עבודה אחרי צבא

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חיילים משוחררים דרושים אחרי צבא! עבודה אחרי צבא

חברות ואירגוניים רבים בארץ ובחו"ל זקוקים באופן תמידי לחבר'ה צעירים בגופם ובנפשם למגוון של עבודות מעניינות בשכר נאה. מחפשים עבודה אחרי צבא אבל לא יודעים איך לקבל גישה למאגר המשרות? תמיד רציתם לנסוע לעבוד ביבשת רחוקה ומרתקת אבל לא הייתם מודעים לכל האפשרויות? עם טרמינל תהיו על הדרך הנכונה בחיים עוד היום!

אילו עבודות אחרי צבא יש?

בתור התחלה, מן הראוי לציין את המשרות שתמיד אפשר לסמוך עליהן שיקבלו בזרועות פתוחות את החיילים המשוחררים, על אף שהן עשויות להיות מובנות מאליהן. בין העבודות הללו נמצאים תחומי השירות השונים; שירות לקוחות בחברות סלולריות, עבודות מזכירות או פקידות בחברות ומשרדים, מלצרות ותפקידים אחראיים במסעדות ובתי קפה וכו', וכן משרות בתחום המכירות; נציגי טלמרקטינג, שימור לקוחות, ציידי לקוחות ועוד.

מחפשים עבודה אחרי צבא שתתגמל אתכם בנוסף למשכורת הרגילה גם במענק יוצא דופן? כדאי שתלכו בכיוון של עבודות נדרשות, או בשמן השני, עבודות מועדפות:

אחת הזכויות הגדולות ביותר שיש לחיילים משוחררים היא לקבל מענק נדיב על סך 9000 שקלים לערך במידה ויבחרו באחת מהעבודות הנדרשות. חשוב לזכור שהתנאי ההכרחי היחיד הוא שיתמידו כראוי במשך כחצי שנה באותה המשרה.

אספנו עבורכם את העבודות המועדפות המרכזיות והנפוצות ביותר:

– בתי מלון – חיילים משוחררים משתלבים כמלצרים, עוזרי טבחים, סדרנים, עובדי ניקיון וכדומה בבתי מלון אשר בארץ, ובעיקר בעיר הדרומית והתיירותית ביותר, אילת.

– תחנות דלק – חיילים משוחררים מועסקים כמתדלקים בתחנות דלק, שוטפי מכוניות ועוד.

– מפעלי טקסטיל, מזון וכדומה, חקלאות ובתי מלאכה – מודעות דרושים אחרי צבא הנוגעים לתחומים הללו יש בשפע, וכל חייל משוחרר שאינו פוחד מעבודה קשה ומאומצת יכול בקלות להתקבל לעבודה.

– טיפול במוגבלים – סיוע לאוכלוסיה המוגבלת בפעילויות הנורמטיביות של רחצה ואכילה, הלבשה ועוד בהוסטלים, מעונות יום, בתי חולים ועוד.

עבודה אחרי צבא או אולי טיול גדול?

אם אתם מאוד רוצים לעבוד ובו זמנית גם רוצים לטייל, יש דרך בה תוכלו לשלב את השניים בקלות יחסית. היום חיילים משוחררים, צעירים לאחר תיכון שלא גוייסו או לא התגייסו, סטודנטים בחופש ועוד, יכולים למצוא מגוון של עבודות אחרי צבא במדינות חו"ל כמו ארצות הברית, מדינות אירופה, אוסטרליה, דרום אפריקה ועוד.

למרות שהעבודה הנדרשת והמבוקשת ביותר היום בחו"ל עוסקת במקצוע המכירות, גם מי ששירת בצבא בקרבי יוכל למצוא את עצמו כמאבטח לדוגמא, ומי שיש לו ניסיון עם ילדים עשוי להתקבל כאופר.

ההמלצה הגורפת היא לא להרחיק עד מדינה זרה ולחפש עבודות אחרי צבא רק כשמגיעים אלא למצוא אותן בארץ תקופה מסויימת לפני היציאה לחו"ל. חברות שעוסקות בתחום ישמחו להעניק לכם גישה אל מאגר של מעסיקים בחו"ל שמחפשים במיוחד אתכם, החיילים המשוחררים, שחולמים על כסף גדול וחוויה יוצאת דופן וחד פעמית.

כך תבחרו עבודות אחרי צבא

כפי שכבר ציינו, על מנת שתזכו במענק עליכם להתמיד בעבודה נדרשת שישה חודשים. בנוסף, לא תרצו למצוא את עצמכם בחו"ל עוסקים במשהו שנוגד את האופי שלכם או שלא יתאים לכישורים שלכם בשום אופן. לכן כדאי להתחיל בעבודה שאתם אוהבים, משהו שיעניין אתכם לעסוק בו ולהתמיד בו, ולא בברירת מחדל שמלכתחילה נראית לכם כדבר שיהיה קשה מאוד להשלים.

מיצאו הצעות דרושים אחרי צבא בעזרת אתר טרמינל!

באתר טרמינל תוכלו להתלבט, להתייעץ ולמצוא עבודה בחו"ל וגם מידע על עבודות נדרשות בקלות, ביעילות ובחינם לחלוטין. מקווים לראותכם בקרוב ומאחלים לכם הצלחה בכל מסלול בו תבחרו!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!