עבודות בקנדה לישראלים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ישראלים ידועים כאנשי המכירות הטובים ביותר בעולם אחרת אי אפשר להסביר את ההצלחה של הצעירים שמגיעים לכל מקום ומצליחים להרוויח בעיקר במכירות. זה לא משנה באיזו מדינה הם נמצאים כל עוד זה חוקי ועם אישורים והם עוברים השמה על ידי חברה טובה שמשקיעה בהם ומכוונת אותם להישגים ומרפדת אותם בתנאי חיים טובים ומהנים לאחר שעות העבודה. 

עבודות בקנדה לישראלים

השמה לישראלים בקנדה

חברה מסוג זה היא חברת טרמינל שיש לה ותק גדול בהשמת צעירים ישראלים בעיקר לעבודות מכירות והם אכן מצליחים להרוויח כספים רבים ולחזור ארצה עם החיסכון ללימודים או אפילו לקנות חלק מהדירה בהשקעה נוספת. זה בוודאי לא דבר של מה בכך בהתחשב בעובדה שבישראל זה פחות מצליח ולא מרוויחים כמו בחו"ל. כשמגיעים למדינה כמו קנדה מבינים גם איך אפשר להרוויח ולעבוד קשה אבל לקטוף את הפירות וליהנות מהם. 

מכירות בקנדה לישראלים

עבודות בקנדה לישראלים קיימות בעיקר במכירות ואתם יכולים לעבוד בדוכן משלכם, מה שנקרא בדפה עממית עגלה. אבל לא מדובר על עבודה בעגלות של פעם אלא בדוכנים מושקעים במקומות נחשבים כמו קניונים ומקומות שיש בהם תנועה ערה של קונים ומתעניינים. יכול להיות שיהיו לכם ימים פחות טובים, מטבע הדברים, אבל התמדה ופיתוח כישורים אישיים במכירות ומיומנות ביצירת תקשורת עם המקומיים יעזרו לכם לצאת מזה מהר ולהרוויח אלפי דולרים בחודש בכל התקופה שבה תעבדו שם. 

אתגר רווחי, מהנה וכיפי

זוהי עבודה מאתגרת שדורשת מכם ללמוד את עצמכם ואת האנשים שלהם אתם מוכרים ואתם יכולים לראות בזה חוויה מהנה שגם תכין אתכם לעולם העבודה התובעני. דבר אחד בטוח, כשתראו איך אתם מצליחים למכור ולהרוויח תבינו כבר לבד שאתם מסוגלים לעשות הרבה יותר מאשר חשבתם על עצמכם וזה כבר ייתן לכם מוטיבציה להמשיך. מוטיבציה נוספת אפשר לקבל מהעבודה שהחברה דואגת לכם מהרגע שאתם נוחתים במדינה ועד שאתם מגיעים לדיור המסודר שלכם. 

מוקפים בחבר'ה ישראלים בקנדה

קנדה הענקית והקרה יכולה אולי להיראות מנוכרת עד שמגיעים לדירה שלכם מטעם החברה ושם מגלים שאינכם לבד. אתם לא רק עובדים אלא גם גרים עם עוד ישראלים נחמדים וחדורי מוטיבציה להצליח כמוכם, כך שתהיו מוקפים כל הזמן באנשים כמוכם. זה אומר שאין סיבה לסבול מבדידות ותוכלו למצוא חברים חדשים. יוצאים לטיולים משותפים וגם לבילויים והכל נראה כמו המשך של החיים בישראל, רק בקנדה. מה רע? לחיות שם להרגיש כאן.

אילו עבודות מחכות לכם בקנדה?

העבודה המשתלמת ביותר שאפשר להרוויח ממנה הרבה כסף היא עבודת מכירות בנקודות הומות אדם כמו קניונים פופולריים. שם תמצאו את העגלות המפורסמות שהן למעשה דוכנים מושקעים ואסתטיים שגם מושכים תנועת קונים כל הזמן. תוכלו לראות אפילו חלק מהם כחנויות קטנות שמחכות לכם ולכישורי השכנוע והמכירות שלכם משום שהמוצרים שתמכרו באמת נחשבים לאיכותיים ולאמינים והקנדים ישמחו לקנות אותם מכם במחירים הנוחים שלכם.

מה מוכרים והאם זה באמת הולך טוב?

נתחיל מהשאלה השנייה – כן, זה הולך טוב, אחרת לא היו ממשיכים למכור את זה במשך עשרות שנים. זהו ותק מסוים שמוכיח את עצמו כל עוד מקפידים להיות הוגנים ולמכור מוצרים איכותיים ומבוקשים. שם תמכרו קוסמטיקה טובה כמו זו שמגיעה מים המלח, מוצרי חשמל לבית ולטיפוח אישי כמו מוצרים לטיפוח השיער שהם מאוד פופולריים בכל העולם. ליין המוצרים שלכם הוכיח את עצמו במשך שנים ולכן יחפשו אתכם באופן טבעי כדי לקנות מכם.

למה דווקא לעבוד במכירות בקנדה?

יש משהו מאוד מאתגר באופי הישראלי שמחפש הרפתקאות ולכן יותר צעירים מוכנים לעשות את זה, לעבוד במכירות. ההשקעה היא פיזית בעיקרה אבל גם מחייבת למידה של המיומנויות שלכם ושיפור עצמי וזהו יופי של שלב בחיים שהוא אידיאלי להתנסויות. בגלל זה הרבה יותר קל לצעירים ישראלים להוכיח את עצמם וזה אכן מניב להם כספים רבים. כגודל ההשקעה בעבודה כך גם היקף הרווחים ועם זה אפשר לצאת לטיולים נוספים או לחזור ללימודים.

למי מתאימות עבודות בקנדה?

עבודות בקנדה מתאימות לצעירים שמוכנים לחיות ככה למשך כמה חודשים או אפילו שנה שנתיים, כי הם יודעים שכל השקעה שלהם כעת בכסף שהם יכולים להרוויח תצדיק את עצמה. הם יכולים להרוויח וגם ליהנות מהחיים במדינה יפה ונוחה, להכיר אנשים חדשים, לטייל בעולם וגם לצבור חוויות ולקחים פרטיים. אם יש משהו שברור לכל מי שעובד שם זה שהם יחזרו בדגם משופר של עצמם עם הרבה יורת יכולת ואמונה עצמית להשיג כל דבר.

מי מגיע לעבוד בקנדה?

מגיעים אנשים צעירים עם הרבה מוטיבציה להוכיח לעצמם שהם יכולים לעמוד באתגר ולא רק להרוויח כסף. באים לשם אנשים שרוצים להכיר סגנון חיים שונה וללמוד ממנו את הדברים הטובים ולחזור רק עם הכישורים החדשים שקיבלו שם. מנטלית, זהו אימון אדיר לחיים שמי שחוזר ממנו עם כל הכסף יודע שהרוויח משם הרבה יותר מזה. הרוויח גם חברים אבל גם חוויות מעשירות שהפכו את החיים לקלים יותר משום שכל התמודדות כעת תיראה ברורה יותר. גם אם אינכם יודעים למכור ויש לכם מוטיבציה, התנסו בזה.

האם אפשר לחזור לקנדה לעבוד?

ברור שאפשר ויש רבים שמנצלים זאת כדי לחזור ולהרוויח עוד כסף ואפילו להתאוורר קצת מהלחץ אחרי הלימודים בארץ. זוהי התנסות שאפשר לחזור עליה שוב ושוב ובכל פעם לשפר את המיומנויות שלכם למכור, לחיות בחו"ל, לעבוד עם אנשים טובים ולצאת לבילויים ולטיולים מהנים עם כל הישראלים. זוהי הדרך הטובה ביותר להוכיח לעצמכם שאתם יכולים לעשות הכל ולהגשים חלומות חדשים. אין סיבה לוותר על מקום שהוכיח את עצמו ועבודה שהוכחתם לעצמכם שאתם הכי טובים בה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!