טיול בדרום אמריקה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

טיולים דרום אמריקה? כאן תמצא את כל המידע הדרוש לך!

טיול בדרום אמריקה היא חוויה מאוד מרגשת, חוויה אשר חיילים משוחררים רבים חולמים עליה ומתכוננים אליה. דרום אמריקה טיול של פעם בחיים, אין ספק בכך, ובדיוק מסיבה זאת כדאי להתכונן כראוי לטיול. טיולים דרום אמריקה, כמו כל טיול תרמילאים ארוך הוא טיול שיש להתכונן אליו בכובד ראש וברצינות בכדי שיעבור כראוי ובבטחה. אז כיצד כדאי להתכונן לטיול שלך בדרום אמריקה?

מה כדאי לארוז לטיול בדרום אמריקה?טיול בדרום אמריקה

השאלה הראשונה שעולה לקראת טיול היא מה כדאי לארוז. הדבר הראשון הוא כמובן מגבת. אם אתה לא יודע למה, תקרא את הספר "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה", מה שמביא אותנו לדבר הבא שיש לארוז- ספר טוב. בדרום אמריקה תתקל בהמון "רגעים מתים", לכן ספר יהיה ממש מומלץ. דבר נוסף ומאוד מומלץ גם כן הוא מדריך ליבשת, אך איזה מדריך כדאי לרכוש?

מדריכים לדרום אמריקה – מה צריך לדעת לפני שיוצאים?

ספר ההדרכה הפופולארי ביותר הוא "לונלי פלאנט", מדריך אשר מסביר באופן מפורט על היבשת, כולל מפות, פרטי מידע רלוונטיים והמלצות. מלבד המדריך, כמעט בכל מלון או הוסטל בו תשהה תוכל למצוא אינטרנט זמין לשירותך, כך שתוכל לגלוש ולמצוא מידע מתאים ורלוונטי. בפורטל שלנו למשל תוכל למצוא את כל המידע העדכני ביותר, מידע שיוכל לסייע ולהדריך אותך לאורך הטיול.

דרום אמריקה טיול לזמן ממושך – עם איזה תרמיל כדאי לצאת?

בעת טיולים דרום אמריקה, התרמיל יהיה חברך הטוב ביותר ויילווה אותך תמיד. חשוב שתרכוש או אפילו תלווה מחבר תיק איכותי. תיק מומלץ במיוחד הוא תיק המוצ'ילה המפורסם, תיק גבוהה שמתנשא מעל גובה הראש. טיול בדרום אמריקה עלול להיות מאסיבי וחלוקת המשקל בתיק זו היא מאוד נוחה. דרום אמריקה טיול מתמשך ולפעמים קשה, אז חשוב שלא יהיה כבד מדי על הגב.

טיול בדרום אמריקה – כיסוי לתיק מפני הגשם ונגד נזקים

רכשת תיק איכותי? מצוין, עכשיו מאוד מומלץ לרכוש כיסוי גשם. כיסוי הגשם הוא מן שק אטום אשר מונע חדירת מים לתיק. בדרום אמריקה אתה עלול להיתקל שוב ושוב בגשמים ולכן רצוי שהדברים שלך יישארו יבשים. מלבד זאת משמש הכיסוי גם כהגנה מפני לכלוך ואבק, בעיקר בתאי המטען באוטובוסים. תועלת נוספת בכיסוי היא בכך שניתן להעמיס בו ציוד נוסף אם אין מקום בתיק.

איזה לבוש הוא המתאים ביותר לדרום אמריקה?

לטיול בדרום אמריקה חשוב להכין לבוש מתאים, לבוש אשר יכול להתאים לכל עונה ולכל תנאי מזג האוויר, שכן מזג האוויר עשוי להשתנות ממדינה למדינה. רצוי כמובן להכין כמה זוגות של תחתונים וגרביים, נעלי הליכה נוחות, סנדלים למי שאוהב, שני זוגות ג'ינסים, כמה חולצות קצרות ופליז חמים ונוח. חשוב לזכור שחנויות בגדים יש גם בדרום אמריקה ותוכל להצטייד בלבוש מתאים בכל מדינה.

כמה כסף כדאי לקחת לטיול וכיצד לשאת אותו?

שאלה חשובה היא כמה כסף כדאי לקחת, אך לשאלה זו אין תשובה אחידה. כדאי מאוד להתייעץ גם עם חברים שחזרו מחו"ל או בני משפחה מכיוון שהמחירים עלולים להשתנות. בגדול, ניתן לומר כי אלפיים דולר לכל מדינה אמורים להספיק בהחלט למטייל הממוצע, אך שוב תלוי באופי הטיול. את הכסף כדאי לקחת גם כמזומן, גם באשרי וגם בהמחאות מטיילים למקרה הצורך.

מחפש מידע נוסף למטייל בדרום אמריקה? הכול נמצא בפורטל שלנו

אנו מזמנים אותך להמשיך ולסייר בפורטל שלנו ולמצוא את כל המידע הדרוש לך בכדי להתכונן באופן הטוב ביותר לקראת הטיול שלך בדרום אמריקה. אנו מאחלים לך טיול בטוח ומהנה ואנו כאן בכל שאלה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!