עבודה בקנדה לישראלים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עגלות בקנדה 

עבודה בקנדה

קנדה היא יעד נהדר עבור מי שרוצה לעשות כסף בזמן קצר וליהנות מאיכות חיים ונוף עוצר נשימה. קנדה היא מדינת מהגרים. מכיוון שמדובר על מדינה שרוב שיטחה לא מאוכלס, היא פותחת את שעריה בברכה עבור רבים מכל העולם המחפשים יעד חדש לעבוד בו ומקום חדש לחיות בו.

מכיוון שעבודה בקדה מקנה כסף טוב בזמן קצר, ישראלים צעירים רבים מעדיפים לעבוד בקנדה כמה חודשים מאשר למצוא את עצמם עובדים משמרות כפולות בתור מלצרים. אנחנו לא יכולים להאשים אתכם על כך. קנדה היא אכן מקום נהדר בשביל לפרוק קצת מתחים, ליהנות מעולם קצת אחר וכל זה, כאשר אתם יכולים להרוויח פשוט הרבה יותר כסף.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על האפשרויות העומדות לפניכם כאשר אתם ניגשים למצוא עבודה בקנדה, אנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. חשוב רק לציין רגע לפני שניכנס לתוכן המאמר כי כאן אנו מתארים את אופי העבודה בקנדה על קצה המזלג. כל האמור כאן לא מחליף שיחה שלכם עם המעסיק על מנת לתאם ציפיות שכר ותנאים.

 

קודם כל, כמה מילים על עבודה חוקית בקנדה

אנחנו ב- טרמינל  לא מאמינים בעבודה לא חוקית. זה נכון שעל פניו נדמה לצעיר הישראלי כי הוא יכול פשוט להערים על המערכת ולעבוד היכן שירצה בלי להתמודד עם הרשויות. אבל, עבודה לא חוקית בקנדה עלולה להיות הרת אסון עבור אלו העושים זאת.

אל תשכחו כי קנדה זה לא ישראל וכי אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מתמודדים עם רשויות אכיפה במדינה שהיא לא הבית, ישראל.

אבל אל דאגה, להוציא ויזת עבודה לקנדה זו פעולה לא מאוד מסובכת ביחס להוצאת ויזת עבודה במקומות אחרים על פני הגלובוס. תהליך הוצאת הוויזה מתקיים מול השגרירות הקנדית בישראל, שם תצטרכו לתת את הפרטים של המעסיק שיקבל את פניכם בקנדה.

כל עוד לא מצאתם מעסיק, תתקשו להוציא ויזה. אבל, אם אתם עובדים דרך טרמינל , אנחנו נדאג כבר לחבר אתכם למי שצריך כדי שלא תתקשו גם אתם להוציא אשרת עבודה חוקית לקנדה.

אלו עבודות פתוחות בקנדה עבור ישראלים

קנדים אוהבים ישראלים. זה בזכות החוצפה והיצירתיות הישראלית. לכן, לא מפתיע שישראלים רבים מצאו את עצמם עובדים בעבודות שונות הנוגעות בענף ההייטק בקנדה. אבל, תגלו עם הזמן, שלא רק בענף ההייטק מחפשים ידיים ישראליות שיבצעו את העבודה.

עבודה בקנדה המון כסף

עבודה בעגלות בקנדה

אי אפשר כנראה לדבר על אף מקום עבודה בחוץ לארץ בלי לתת כמה מילים על עבודה בעגלות. עבודה החביבה כל כך על מרבית הישראלים שמוצאים את עצמם עובדים מחוץ לגבולות ישראל. עבודה בעגלות היא עבודה פשוט נהדרת עבור מי שרוצים להרוויח כסף טוב בזמן קצר. עבודה בעגלות היא למעשה עבודה בה אתם תהיו עם ה- 'עגלה שלכם', זה הדוכן עמוס בכל טוב. ממוצרי ים המלח ועד מכשירי חשמל, אותם תידרשו למכור לעוברים ושבים.

בדרך עבודה בעגלות מתרחשת בערים הגדולות, היכן שיש מרכזי קניות גדולים בהם תוכלו ליהנות מקהל רב למוצרים שלכם. לכן, אין מין הנמנע שתמצאו את עצמכם עובדים באוונטה בירת קנדה, טורונטו או מנטריאול.

בדרך כלל העבודה בעגלות עורכת חמישה ימים בשבוע תשעה שעות בכל יום עבודה. כאשר לקראת החגים וחופשת הקיץ אתם עלולים למצוא את עצמכם עובדים מעט יותר שכן מדובר בתקופה עמוסה בה רבים גודשים את מרכזי הקניות.

בדרך כלל המגורים הם על חשבון המעסיק למרות שיכול להיות שתידרשו לשלם סכום סמלי על המגורים. זכרו כי בסופו של ים המחיה בקנדה זולה משמעותית מזו שקיימת בישראל. כך שככל הנראה תוכלו לחיות לא רע עם הכסף שתרוויחו מהעבודה.

השכר המקובל בעבודה בעגלות כידוע הוא שכר המורכב משכר בסיס בתוספת עמלות כך שאם אתם אנשי מכירות בדם, יודעים לעבוד קשה ובטוחים שאין שום סיבה שלא תצאו עם כסף לא רע כדי להתחיל את החיים שלכם בתור אנשים מבוגרים, מאוד יכול להיות שעבודה בעגלות היא הפיתרון המושלם עבורכם.

 

עבודה בקהילה היהודית 

הן במונטריאול והן בטורונטו מתגוררות קהילות יהודיות גדולות המורכבות מיהודים שגדלו כל חייהם בקנדה וישראלים שהחליטו לעשות רילוקיישן ולחיות מעבר לים. לכן, לא מפתיע שבקהילות היהודיות ניתן למצוא מקומות עבודה רבים עבור צעירים ישראלים המחפשים לעבוד בחינוך.

עבודה בחינוך למעשה לא דורשת מכם כל הכשרה נוספת שכן, יהודים רבים בקנדה מחפשים את האוטנטיות, שמחה החיים והכיף שישראלים מביאים איתם בכל קשר. כמובן שלשפה העברית יתרון משמעותי שכן במקומות רבים צעירים ישראלים העובדים בקהילה היהודית אמונים על הדרכה ולמידה של השפה העברית את הילדים הצעירים.

מדובר על שכר חודשי בדרך כלל אבל כזה שיספיק לך למחיה ולהרבה מעבר לכך. מלבד זאת חשוב לציין כי הקהילות היהודיות גרות בדרך כלל במרכזי הערים הגדולות, כך שאין ספק כי מי שעובדת בקהילה היהודית תרוויח לוקיישן מנצח.

השעות בדרך כלל נוחות, העבודה מתקיימת לאורך שנה שלמה כאשר לקראת אירועים מיוחדים וימים חשובים בהם מתקיימים לרוב טקסים, נדרשת עבודה רבה יותר.

עבודה בקהילה היהודית יכולה להיות גם עבודה בתור מטפלות המתגוררות בבית המשפחה. מדובר על עבודה בשעות נוחות בדרך כלל המעניקה לא מעט חופש בערבים כמו גם פתור מהוצאות כמו תשלום שכר דירה. כך שאם את אוהבת ילדים, מאוד יכול להיות שזו עבודה שתתאים לך במיוחד.

עבודה בשיפוצים ומנעולנות בטורנטו

חברות ישראליות רבות מעבר לים עוסקות בתחום השיפוצים והמנעולנות. כאשר בשני המקרים למעשה אתם בדרך כלל המנהלים של עצמכם. לבד מהכשרה אותה מבצע המעסיק, אז אתם נמצאים תחת אחריותו ולומדים את החומר ואת הדברים אותם יש לעשות בכל מקרה.

אבל, מלבד זאת, אתם למעשה נוסעים ברחבי קנדה על רכב שמשולם בדרך כלל מכספו של המעסיק ועוברים מנקודה לנקודה על מנת לשפץ או לפתוח את הבית ולתקן את התקלה במנעול. היתרון בעבודה הזו הוא שאתם צריכים לבצע מספר מסוים של עבודות בכל יום, אבל אתם יכולים, על פי שיקול דעתכם לעשות שעות נוספות ולזכות לתגמול רב יותר במידה ואתם בוחרים בכך.

מדובר בדרך כלל על עבודה בה אתם לא צריכים לעמוד לפקודתו של משהו. אמנם אתם צריכים לתת שירות טוב ומקצועי ללקוחות אבל לא מדובר על עבודה שמבוססת על קשרים כמו במקרה של עבודה בחינוך או עבודה בעגלות.

עבודה בהובלות בקנדה

אלו שרוצים לעבוד תוך כדי נסיעה באחד המקומות היפים בעולם, וודאי ייהנו מההזדמנות לעבוד בהובלות ברחבי קנדה. מדובר על עבודה פיזית קשה אמנם אבל שיש בה שכר גבוה ומשתלם במיוחד. בדרך כלל המגורים יהיו על חשבון המעסיק שכן אנו מדברים לא פעם על הובלות המתרחשות לאורך מרחבים גדולים המחייבים לינה בדרכים.

עבודה במקצועות נדרשים

קנדה פותחת את שעריה עבור אלו הבאים מתחום הסיעוד ומתחום ההייטק. במידה ואתם בעלי ידע באחד מהתחומים הללו יכול מאוד להיות שתמצאו שלל עבודות נוחות ומתגמלות במיוחד ברחבי קנדה.

עבודות בקנדה 

הרבה צעירים מנסים לחשוב ולמצוא את הדרך הכי טובה שיש לממן את הטיול של אחרי הצבא, כי מי לא היה רוצה לראות קצת עולם ולנוח. הצבא מביא איתו אינספור אתגרים לא פשוטים ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, צמאים לראות עולם קצת אחר ושונה. לצאת מסיר הלחץ הישראלי שכולנו מכירים וליהנות מאווירה שונה ומהעובדה שהכול זורם בקצב אחר. מצד שני, מאיפה משיגים את הכסף אחרי כל כך הרבה שנים בצבא שבהן לא ממש הרווחתם טוב? והאם להיות מלצרים שעובדים במשמרות כפולות זה הפתרון? האמת היא, שלא. הגיע הזמן שכולנו נבין שיש גם אפשרות אחרת לעשות כסף, הרבה יותר כסף בהרבה פחות זמן. תוהים על מה אנחנו מדברים? פשוט מאוד: עבודות בקנדה הן הפתרון הנכון שמאגד בתוכו את כל מה שאתם מאחלים לעצמכם בשלב הזה של החיים. 

עבודות בקנדה 

מהם היתרונות של עבודות בקנדה? 

אם אתם עדיין מתלבטים בין עבודה נדרשת ובין עבודות בקנדה, אתם חייבים להכיר את היתרונות של עבודה בחול, כי הם רבים: 

  • זה חוקי – אם חששתם שאתם הולכים להסתבך ושאולי אתם נוסעים לעבוד כמהגרים לא חוקיים בקנדה, דעו שזה לא מדויק. העבודות שניתן יהיה לסדר לכם בקנדה תמיד תהיינה חוקיות, מה שאומר שאתם לא מסכנים את עצמכם בשום דרך.
  • החיים החברתיים – נסו לדמיין דירה שחיים בה אנשים צעירים כמותכם, שעזבו הכול והגיע עד קנדה כדי להתחיל חיים חדשים, לעבוד וליצור וחוויות! מדובר על חברויות שאח"כ תמיד מלוות אותנו לאורך שנים ולכן זה יתרון משמעותי בפני עצמו.
  • עבודה נעימה שמתאימה לכולם – בדרך כלל כשמדברים על עבודות בקנדה מדברים על האפשרות של מכירות בעגלות. אתם ביישנים? בטוחים שלא תצליחו לעשות את זה? מצפה לכם הפתעה טובה במיוחד. העבודה במכירות, אחרי שלומדי איך להתמודד איתה, יכולה להיות מהנה ומאוד מכניסה מבחינה כלכלית. לכן אתם יכולים לצפות לעמלות מכובדות ביותר בסוף של חודש.
  • אווירה שונה – כמובן שכאשר מדברים על עבודות בקנדה מדברים על אווירה אחרת ושונה. אתם יכולים ליהנות מנופים מהממים שבישראל תוכלו רק לחלום עליה, על ירוק, על טמפרטורות שונות ועל אווירה שיהיה לכם מאוד נעים לספוג למשך התקופה הקרובה. 

מה באמת תמכרו בעגלות שלכם? 

אתם מנסים לדמיין את עצמכם עובדים בעגלות בקנדה ולא יודעים מה בכלל תנסו למכור? כדאי לדעת: כל המוצרים שתמכרו אלה מוצרים שאתם בעצמכם הייתם רוצים לקנות, וזה נתון משמעותי. זה לא שאתם מנסים למכור לאנשים שעוברים במקום מוצרים מאיכות ירודה, כי ההפך הוא הנכון. הכסף הגדול ממתין לכם במוצרי קוסמטיקה שונים שמכילים את המינרליים הנפלאים של ים המלח והם באמת עושים רק טוב לעור. לכן, כל מי שייקנה מכם את המוצרים האלה באמת ייצא מרוצה, ואתם למעשה עושים לו שירות חשוב וטוב. בנוסף, אתם תכמרו גם אינספור מישרי שיער ומוצרים נוספים לטיפוח, כך שברור מדוע המכירות יזרמו בצורה נפלאה. כאמור, כמעט תמיד כשמדברים על עבודות בקנדה מדברים על עבודה במכירות שכוללת בסיס שעליו מוסיפים עמלות. זה אומר שככל שתמכרו יותר מוצרים ביום, כך תרוויחו יותר כסף בסוף החודש. זה נכון שאולי ייקח לכם כמה ימים להתרגל לעניין ולראות איך אתם באמת יכולים למכור ולהצליח, אך ברגע שתלמדו את השיטה ותיכנסו לעניינים, אתם הולכים לעשות הרבה מאוד כסף. תוסיפו לזה את חיי החברה ואת הנופים הנפלאים, והרי לכם חוויה שתלווה אתכם לכל החיים, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם נוסעים לעבוד בקנדה? 

עבודה בקנדה אחרי צבא

לא מזמן פגשתם מישהו שחזר מכמה חודשים טובים של עבודה בקנדה? התחלתם לחשוב שאולי זו יכולה להיות אופציה טובה גם עבורכם? אם כך, סביר להניח שאתם לגמרי צודקים. אם נעצור וננסה להבין מה כל כך מיוחד בקנדה ולמה למעשה אנשים נוסעים להם, אנחנו נראה שהיא מציעה לישראלים את הטוב ביותר. ראשית, כבר כאשר מגיעים לקנדה מגלים שהנופים שם אחר, מזג האוויר שונה וכל סיר הלחץ הישראלי שאנחנו מכירים נעלם. בנוסף, יש לא מעט אפשרויות בתחום של עבודה בקנדה אשר נותנות לכל עובד את האופציה לעשות לא מעט כסף, אז למה לחשוב פעמיים? במקום לעבוד בעבודות קשות שדורשות משמרות כפולות וכדומה, תוכלו תוך זמן קצר לעשות כסף לא רע בכלל, והכול בעבודה חוקית לחלוטין. שווה לבדוק את האופציה הזאת, ובמיוחד היום, כשאתם יכולים להיעזר בחברה מקצועית כמו חברת טרמינל שתלווה אתכם לכל אורך הדרך. 

עבודה בקנדה 

איך מוציאים ויזת עבודה? 

אחד מהדברים הכי משמעותיים שיש שצריך לשים לב אליהם כשחושבים ברצינות על עבודה בקנדה, זה הנושא של עבודה חוקית. בתור ישראלים קורה לא פעם שאנחנו בטוחים שנוכל "לעגל פינות" או למצוא דרכים קצרות וטובות יותר להשיג את המטרה שלנו, אך במקרה של עבודה בקנדה זה מאוד לא מומלץ. קנדה זה לא ישראל והדבר האחרון שתרצו זה לנסוע לשם ולהסתבך עם הרשויות כי אתם עובדים בצורה לא חוקית. מצד שני, כעת אתם בוודאי תוהים, האם הוצאת ויזת עבודה לקנדה זה נושא מסובך. החדשות הטובות הן שאם נעשה השוואה בין הוצאת ויזת עבודה לקנדה ובין הוצאת ויזת עבודה למקומות אחרים בעולם, עבור עבודה בקנדה זה יותר פשוט. יחד עם זאת, אם לא יהיה לכם מעסיק, הרי שלא תוכלו להוציא את ויזת העבודה הנדרשת. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל חברת טרמינל כמה שיותר מהר, כי כאן יוכלו לעזור לכם למצוא מעסיק וכך תוכלו להוציא את ויזת העבודה שלכם הרבה יותר מהר. 

איזה עבודות ניתן לעשות בקנדה? 

כמובן שכאשר מדברים על עבודה בקנדה אחת מהאופציות שכל הישראלים מכירים ומדברים עליה, היא עבודה בעגלות. כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע, עבודות בעגלה, בין אם זה בקנדה ובין אם זה במקומות אחרים בעולם, כוללות מכירות, ומי שיודע לעשות את זה טוב יכול להרוויח הרבה מאוד כסף בזמן קצר. אתם תמכרו מוצרי קוסמטיקה מהאיכות הטובה ביותר שיש אשר כוללים את המינרלים של ים המלח, ובנוסף, מוצרים איכותיים ושימושיים כמו מישרי שיער וכדומה. מהר מאוד תוכלו ללמוד את רזי המקצוע ולעשות כסף מכובד ביותר, אז למה לא? בנוסף, יש עוד כמה סוגים של עבודות שונות בקנדה שתוכלו לקחת בהן חלק, כמו למשל: עבודות שונות בקהילה היהודית, עבודות שיפוצים שונות ואפילו עבודה בהובלות. לכל סוג כזה של עבודה בקנדה יש יתרונות אחרים ובהחלט כדאי לדבר עם אנשים שכבר עבדו בתחומים כאלה ואחרים ולראות על איזו עבודה כולם ממליצים. 

חיי חברה שחבל לפספס 

אם תפנו אל חברת טרמינל ותבקשו סיוע בכל מה שקשור לסידור העבודה שלכם בקנדה, תוכלו ליהנות מעוד ערך מוסף משמעותי ביותר: חיי חברה עשירים ביותר. אתם לא הישראלים הצעירים היחידים שנוסעים לעבוד בקנדה, כי כמותכם יש עוד רבים. יתרה מכך, תהיה לכם גם הזדמנות להכיר הרבה צעירים אחרים מכל העולם שמגיעים למטרות שונות לקנדה, אז למה לא? ליהנות מהשילוב בין נופים מקסימים, מקום שונה ואחר, עבודה טובה וחיי חברה עשירים זו חוויה נהדרת שתמיד יהיה לכם נעים להיזכר בה. 

אם אתם רוצים לשמוע עוד ולקבל הדרכה מסודרת וידע שיעזור לכם לעבור את כל הדרך עד למציאת עבודה מתגמלת במיוחד בקנדה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!