טיול בארה"ב – המערב הפרוע האמיתי

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כדי להשלים את החוויה מומלץ לדגום לפחות אחד מבתי הקפה או המסעדות המצויים באיזור בשפע, ולבקר בכמה מהגלריות והחנויות הקטנות שברחוב  Crescent. אל תחמיצו גם את כנסית נוטרדאם המקומית, השוכנת במבנה מרשים במיוחד.

נמצאים במהלך עבודה בארה"ב? אם אתם באיזור אריזה או יוטה בארה"ב, טעימה מהמערב הפרוע היא טעימה מצויינת להיסטוריה ולזהות של האיזור. ממלחמות האקדחונים ועד לנוף הטבעי הפראי, שווה לכם לשקול אולי טיול שטח באזור.

דרום מזרח יוטה, צפונית למדינת אריזונה בארה"ב, הוא אזור של טבע פראי וקסום, בו אפשר לחזות בתופעות של שחיקת סלעים אדומים על ידי כוחות הטבע והיווצרותם של מאות קניונים מדהימים, קשתות, גשרים, צריחים, עמודים ופסלים טבעיים עצומי ממדים הפזורים על פני שטחים נרחבים. באזור מספר פארקים לאומיים ופארקי מדינה מרשימים בהם מומלץ לבקר ולהתרשם מיצירות האמנות הנהדרות של אמא אדמה. הפארקים המרשימים ביותר באזור הם פארק הקשתות, ("ארצ'ס" ARCHES), ופארק הקניונים, ("קניונלנדס" CANYONLANDS), שניהם סמוכים זה לזה, ונמצאים בקרבת העיירה מואב (MOAB). אזור זה הוא גם גן עדן לחובבי הספורט האתגרי: נסיעה ברכבי שטח, רפטינג בנהרות, רכיבה על אופני הרים, רכיבה על סוסים ועוד. דרומית לפארקים אלה שוכנים פארק הגשרים הטבעיים (NATURAL BRIDGES NATIONAL MONUMENT), הקטן יחסית, ובו שלושה גשרים טבעיים אליהם מובילים שבילי טיול ופארק ה"מוניומנט ואלי" (MONUMENT VALLEY), בו מזדקרים מהקרקע צוקים ענקיים בצורות שונות, שעם מעט דמיון מזכירים פיל, גמל, כפפות ויצורים נוספים. פארק זה נמצא בחלקו במדינת יוטה ובחלקו במדינת אריזונה וצולמו בו מערבונים רבים.

כשנוסעים בין הפארקים שמניתי, פוגשים סלעים בצורות מעניינות ותופעות טבע ייחודיות אחרות, אשר לכל אחד מהם ניתן שם, לדוגמא: "הראש המכסיקני" MEXICAN HAT ו "צוואר האווז" GOOSE NECK. בסמוך ל"מוניומנט ואלי" נמצאת נקודת המפגש היחידה בארה"ב בה עובר הגבול של ארבע מדינות: יוטה, אריזונה, קולורדו וניו מכסיקו. נקודה מעניינת זו נקראת: "ארבע הפינות" (FOUR CORNERS).

הדרך הנוחה והמוצלחת ביותר לטייל בדרום יוטה היא כמובן במכונית שכורה. כמעט כל כביש הוא דרך נופית יפה. התחבורה הציבורית באזור מצומצמת ביותר ורצוי לא להסתמך עליה.
התושבים הראשונים שחיו באזור היו אינדיאנים, כבר לפני 12,000 שנים. המורמונים הגיעו לאזור בשנת 1847 ועד היום זהו אזור פראי שכמעט ואינו מיושב.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!