איך לחסוך בהוצאות אוכל באנגליה?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

איך לחסוך בהוצאות אוכל בזמן עבודה באנגליה?

חרף תדמיתה היקרה, אנגליה דווקא מציעה הזדמנויות רבות למצוא אוכל זול. מכיוון שרוב האנשים ששוהים לתקופת עבודה באנגליה מתגוררים בדירות ולא בבתי מלון שאין בהם מטבח, אפשרות החיסכון הראשונה והטובה ביותר היא לבשל בבית. זכרו שישנו ערך מוסף להכנת אוכל בבית. מלבד העובדה שזהו פיתרון יצירתי שבזכותו לא תצטרכו כל הזמן לשאול את עצמכם איך לחסוך בהוצאות, זוהי גם דרך מצוינת לפקח על כמות וסוג האוכל שאתם מכניסים לגופכם.
אם גרים כמה אנשים יחד באותה הדירה, שאולי גם חולקים אותו מקום עבודה באנגליה, או אם יש עוד כמה חברים שלא היה אכפת לכם לחלוק אתם את ארוחת הערב, תוכלו גם להשתתף בהוצאות, וזהו חיסכון נוסף. את המוצרים תוכלו לקנות ברשתות המזון הגדולות, שמציעות מגוון רב של סוגי מזון, גם כאלו שאינכם מכירים כלל ושתמיד כיף לנסות. הרשתות הזולות הן: Tesco, Asda, Sainsbury, ו-Lidi. רשתות המזון לרוב מציעות במרכולתן גם מוצרי מזון כשרים ואפילו ישראליים.
סביר להניח שאחרי תקופת מגורים ועבודה בחו"ל באנגליה כבר תדעו לזהות את החנות שהכי נוח וזול לכם לקנות בה, אולם דעו מראש שבחלק מהמקרים, כמו בארץ, הרשת מציעה מוצרי תגית עצמית, שהיא מכינה ואורזת בעצמה, והמחירים שלהם זולים מהשאר.

איך לחסוך בהוצאות אוכל ועדיין לאכול מחוץ לבית?

ללא ספק קשה לבשל כל יום את האוכל שלכם בבית, ולמי שבתום יום עבודה באנגליה בכל זאת רוצה לפעמים גם לאכול בחוץ, הנה כמה אופציות למזון מהיר, שנמצא בשפע באנגליה. מקדונלד'ס, ברגר קינג, קנטקי פרייד צ'יקן ופיצה האט הן רשתות למזון מהיר שאנחנו  מכירים עוד מהארץ, והמחירים שלהן דומים למה שאנחנו מכירים. הוסיפו אליהן את ה"שווארמיות" – לא כמו בארץ אבל לא רעות בכלל, וגם זולות. באנגליה כמה סוגים נוספים של מזון מהיר שמאפיינים אותה ביחס למקומות אחרים בעולם, פיש אנד צ'יפס ואוכל הודי.
שתי האפשרויות הן זולות וטעימות מאוד. אוכל סיני ותאילנדי הוא זול גם כן. באתר הבא תוכלו למצוא מאגר מסעדות גדול באנגליה: http://www.england.worldweb.com/RestaurantsBars/. השתדלו להימנע מצריכת מזון מהיר מוגברת, גם אם זו האופציה הזולה, הקלה והמהירה ביותר. זכרו שלרוב מזון זה מכיל רכיבים שאינם בריאים במיוחד ואף מזיקים, ואל תשכחו – משמינים ביותר.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!