פסיכומטרי לחיילים משוחררים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מעוניינים להירשם לפסיכומטרי?

פסיכומטרי חיילים מפקדים ומה שביניהם

אם אתם לקראת שחרורכם מצה"ל ואתם חושבים להירשם לקורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית, אז יש מספר נושאים שכדאי שתיקחו בחשבון. הנושא הראשון הוא הזמן – בשביל לקבל ציון גבוה (ואנחנו בטוחים שאתם לא רוצים להסתפק בממוצע שעומד על 580), צריך זמן רב לתרגול וביצוע חזרות על החומר. מי שחושב שזמן התרגול בזמן השמירות או בזמן הנסיעה לבסיס וחזרה הוא מספיק כדי להצליח בבחינה – טועה ובגדול.פסיכומטרי לחיילים משוחררים

נקודה נוספת היא אישור מפקדים ללימודים; פעמים רבות חיילים מקבלים אישור עקרוני להירשם לקורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית, אך בפועל, מכורח היותם חיילים, הם נדרשים להישאר בבסיס ולהפסיד שיעורים ומניסיון כואב, על הפסד שיעורים משלמים ביוקר.

עלות הקורס – אם אתם לא נעולים על מכון פסיכומטרי מסוים, כדאי שתדעו שלצבא יש הסכם עם מספר מכונים ובתי ספר ללימוד פסיכומטרי המעניקים סבסוד לקורסי פסיכומטרי חיילים ולחיילים משוחררים. אם אתם עדיין בשירות, אתם יכולים לבקש ואוצ'ר מקצינת הת"ש או ממש"קית הת"ש ולקבל הנחה משמעותית מאוד במחיר הקורס.

בכל מקרה אם אתם יודעים שיש לכם את האפשרות ויותר מזה, יש לכם את הזמן להתחיל ללמוד לבחינה הפסיכומטרית תוך כדי שירות – מומלץ להתחיל לעשות זאת בחודשים האחרונים לשחרור, בהם עומס העבודה בדרך כלל נמוך משמעותית.

קורס פסיכומטרי לחיילים משוחררים

ישנה גם הטבה של קורס פסיכומטרי לחיילים משוחררים או מכינות קדם אקדמאיות, הניתנת דרך הקרן להכוונת חיילים משוחררים. דרך הקרן תוכלו לקבל מחירים מסובסדים לקורס פסיכומטרי חיילים/ חיילים משוחררים.

בנוסף, גם חיילים בשירות וגם בתור חיילים משוחררים – תוכלו לנצל את כספי הפיקדון האישי לטובת רישום לקורס פסיכומטרי בכל בית ספר או מכון שתבחרו. את כספי הפיקדון תוכלו לממש לטובת מספר מטרות שהוגדרו בחוק (לכן לא כדאי לבנות עליהם לטובת טיול בחו"ל) אחת המטרות היא לטובת לימודים או רכישת מקצוע.

אם תחליטו לנצל את כספי הפיקדון לטובת ביצוע פסיכומטרי, תצטרכו להגיע לכל אחד מסניפי בנק לאומי או פועלים, לפי בחירתכם, ולהצטייד בתעודת זהות, אישור רישום לקורס וטופס בקשה למימוש כספי הפיקדון לטובת פסיכומטרי חיילים, או לחילופין – אם השתחררתם, לטובת קורס פסיכומטרי לחיילים משוחררים.

לאלו מביניכם ששואלים את עצמם מה קורה עם שאר הכסף שנשאר בפיקדון – אז אל דאגה, הוא ימתין לכם עד שתרצו לממש אותו לאחת המטרות האחרות המוגדרות בחוק, לדוגמת דיור, נישואין, לימודים, רכישת מקצוע או הקמת עסק. אם תבחרו לא לנצל את הכסף לאחת מהמטרות האלו, תוכלו למשוך אותו לאחר חמש שנים ממועד השחרור ולהשתמש בו לכל מטרה שתבחרו.

גם בתחום ההטבות והמענקים חשוב לזכור שהשאננות מסוכנת; לאחר שבע שנים תפוג זכותכם למימוש ומשיכת כספי הפיקדון האישי, אז זה אולי נשמע קצת הזוי, אבל מומלץ לשים לעצמכם תזכורת בנושא במקום להסתכן בלהפסיד סכום כסף נאה שנע בין 12000 ₪ ל- 28000 ש"ח.

אם אתם מעוניינים לברר לעומק לאילו מכונים ובתי ספר ללימוד פסיכומטרי יש הסכמים עם הצבא או איך ניתן לקבל שוברי הנחה תוך כדי שירות או בתור חיילים משוחררים, אנו ממליצים לכם לפנות ליחידה להכוונת חיילים משוחררים של משרד הביטחון בכתובת – http://www.hachvana.mod.gov.il/ או ליצור עימם קשר טלפוני במספר 03-7380909.

בנוסף, תוכלו למצוא הסברים על יתר הזכויות המגיעות לכם מתוקף היותכם חיילים משוחררים באתר שלנו. הסברים על הפיקדון האישי, עבודה מועדפת מהי, מענק השחרור, הטבות מס הכנסה, כנסי משתחררים ועוד מידע רב שיעזור לכם לפני צאתכם לאזרחות.

בנוסף תוכלו למצוא אצלנו בטרמינל גם אפשרויות תעסוקה אטרקטיביות, כיפיות ומיוחדות בחו"ל.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!