הטבות לחיילי מילואים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מילואים הטבות – כיצד לנצל את ההטבות המגיעות לכם כסדירים בשירות מילואים?

כל אזרחי ישראל יודעים זאת, ברגע שהשתחררתם מהצבא, השירות הצבאי שלכם למעשה רק החל. אך עם המחויבות מגיעות גם הטבות, הטבות מילואים. הטבות לחיילי מילואים הן מגוונות ויכולות לתרום בדרכים שונות ולכן בהחלט כדאי להכיר את ההטבות המגיעות לכם. במאמר זה תוכלו למצוא מידע על מילואים הטבות וכל מה שחשוב לדעת לפני שתצאו למילואים הקרובים. בואו נתחיל.הטבות לחיילי מילואים

הטבות לחיילי מילואים – מגיע לכם לנפוש עם צימר מפנק, לא תיקחו? אז קדימה לארוז.

יום הולדת לחברה? חוגגים יום נישואין? סתם מעוניינים להירגע מהשגרה ולבלות קצת בצפון? רגע לפני שאתם שולפים את הארנקים, כדאי מאוד שתדעו כי בתור חיילי מילואים מגיעות לכם הנחות משמעותיות והטבות על אתרי צימרים בכל רחבי הארץ. אז למה לכם להוציא אלפי שקלים על צימר, כשאתם יכול לקבל הנחה משמעותית בתור סדירים במילואים? בדקו אילו צימרים ברשימת ההטבות!

הטבות מילואים – תאכל, תגדל ותהיה חייל. הטבות במסעדות הכי שוות בכל רחבי הארץ.

בתור סדירים בשירות המילואים מגיעות לכם הטבות במסעדות שונות בכל רחבי הארץ. במסעדות רבות ישנן הטבות שונות עבור המשרתים בשירות המילואים. בדיוק מסיבה זו בהחלט כדאי לשאול את המסעדה בה אתם מתכננים לסועד, האם היא מעניקה הטבות לחיילי מילואים? מסעדות אשר מעניקות הטבות למשרתים במילואים נמצאות בכל רחבי הארץ ובהחלט שווה לבקר בהן.

סטודנטים? בתור מילואימניקים מגיע לכם יותר, אז למה לוותר? כל מה שמגיע לכם כסטודנטים

הטבות מילואים יכולות להיות משתלמות במיוחד עבור סטודנטים. הטבות לחיילים במילואים ניתנות בעיקר דרך משרד הדיקן והן מאפשרות לכם לקבל מועדים נוספים לבחינות, מענקים שונים, חניכה על קורסים שפספסתם בגלל שירות מילואים ואפילו גאדג'טים שונים. בכל הנוגע לסטודנטים, מילואים הטבות ומענקים הולכים יד ביד ולכן שווה לבקר אצל הדיקן ולברר אילו הטבות ממתינות לכם שם.

הופעות, אירועי ספורט, הצגות ובידור – הכול מגיע לכם, ובהטבה מיוחדת למשרתים במילואים!

למשרתים במילואים מגיעות הטבות ייחודיות גם בכל הנוגע לאירועי ספורט, מוסיקה ובידור. רוצים ללכת למשחק של מכבי או הפועל? הלהקה שתמיד חלמתם לראות מגיע סוף- סוף לארץ? מתים לראות איזה מופע סטנד אפ קורע? רוצים לבקר עם הילדים במוזאון? לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי, כדאי שתברר האם מגיעה לכם הטבות. לא חבל שתפספסו? בדקו כבר עכשיו!

מענקים למשרתי מילואים – ההטבות בהחלט משתלמות לחיילי המילואים, אז כדאי לדעת.

בתור משרתים סדירים במילואים מגיעות לכם לא רק הטבות, אלא גם מענקים כספיים של ממש. למשרתים במילואים מגיעים מענקים כספיים בהתאם למספר הימים בהם הם שירתו. המענקים מתחילים מכמה מאות שקלים אך בהחלט יכולים להגיע גם לכמה אלפים מכובדים. תדמיינו לכם כמה כיף יהיה לקבל מענק על שירות מילואים, בנוסף לשכר שאותו אתם מקבל- זה בהחלט מגיע לכם!

חיילים משוחררים? בפורטל טרמינל תמצאו את כל מה שמעניין אתכם – ממילואים ועד טיולים.

אם גם אתם רוצה להכיר את כל האפשרויות הפתוחות בפניכם בתור חיילים משוחררים מצה"ל, אנו נשמח לסייע לכם. בפורטל שלנו תמצאו את כל מה שמעניין אתכם, בכל נושא!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!