עצירה בהונג קונג – אל תשכחו לבקר בדיסנילנד

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עצירה בהונג קונגאם אתה בדרככם לקראת עבודה באוסטרליה, סיכוי מאוד גבוה שתעצרו לטרניז (טיסת מעבר) בהונג קונג. אם כן, דאגו שיהיו לכם לפחות יומיים לבלות באחת הערים המעניינים בעולם לפני שתתחילו עבודה בחו"ל. אם אתם חובבי דיסני ופארקי שעשועים, הפארק החדש של חברת דיסני בהונג קונג הוא בול בשבילכם! זהו פארק השעשועים ה-11 באימפריית דיסני העולמית.

 

חברת וולט דיסני מקווה שהמיזם, שנבנה עם התיחסות לערכים תרבותיים מקומיים, יעזור לדחוף את שמה ואת מוצריה לשוק המתחזק של סין, שבו מיקי, דונלנד והאחרים כמעט ואינם מוכרים. דיסנילנד ממוקם לאורך החוף של לנטאו (Lantau), האי הכי גדול והכי פחות מיושב בהונג קונג, טריטוריה סינית שלה אוטונומיה מסויימת. הפארק החדש הוא הקטן מבין הפארקים הקיימים של דיסני והוא כולל רק 21 מתקנים ועם שלוש ארצות נושא, ארץ הפנטזיה, ארץ ההרפתקאות וארץ המחר.

 

בארץ הפנטזיה, הגדולה מבין ה"ארצות", יפגשו המבקרים את כוסות התה של הכובען המטורף, את הטירה של היפהפיה הנרדמת, קרוסלת סינדרלה, התזמורת של מיקי מאוס, ושאר הפעלות הקשורות בגיבורים כמו פו הדב ושלגיה. ארץ המחר מציעה מלחמת לייזרים בסגנון "באז שנות אור", מסע מטלטל בחלל וקרוסלה בין כוכבים. בארץ ההרפתקאות יישפכו הרבה מים – בהם ישוטו האורחים ב"ג'ונגל", או על רפסודה לביקור בבית העץ של טרזן. עוד בפארק: רחוב בסגנון אמריקני ובו רכבת ואוטובוס לסיורים.

 

הנהלת הפארק מצפה לכ-5 מיליון מבקרים בשנה הראשונה, ועד ל-10 מיליון מבקרים בשנה שאחריה. הפארק, שנצא במרחק של כ-30 דקות נסיעה ממרכז הונג קונג, יכול להכיל עד ל-30 אלף מבקרים ביום, וכ-40 אחוז מהם מגיעים מסין. את המבקרים ישרתו שני בתי מלון ובהם כ-2,000 חדרים ו-28 אלף מ"ר של חנויות, מסעדות ומרכז בידור.

מחירי הכרטיסים לפארק תומחרו תוך התחשבות במעמד הביניים הסיני והם יעמדו על 45 דולר ליום (350 דולר הונג קונגי), לעומת כמעט 60 דולר באורלנדו. שווה לתת קפיצה בדרך לעבודה בחו"ל בדיסנילנד הגרסא האוריינטלית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!