטוחים שכמו כולם אתם תגיעו לכמה חודשים ותמצאו את עצמכם למעלה משנה עובדים בעבודה שאתם אוהבים – ותמיד אפשר להתקדם אצלנו.

עבודה בסין הקסומה

כולם רוצים לראות את המזרח הרחוק. זאת משום שהוא כל כך שונה ממה שאנו מכירים בדרך כלל; המנטליות, המראה החיצוני, המנהגים. למרות שהמדינות המתויירות ביותר על ידי ישראלים במזרח הרחוק הן יותר הודו ותאילנד, סין גם היא נהיית פופולארית עם הזמן ורבים מתחילים לחשוב על עבודה בסין.עבודה בסין

על אפשרויות עבודה בסין

בסין קיימות אפשרויות תעסוקה מגוונות. משום שרוב תושבי סין אינם דוברי השפה האנגלית, ייתכן ותהיה דרישה לידע כלשהו בשפה הסינית או להכרות עם מונחים בסיסיים לצורכי תקשורת בין אישית.

מצד שני, בדיוק משום שאנגלית היא לא שפה שכיחה בסין, יש דרישה גדולה לאנשים העוסקים בהוראת אנגלית. מורי אנגלית יוכלו להשתלב בגנים ובתי ספר, במוסדות פרטיים ואף במוסדות להשכלה גבוהה. כמו כן גם מתורגמנים מאוד מבוקשים סין.

בנוסף למורים ומתורגמנים, גם מהנדסים, מתכנתים, מנהלי משרד והעוסקים בבנייה וחקלאות יכולים למצוא עבודה בסין.

עם זאת, מקצוע נדרש ומאוד מבוקש הוא של אנשי המכירות. עבודה במכירות בסין לא תחייב אתכם בצבירת ניסיון מיוחד מהתקופה שעבדתם בארץ, אך מה שחשוב לסינים מאוד היא היכולת להיות יצוגיים ולכבד את המסורת והמנטליות הסינית. לכן, אם תדעו כמה מילים משפתם של בני המקום לצורך שיחות נימוסין, הדבר יעזור ויתרום מאוד להצלחתכם.

ככלל, עבודה במכירות בסין אינה שונה בהרבה ממכירות בכל מקום אחר. כדי להצליח ולשמור על העבודה שלכם תקופת מה, תיאלצו להצטייד בגישה חיובית, אמביציה גבוהה, אסרטיביות ורעב לכסף.

זיכרו כי שפה לא חייבת להוות מחסום. גם הסינים מתעניינים באנשים השונים מהם בדיוק כמוכם וגם להם יש סקרנות. כל עוד תשמרו על שפת גוף מזמינה ותנסו לדבר אל הלב ובהומור, לא צריכה להיות לכם בעיה להגיע לכל אדם באשר הוא, גם אם אינכם דוברים את שפתו.

כאן באתר טרמינל רוצים מאוד להגשים לכם חלום! מציאת עבודה בחו"ל היא לא משימה בלתי אפשרית וכל אחד יכול להצליח בה עם הכלים וההכוונה הנכונים וכמובן עם ויזת עבודה. אצלינו תוכלו למצוא הכול… השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בקרוב עם מגוון הצעות מפתות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!