עבודה בחו"ל: כך תבחרו את העבודה המושלמת!

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

להתעורר במקום חדש ולברך אנשים לשלום בשפה זרה; לעבוד קשה אבל גם להרוויח; לטייל, ללמוד, להתנסות וליהנות מכל רגע; עבודה בחו"ל פותחת דלת לישראלים רבים שחולמים לראות עולם, לצבור חוויות, לרכוש שפה נוספת וחשוב לא פחות – לחזור לארץ עם פלוס בעו"ש וניסיון ביד. אז כיצד בוחרים את עבודת החלומות שתשפיע על עתידכם? הינה כל מה שתצטרכו לדעת:

רגע, איך בכלל מוצאים עבודה בחו"ל?

איתור עבודה בארץ זרה עשוי להיות עניין מורכב לחסרי הניסיון או למי שכבר רכשו השכלה או מקצוע בתחום ספציפי. הדרך הטובה ביותר תהיה לפעול מול חברה ישראלית שמסייעת למצוא עבודה בחו"ל בהתאם להעדפה או הניסיון שלכם, שלא רק מנגישה את המשרות עצמן אלא גם דואגת לכל הבירוקרטיה שמסביב.

אחת מהחברות המוכרות ביותר בתחום היא פלייג'וב (Flyjob), המשדכת בין ישראלים לעבודות חוקיות ומגוונות מסביב לעולם ופועלת בשבילם לקבלת אשרה בהתאם לצרכים ולמטרות התעסוקתיות.

אם אתם מעדיפים לאתר משרה טובה בדרך אחרת כדאי לשקול גם את הרשת החברתית לינקדאין, שהפכה לפלטפורמה חיונית מאוד למחפשי עבודה ברמה הגלובלית, ולהצטרף לקבוצות ברשתות החברתיות שמתמקדות ברילוקיישן ומפרסמות משרות פתוחות שהגיעו לידיהן ולאוזני החברים שבה. ואם כבר אוזניים, אז כמובן ששווה לזקוף אותן בסביבתכם הקרובה ולקבל ידע ששווה זהב מחברים, מבני משפחה ומקולגות בעניין משרות ואפשרויות בתחום התעסוקה שלכם.

איך בוחרים את העבודה המושלמת בשבילכם בחו"ל?

הינה כל הפרמטרים שיכוונו אתכם למציאת עבודה מתאימה וישפיעו על הבחירה המדויקת במדינת היעד ואפילו על בחירת המעסיק:

סוג המשרה

היצע העבודות בחו"ל משתנה ממקום למקום, אבל כמובן שעדיפה משרה בשכר מתגמל כמה שיותר, מה שמושך צעירים רבים מאז ומעולם לעבודה בעגלות שבה מרוויחים על בסיס עמלות גבוהות. בעלי ניסיון בענפים או תחומים ספציפיים שנחשבים למפותחים בחו"ל כמו תעשיית ההייטק, שיווק דיגיטלי וענף המזון יוכלו להשתלב באותם התחומים גם כן ולהרוויח שכר התחלתי מרשים לכל הדעות.

שכר חודשי ותנאים סוציאליים

עם כל הכבוד לחוויה ולאווירה בחו"ל, צריך לחשוב גם על עלויות המחייה עצמה ולכן היקף השכר החודשי אמור להצדיק את הבחירה לעבוד מחוץ לגבולות ישראל. כמו כן, חשוב לברר מראש מהם התנאים הסוציאליים שתקבלו: כמה שעות תעבדו ביום, כמה ימי חופש מגיעים לכם, אם אתם זכאים לימי מנוחה, מה קורה במצב של מחלה ועוד.

לוקיישן

הרעיון בעבודה בחו"ל הוא לשלב אותה עם טיולים ובילויים, וכמובן מפגש עם אנשים חדשים. לכן הלוקיישן משחק תפקיד מרכזי מאוד בתהליך הבחירה ואמור לשרת את ההעדפה האישית שלכם, עד לרמת האזור, המחוז או העיר שבהם תבחרו לעבוד ולחיות. לאן רוב הישראלים נוהרים? העדיפות הבולטת בשנים האחרונות היא למקומות כמו תאילנד, קנדה וארה"ב שבהם אפשר ליהנות מכל העולמות.

מגורים

יש משרות המציעות לעובדים לעבוד ולהתגורר במגורים מטעם החברה עצמה, לעומת אחרות שאין להן השפעה בנושא המגורים. בשני המצבים חשוב לבדוק היטב את מקום המגורים ביחס לאזור העבודה שלכם ומהם תנאי המגורים שאתם מקבלים: אם מדובר בדירה מרוהטת ומאובזרת, אם אלו מגורים עם שותפים, אם יש תחבורה ציבורית נגישה, כיצד נראית השכונה ועד כמה היא מרכזית/ סטודנטיאלית/צעירה/מסוכנת ועוד.

שפה

אנגלית, או כל שפה אחרת שאתם יודעים ורלוונטית לאזור התעסוקה החדש שלכם, תאפשר לכם לעבור את היום בקלות רבה מאוד, אבל היא לא חובה בתור התחלה. בעבודה בעגלות בארה"ב למשל, הפעילות האינטנסיבית מול כמות גדולה של אנשים מדי יום תעזור לכם להיכנס לעניינים מהר מאוד גם בלי אנגלית ברמת שפת אם. במקומות אחרים שבהם יש מכשול שפתי בולט יותר כמו למשל בתאילנד, החברה שוכרת מקומיים שיעצרו את הלקוחות בעצמם, כך שכל שנותר לכם לעשות הוא לבצע את המכירה בלבד.

הליכים בירוקרטיים

הגענו לשלב הפחות נוצץ בחיפוש עבודה בחו"ל, שמעמיד אתכם בתור ארוך לקבלת ויזה, רישיון נהיגה בינלאומי, צורך בביטוחים ובחשבון בנק מקומי, חוזה שכירות, היכרות עם חוקי המס המקומיים ועוד. אם מדובר בחברה ישראלית שמעסיקה אתכם, סביר להניח שרוב הבירוקרטיה כבר תטופל דרכה ואפילו מטעמה. אם זו חברה מקומית, לרוב תידרשו לתהליכים באופן עצמאי אך כמובן ששווה לבקש את עזרת המעסיקים לפחות בחלק מהפרוצדורה.

ומעל לכל, זכרו שהעבודה החדשה שלכם בחו"ל חייבת להיות חוקית ולגיטימית, בהתאם לכל חוקי המדינה. פעילות מתחת לרדאר עלולה לחשוף אתכם בהמשך להשלכות לא רצויות ואפילו פליליות, ואצל מעסיק כזה בהחלט לא מומלץ לעבוד אפילו יום אחד.

מוכנים להרפתקה של פעם בחיים?

עבודה בחו"ל חושפת אתכם לצד העצמאי, המאתגר, המרגש והחווייתי של החיים עצמם, ומאפשרת לכם ללמוד על העולם ולהתפתח בו כמה שרק תרצו. אם החלטתם למצוא לעצמכם את עבודת החלומות, הזמן הטוב להתחיל הוא ממש עכשיו. דרך חברה מקצועית שמתמחה באיתור והשמה של ישראלים בעבודות בחו"ל תוכלו לעבור את כל השלבים מרגע החיפוש ועד הנחיתה ביעד בנוחות מלאה, ותוכלו להגשים את חלומכם ממש בקרוב.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!