עבודה בניו יורק

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

שוקל להרוויח בתפוח הגדול? משרות בברוקלין, מנהטן, קווינס ועוד אזורים מחכים לך!

מעט מאוד אנשים בעולם לא שמעו על ניו יורק, התפוח הגדול, מרכז העסקים העולמי, עיר ללא הפסקה ועוד סופרלטיבים רבים אחרים. עבודה בניו יורק אינה חדשה לישראלים שהגיעו להתפרנס בעיר כבר בשנות ה- 80 בשירותי הובלות.עבודה בניו יורק
מאז דברים התפתחו, והיום אפשרויות התעסוקה בתפוח הגדול כבר כוללות מנעולנות, דוכני נקניקיות ובייגלה, מכירות בקניונים, ועוד. עבודה בניו יורק אינה שונה בהרבה מבמקומות אחרים אבל העיר עצמה, הכח והקצב שלה הופכים את החוויה למאוד כיפית לרוב האנשים ולחלק קצת מפחידה. אם אתם מעוניינים בחו"ל, אין ספק שהמגוון הגדול של עבודות בניו יורק תעניק לכם חוויה בלתי נשכחת.

מידע כללי עבודות בניו יורק ועל העיר

מרחק מישראל: בערך 10,000 מייל, 10-12 שעות טיסה (תלוי לאיזה כיוון).
הבדלי שעות: 7 שעות לפני ישראל.
שפה: אנגלית.
מזג אוויר: חם ולח בקיץ, קפוא ומושלג בחורף, מושלם באביב ובסתיו.
אוכל: כולל כל סוגי האוכל הישראלי שאפשר למצוא בארץ עם מגוון אדיר של מסעדות כשרות בכל האיזורים.

פרנסה ומחייה – אילו אופציות עומדות בפניכם?

כבר בשנות ה-80 ישראלים בניו יורק מצאו תעסוקה, תחילה בעיקר בתחום ההובלות. בסוף שנות ה-90 הכירו בארה"ב בפוטנציאל של העובד הישראלי בתחום המכירות, ועולם שלם נפתח בפני הצבר הצמא לפרנסה בעיר. מרבית התעסוקה התמקדה במכירות; אוטו גלידה, מכירות בקניונים, מכירות ציורי שמן וגם ניקוי שטיחים ומנעולנות (לוקסמיט). בנוסף קיימת אפשרות, בעיקר לבנות, להתפרנס כאו-פר (מטפלת-מתגוררת) אצל משפחות – משרה שהייתה ועודנה מקור הכנסה נאה.
בתחילת שנות ה-2000 ובעיקר לאחר ההתאוששות מטראומת ה-11 בספטמבר חלה התפתחות בתחום התעסוקה לישראלים בארה"ב: ב-2003-4 ארה"ב החלה במהפכה תפיסתית שהתבטאה במדיניות ממשלתית של עידוד מתן רישיונות תעסוקה לעובדים זרים. היום, ישראלים בניו יורק כבר לא צריכים להיות מחפשי אתגרים ואצנים (במקרה שנציג של משרד ההגירה מתקרב.
כאשר מדובר בחיים בעיר ניו יורק, לרוב מדובר בדירות לא גדולות או במגורים עם עשרות שותפים, הכל כדי לעמוד בשכר הדירה המטורף. בעבר מגורים באזורים מרוחקים מעט יותר מלב העיר, כמו הברונקס או קווינס, היו זולים יותר, אבל כיום גם מחירי הדירות בשכונות האלו מרקיעי שחקים. לכן, רבים מוותרים על מנהטן ומחפשים משרה בברוקלין או באזורים מעט רחוקים יותר. גם שם לא בדיוק זול, אך המחירים הם הגיוניים יותר.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!