עבודה מועדפת בקיבוץ

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אין ספק כי כשם שקשה להפוך לחיילים כך גם קשה להפוך בחזרה לאזרחים מן המניין! החל מחיפושי העבודה הקדחתניים וכלה באיסוף מידע על לימודים גבוהים ועל טיול תרמילאים מאתגר, החזרה לאזרחות טומנת בחובה משימות רבות ומגוונות.

על מנת להקל עליכם ככל הניתן את החודשים הראשונים של אי לבישת מדים, איגדנו בעבורכם מידע רב אודות אפשרויות תעסוקה לאחר השחרור מהצבא:

עבודה זמנית? עבודה מועדפת!

עבודה מועדפת נועדה על מנת לאפשר למשוחררים טריים הנאלצים לעסוק במיני עבודות זמניות את האפשרות להרוויח סכום כסף נאה אשר יאפשר להם להתחיל את חייהם האזרחיים על הצד הטוב ביותר. על מנת לקבל את המענק המגיע לחייל משוחרר בתמורה לעיסוק בעבודה מועדפת, על החייל להשלים שישה חודשי עבודה לפחות במשרה הנחשבת למועדפת בעיני המדינה.

אילו תחומי עיסוק נחשבים לעבודה מועדפת?

בין תחומי העיסוק בהם המדינה מכירה כמשרה מועדפת ניתן למנות:עבודה מועדפת בקיבוץ

– עבודה באתרי בנייה.

– עבודה בתחנות דלק.

– עבודה בתחום הטקסטיל.

– עבודה מועדפת בחקלאות.

– עבודה מועדפת בקיבוץ.

– עבודה בבתי מלון.

– עבודה במלצרות ועוד.

לאחר סיום שישה חודשי עבודה מלאים באחד מן התחומים הללו, תהיו זכאים למענק כספי בגובה 9,011, בנוסף לסכום הכסף אותו תרוויחו במהלך חודשי העבודה הללו.

עבודה מועדפת בחקלאות

אחד מתחומי העיסוק הפופולאריים ביותר בעבור חיילים משוחררים רבים הינו עבודה מועדפת בחקלאות. בין תחומי העיסוק הבולטים בענפי החקלאות ניתן למנות: עבודה בקרן קיימת לישראל, עבודה בשדות חקלאיים, עבודה בפרדסים ועוד.

היתרון הגדול הטמון בעבודה מועדפת בחקלאות הינו ללא ספק העובדה כי בניגוד לעבודות מועדפות אחרות, היא מאפשרת לחיילים משוחררים אשר השלימו לפחות ארבעה חודשי עבודה מלאים ליהנות ממענק כספי חלקי.

עבודה מועדפת בקיבוץ

תחום עיסוק פופולארי נוסף המהווה מוקד משיכה של ממש בעבור משוחררים טריים רבים הינו עבודה מועדפת בקיבוץ. לרוב, מדובר בתחומי עיסוק דומים לתחומי העיסוק שבענפי החקלאות, אך עבודה מועדפת בקיבוץ מאפשרת לעובדים ליהנות מערך מוסף – נופי ארצנו היפה.

קבלת מענק העבודה המועדפת בסיום ששת חודשי העבודה

על חייל משוחרר אשר השלים את חובותיו במסגרת העיסוק בעבודה מועדפת, לגשת אל משרדי הביטוח הלאומי לא יאוחר משנה וחצי לאחר סיום חובותיו. במשרדי הביטוח הלאומי יש להגיש טופס תביעה למענק מלא, בהתאם להנחיות הרשומות על הטופס. הסכום הכספי יועבר ישירות אל חשבונו של העובד בתוך שלושים יום מהגשת התביעה.

זקוקים למידע נוסף אודות אפשרויות התעסוקה לחיילים משוחררים? מחפשים מידע אודות מסלולי לימודים גבוהים? אצלנו בפורטל טרמינל תמצאו את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת להתחיל את חייכם האזרחיים על הצד הטוב ביותר!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!