מי עושה ביטוח נסיעות לארצות הברית?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מי עושה ביטוח נסיעות כשהוא או היא טסים לארה"ב? וכמו כן, מי מבטח את הטסים לארה"ב? אם אתם עומדים לטוס לאמריקה, הכנו עבורכם כאן מידע שימושי שיכול להועיל לכם. הנה כל מה שצריך לדעת לפני שעולים על המטוס לארץ האפשרויות הבלתי נגמרות.

רגע לפני שאתם עולים על המטוס, אתם תצטרכו לברר מספר דברים ולהתנהל מול לא מעט בירוקרטיות, במיוחד אם אתם מתכננים טיסה לאמריקה. טיסה לארה"ב מצריכה אשרת כניסה שלעיתים לא פשוט להוציא אותה, מאחר שבשנים האחרונות ארה"ב מאוד מקפידה על כך. ארה"ב בשנים האחרונות מתמודדת עם הנושא של הגירה המונית אליה ממדינות שונות. וזה מה שהופך כיום את הכניסה לארה"ב למעט יותר בעייתית. מעבר לכך שתצטרכו אשרת כניסה, יהיה חשוב לברר גם לגבי מחירי ביטוח נסיעות לארה"ב ופרטים נוספים אצל חברת הביטוח.

ביטוח נסיעות פספורט כארד לארה"ב

אם כבר הוצאתם פספורט קארד לארה"ב, כעת הגיע הזמן לברר גם לגבי ביטוח פספורט קארד לארצות הברית בחברת הביטוח. ישנן לא מעט חברות ביטוח אשר מבטחות את הנסיעות האלו, בין אם מטרת הנסיעה היא כזו או אחרת.

בעוד שחלק מהאנשים הטסים לארה"ב טסים לשם מתוך מטרות של עסקים, חלק אחר מהאנשים טסים למטרת טיולים, ביקורי משפחות, תחרויות ספורט ועוד. אם אתם טסים למטרת ביקור משפחה, כמובן שהביטוח שלכם יהיה שונה מאשר זה שטס לארה"ב למטרת תחרויות ספורט. במיוחד אם מדובר בתחרויות ספורט אקסטרים מכל מיני סוגים.

כמה עולה ביטוח נסיעות לארה"ב?

בכדי לברר בדיוק כמה עולה ביטוח נסיעות לארה"ב בימינו, יהיה חשוב ליצור קשר ישיר מול חברת הביטוח שלכם וחברות הנסיעות. ביטוח נסיעות פספורטכארד בימינו, בניגוד לשנים עברו, אמור גם להתייחס לנושא הקורונה.

בעוד שחלק מהחברות מבטחות כיסוי הוצאות מלא כולל קורונה, חברות ביטוח אחרות לא מוכנות עדיין לכסות כנגד קורונה ונגיפים שונים. יהיה חשוב לקבל את כל הפרטים האלו לפני הנסיעה שלכם, לפחות מספר חודשים לפניה. ככה יהיה לכם מספיק זמן להיערך לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות בהתאם לסוג הנסיעה שלכם.

ביטוח נסיעות לארה"ב במסלולי הטבות לבעלי תו ירוק

שימו לב, אם התחסנתם כנגד נגיף הקורונה ואתם מעוניינים לטוס לארה"ב, ייתכן שאתם תוכלו להנות מהטבות וממחירים מוזלים על ביטוח נסיעות במסלולי התו הירוק. המסלולים האלו מיועדים בדרך כלל רק עבור מי שעבר את שני החיסונים של הקורונה.

בין אם אתם צריכים ביטוח נסיעות לארה"ב מסוג כזה או אחר, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות הביטוח וסוכנויות הנסיעות השונות. כל תוכלו להכיר את המחירים הממוצעים בשוק ולרכוש את הפוליסה שהכי מותאמת לכם אישית. מאחר שכל אחד מאיתנו טס למטרה קצת שונה, יהיה חשוב לוודא כי הפוליסה מותאמת לצרכים שלכם.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!