טיול לניו זילנד

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

טיפים ומידע על טיולים לניו זילנד

מדינת ניו זילנד היא בין היעדים הראשונים שכל חובבי הטרקים והטבע חושבים עליו כשהם מתכננים טיול. טיול לניו זילנד הוא היכרות עם נופים מגוונים ויוצאי דופן, תרבות מרתקת ובעיקר מרחבים עצומים ובלתי נגמרים, ודאי לא מה שאנחנו הישראלים נוהגים לפגוש מדי יום. אך מבלי לתכנן מראש, לקרוא ולהתעדכן, הטיול עשוי להיות פחות מוצלח ואפילו כשלון. כל הפרטים הכי חשובים, כאן בטרמינל!

איך עושים במדינה כמו ניו זילנד טיול?

משום שמדובר במדינה לא קטנה, שהמרחקים בין איזוריה המתויירים הם גדולים, כדאי לקחת בחשבון כי טיולים לניו זילנד ממצים נמשכים לרוב לפחות חודשיים. אם יוצאים מתוך הנחה שמטרת הטיול היא לטייל ולטרק, לחוות את המקום והמנטליות הניו זילנדית וגם קצת לנוח, תקופה של פחות מחודשיים כנראה לא תספיק להכל ולא תצדיק את שעות הטיסה המרובות ומחירו של כרטיס הטיסה.

באופן כללי, ניתן לומר שניו זילנד היא יעד שמאוד נוח ונעים לטייל בו. התשתיות והדרכים מפותחות וקל להתנייד בהם, וההיערכות לתיירים והמטיילים הרבים שמבקרים בה היא מהמתקדמות שיש בעולם.

כשמדברים על ניו זילנד טיול יכול להעשות בדרכים שונות; לנהגים המדופלמים שביניכם ולאלו שלא מפחדים משעות נסיעה ארוכות, אמצעי התחבורה המומלץ ביותר הוא רכב שכור. כך תוכלו באופן עצמאי ובלתי תלוי לבצע עצירות היכן שרק תרצו ולבחור לבד את החוויות שלכם בטיול.

אפשרות שנייה ואף יותר חווייתית תהיה להתנייד בטרמפים. טיול לניו זילנד בטרמפים יפגיש אתכם עם אנשים שונים ומעניינים ויכיר לכם את התרבות המקומית מקרוב ולעומק יותר. מיותר לציין שנסיעה בטרמפים היא גם האפשרות הזולה והחסכונית ביותר, הן מבחינת עלויות נסיעה והן מבחינת מאמץ.

מידע כללי על טיול לניו זילנד

ניו זילנד ממוקמת כ-2000 קילומטרים מדרום-מזרח לאוסטרליה והיא מחולקת למעשה ל-3 איים בגדלים שונים. מכורי הטרקים וההליכות ישמחו לגלות כי כמעט בכל שמורה יהיה איזה טרק לכבוש ודרך להתרשם מקרוב מההרים המושלגים, יערות הגשם וכדומה.

האטרקציות האתגריות בניו זילנד הן רבות והן הסיבה שרבים רואים בניו זילנד מן לונה פארק גדול שתמיד יש בו מה לעשות. ביטוח נסיעות יוודא שאתם מכוסים בפני פגיעות אפשריות בעקבות טיפוסי הרים, מצנחי רחיפה, צניחה חופשית ובנג'י, רפטינג ומרוצי סירות, מפלים, טיול במערות ועוד.

כדאי לבקר באיזור האי הדרומי של ניו זילנד המכונה פיורדלנד ולהתוודע לטרקים המרובים בו ביערות וגם בקטלינז, שם החופים והצפייה בחיות הים יותירו אתכם נדהמים.

טיולים לניו זילנד – מתי כדאי?

כדאי לבחור בחודשים שטופי השמש, כשמזג האוויר נעים ונוח ולא קר או מושלג מדי. למדינה כמו ניו זילנד טיול נוח יתקיים בחודשים בין דצמבר למרץ-אפריל.

חיילים משוחררים, מחפשים הטבות או עבודה? עם טרמינל, המעבר לאזרחות הוא קל ופשוט. בקרו אצלנו באתר, מיצאו מידע על זכויותיכם וקיראו על טיולים, לימודים ועבודה!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!