אטרקציות טיול בניו יורק בזול

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אתם עובדים בניו יורק, רוצים לטייל ולהכיר את העיר אבל עדיין לשמור על כל הכסף שחסכתם ולא להוציא אותו? הבאנו לכם מספר אטרקציות זולות בניו יורק, שאיתן תוכלו לסקור את העיר ולהנות ממנה בכמה שפחות כסף. ניו יורק היא אחת הערים המדהימות בעולם ועבודה בניו יורק בהחלט פותחת הרבה הזדמנויות לבילוי.
בבוקר תוכלו להתחיל בארוחת בוקר ניו-יורקית אותנטית במזנון Eisenberg's Sandwich Shop בשדרה החמישית 174). שבו ליד הדלפק והזמינו סנדוויץ' ביצה ומיונז או מנת דלי קלאסית אחרת. תוכלו גם לארגן לעצמכם דונאט וקפה באחד מדוכני הרחוב לפני שתמשיכו לסנטרל פארק, הפארק העירוני המפורסם והקסום בעולם. יעדים פופולאריים בפארק הם שדות התותים, אתר לזכרו של החיפושית ג'ון לנון שנרצח בעיר, ומזרקת Bethesda, המככבת בסרטים רבים המצולמים במנהטן.
תוכלו להמשיך למוזיאון המטרופוליטן עצום המידות הממוקם בשדרה החמישית, או לשוטט דרומה אל כיכר יוניון שם מתקיים שוק איכרים המציע, בין היתר, תוצרת אורגנית. תתענגו על פאי דובדבנים שזה עתה נאפה וצפו בלקוחות השוק צדים לעצמם שלל של גבינה תוצרת בית, נרות בעבודת יד וגזרים סגולים.
לאחר מכן, תוכלו לההדרים לאזור גריניץ' וילג' ולהלך בין רחובות מתפתלים, בתים היסטוריים ושיק אמנותי הם חלק מקסמו של אזור גריניץ' ווילג'. טיילו ברחובות Grove ו-Bedford והתפעלו מאווירת המאה ה-19 שניכרת באיזור.
במסעדה המזרח-תיכונית Mustache בכתובת: Bedford 90, תוכלו לטעום בין היתר גרסה מקומית לפיצה, שהופכת את ההמתנה לשולחן פנוי למשתלמת. . כנסו למועדון הג'ז Arthur's Tavern בכתובת: Grove 57, אחד המפורסמים בעיר.

לקריאת חלק ב' של אטרקציות טיול בניו יורק בזול לחצו כאן.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!