שכירת דירה באוסטרליה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למי שמתכוון לעבוד באוסטרליה ולשהות שם תקופה ארוכה, בתי מלון, אכסניות ודומיהם הם שואבי כסף גדולים מאוד, שסביר ביותר שלא תוכלו להרשות אותם לעצמכם לאורך כל התקופה. ובכל זאת, צריך לגור איפה שהוא, והאפשרות הרלוונטית ביותר היא שכירת דירה. מהן הדרכים לשכירת דירה באוסטרליה?

שכירת דירה באוסטרליה דרך תיווך

שלא כמו בארץ, באוסטרליה לא כל כך נהוג להציב שלט ליד דירה שעומדת להשכרה, ובמקרים רבים הדירות אפילו לא מתפרסמות במאגרים ובערוצים המוכרים. אם אתם עדיין לא מכירים מספיק אנשים בסביבה שבה אתם מעוניינים להתגורר שיכולים להפיץ את השמועה בדבר חיפושיכם אחר דירה, תוכלו לבדוק עם מנהלי בניינים אם הם יודעים על דירה המוצעת להשכרה בבניין שלהם או בסביבה ליד מקום העבודה.
אבל אם אתם מחפשים שיטה לשכירת דירה שהיא קצת יותר מדויקת ושפחות מסתמכת על מזל וטוב לב, הדרך הקלה גם אם יקרה ביותר עבורכם היא לפנות למתווך. הוא יגבה מכם או מבעל הבית או משניכם עמלת תיווך, ובנוסף לכך כדי לראות את הנכס תאלצו להשאיר אצלו פיקדון. מאגר מתווכי דירות להקלה על שכירת דירה באוסטרליה: http://www.reiaustralia.com.au/find/index.asp

דירות באוסטרליה שמתפרסמות בעיתונות

בעיתונים מפרסמים בעלי הדירות ישירות, מה שחוסך לכם את עמלת התיווך, אך זכרו שגם דירות מתווכות מתפרסמות בעיתונים, כך שכדאי לזכור לחשב גם את דמי התיווך בשכר הדירה המצוין. העיתונים שיוכלו לעזור לכם: TheAge שמתפרסם במלבורן, Sydney Morning Herald שמתפרסם בסידני, Australian, המופץ בכל יבשת אוסטרליה.

חיפוש דירה באינטרנט

ערוץ נוסף לפרסום דירות הוא האינטרנט כמובן, להלן רשימת אתרים הכוללים רשימת דירות:
אתר פופולרי למציאת דירות באוסטרליה:
http://www.domain.com.au/
אתר נוסף שיוכל לעזור לכם בשכירת דירה באוסטרליה:
http://www.realestate.com.au/

חילופי אירוח

אפשרות נוספת למגורים באוסטרליה היא להחליף את הדירה שלכם בישראל באחרת באוסטרליה. העניין כמובן תלוי בכך שיש לכם אמנם מקום מגורים שאתם יכולים להציע בארץ. פיתרון זה מיועד למי שלא מפריע לו שאחרים ישנים בביתו, שלא אכפת לו לגור בבית של מישהו אחר, וגם כמובן מוכן בלב שלם ליהנות ממגורים באוסטרליה ללא תשלום כלל… להלן מספר אתרים שמפרסמים דירות באוסטרליה, שדייריהן מעוניינים להחליף אותן בדירות במקומות אחרים בעולם:
אתר מעודכן להחלפת דירות באוסטרליה ובעולם:
http://www.4homex.com/israelhomeexchange.htm
מאמרי
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!