עבודה בברלין לדוברי עברית

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בברלין לדוברי עבריתעבודה בברלין לדוברי עברית – מה כדאי לכם לדעת?

ברלין הפכה בשנים האחרונות ליעד מבוקש להגירה ועבודה בעבור ישראלים. שפע של אפשרויות תעסוקה לצד מחירים זולים, רמת חיים גבוהה, חיי תרבות עשירים וקהילה גדולה של ישראלים מעודדים הגירה של רווקים ובעלי משפחות. התנאים הסוציאליים הטובים שניתנים בברלין  מבטיחים נחיתה רכה גם לאלו שאינם דוברי גרמנית או אנגלית ברמה של שפת אם. כיום כאשר העיר ברלין קולטת באופן קבוע מהגרים מכל רחבי העולם קל למצוא בה עבודה גם אם אין לכם מקצוע מבוקש ביד, אזרחות גרמנית או כישורי אנגלית גבוהים. 

איך אפשר לגור בברלין ולהמשיך לעבוד בישראל?

את כל אותן עבודות שאפשר לבצע מהבית בתל אביב אפשר יהיה לבצע גם מברלין. אם יש לכם עסק עצמאי שמספק שירותים אונליין תוכלו להמשיך להתפרנס ממנו גם כאשר אתם מתגוררים בברלין. כך למשל, במידה ואתם מתפרנסים מעריכת וידאו, עיצוב גרפי, כתיבה או שיווק באינטרנט – אתם יכולים לעבור לגור בברלין או בכל מדינה אחרת שיש בה חיבור אינטרנט מהיר ולהמשיך לעבוד ללא צורך בהיתר עבודה. 

יש לי דרכון אירופאי – האם אני יכול לעבוד בברלין?

דרכון אירופאי מאפשר עבודה בברלין כך שניתן יהיה למצוא בקלות משרות מתאימות ולהתחיל לעבוד. שוק העבודה בברלין קולט בשמחה עובדים חרוצים ומסורים גם כאשר אין להם ניסיון קודם. הישראלים ידועים בברלין כעובדים איכותיים, הצגת הזהות הישראלית תעניק לכם כמעט תמיד יתרון. ישראלים עובדים בברלין בתחום הנדל"ן, במסעדות ובהייטק. ישנם לא מעט יזמים ישראלים שמנהלים עסקים בברלין ונותנים עדיפות לעובדים ישראלים. 

איך אפשר למצוא עבודה בברלין לדוברי עברית?

הקהילה הישראלית בברלין מגובשת ופעילה. חברי הקהילה תומכים זה בזה ומסייעים למהגרים החדשים להתאקלם בעיר במהרה. אם אתם מחפשים עבודה בברלין לדוברי עברית כדאי לכם להתחיל את החיפוש בקבוצות פייסבוק של ישראלים בברלין עם דגש על קבוצת "משרות לדוברי עברית בברלין". אפשרות נוספת לעבודה בברלין בעברית היא פנייה אל מעסיקים ישראלים. כך למשל, תוכלו לבחור לעבוד במסעדה שנמצאת בבעלות ישראלית, לטפל בילדים או לעבוד במשק בית אצל משפחה ישראלית וגם, להשתלב בעבודה בשגרירות ישראל או בסוכנות היהודית. 

על מנת למצוא עבודה בברלין אתם זקוקים למסמך קורות חיים בגרמנית. בקשו מאדם דובר גרמנית רהוטה לסייע לכם בכתיבת המסמך. הדגישו בראש העמוד את סוג אשרת העבודה שברשותכם או את היותכם אזרחי אחת ממדינות האיחוד האירופאי. פרטו גם את כישורי השפה שלכם (גרמנית, אנגלית, עברית ושפות נוספות). 

אלו עבודות אפשריות ללא אנגלית וגרמנית?

אם תרצו להעביר את רוב יום העבודה שלכם מבלי לשוחח עם איש באנגלית או גרמנית, יהיה עליכם לבחור בעבודות שלא דורשות תקשורת רבה עם עובדים נוספים או עם לקוחות. אלו הן לרוב עבודות כפיים שדורשות מאמץ פיזי. מהגרים רבים עובדים בברלין בעבודות ניקיון, בנייה, שטיפת כלים ופסי ייצור. 

עבודה לאמנים בברלין – איך מתפרנסים מזה?

אמנים מכל רחבי העולם בוחרים את ברלין כמקום מגורים מועדף. כמעט בכל בניין תמצאו צייר, פסל, מוזיקאי, כותב, צלם ומעצב. העיר ידועה כצרכנית של תרבות ואומנות בה אמנים מצליחים להתפרנס מאומנות בכבוד. רבים מבין האומנים אינם דוברים את שפת המקום. אתם לא חייבים לדעת לדבר גרמנית בשביל למכור ציורים או צילומים. כיום בעידן הדיגיטלי קיימת אפשרות למכור את יצירות האומנות שלכם אונליין.   

2 מקומות עבודה בברלין לדוברי עברית

קיימות 2 חברות מקומיות שמעסיקות ישראלים באופן קבוע למטרת מתן שירות בשפה העברית. שתי החברות הן : Booking.com ו-PayPal כאשר ההעסקה היא במוקד השירות הטלפוני. השכר אינו גבוה אך הוצאות המחייה בברלין ידועות כנמוכות כך שאפשר להסתדר היטב גם עם שכר לא גבוה. כמעט תמיד יהיה ביקוש לעובדים במוקדי השירות הללו. 

האם קיימות משרות הייטק בברלין?

סטארט-אפים קטנים צצים בברלין כמו פטריות אחרי הגשם. אם יש לכם ניסיון בהייטק או רקע אקדמי בתחום ההנדסה – סביר להניח שתצליחו למצוא בקלות עבודה בתנאים טובים. חשוב לציין שעבודה בהייטק בברלין מתנהלת ברובה בשפה האנגלית. משרות בתחום ההייטק אפשר יהיה לתאם מראש עוד בטרם יצאתם מהארץ. 

עבודה בברלין בעגלות – יש דבר כזה?

הגרמנים נוטים לקנות בעיקר מדוברי גרמנית ברמה גבוהה כך שללא ידיעת השפה המקומית תצליחו למכור בעיקר לתיירים ומהגרים. העבודה בעגלות המכירה היא על בסיס עמלות כך שבמידה ולא תצליחו למכור מספיק מוצרים השכר שלכם לא יהיה גבוה. חשוב להדגיש שעבודת מכירה בעגלות מחייבת אתכם ברישיון עבודה. 

איך מקבלים ויזה לעבודה בברלין?

ללא דרכון אירופאי תקבלו ויזת תייר לגרמניה לתקופה של 3 חודשים. מעמד רגיל של תייר אינו מאפשר לכם לעבוד בשטח גרמניה אך תוכלו לנצל את הזמן הזה בשביל לפעול לקבלת ויזת עבודה ולחפש עבודה. גרמניה מעודדת הגירה ומקבלת בזרועות פתוחות עובדים מקצועיים כך שברוב המקרים תצליחו לקבל אשרת עבודה. ניתן לקבל בברלין כמה סוגים של אשרות עבודה כאשר האשרה ניתנת בהתאם למקצוע ולתנאי השכר. עבודה בברלין לדוברי עברית ולדוברי אנגלית או גרמנית תתבצע תמיד רק באופן חוקי. אל תסתבכו עם רשות ההגירה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!